דף הבית » תרופות סבתא » עומס חזה – 17 תרופות של סבתא אמיתית ומצוינת
daddeda ddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa ddedaddda

עומס חזה – 17 תרופות של סבתא אמיתית ומצוינת

גודש בחזה: 17 תרופות של סבתא שיעזרו לפנות אותה
עומס בחזה יכול להיות חוויה מתישה.זה יכול לגרום לקושי נשימה, תשישות ואובדן אנרגיה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות ולעזור לפנות את עומס החזה.להלן 17 תרופות של סבתא שיעזרו לפנות גודש בחזה.

שום ודבש
שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לעומס בחזה.הוא מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הדלקת בחזה.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותם עם כף דבש.צרכו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את עומס החזה.

שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא אחת התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר לעומס החזה.זה עוזר לשחרר את הריר ולנקות את דרכי הנשימה.לשם כך, פשוט הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן מנטה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום כדי לעזור לפנות את גודש החזה שלך.

תה ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בגודש בחזה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.הוסף כפית דבש ושותה את התה פעמיים עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור לפנות את העומס.

שמן חרדל
שמן חרדל משמש זה מכבר כתרופה ביתית כדי לעזור לפנות גודש בחזה.ההערכה היא כי היא עוזרת לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בשמן חרדל, פשוט מחממים כמה כפות מהשמן ומעסה אותו בעדינות על אזור החזה והצוואר.עשו זאת שלוש פעמים ביום כדי לפנות את גודש החזה.

דבש ומיץ לימון
דבש ומיץ לימון הם שניים מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לעומס בחזה.על פי ההערכה, השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של דבש וכף אחת של מיץ לימון וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

תה כורכום
כורכום הוא תבלין עשיר בנוגדי חמצון המשמש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בגודש בחזה.להכנת תה כורכום, פשוט תלול כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.הוסף כפית דבש ושותה את התה שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר את הריר.

מיץ בצל
מיץ בצל משמש זה מכבר כתרופה ביתית לעומס בחזה.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ומציפות המסייעות בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים בצל אחד וסננו את המיץ.מוסיפים כפית דבש וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום.

צנון סוס
צנון סוסים הוא תרופה ביתית פופולרית לעומס החזה.הוא מכיל מאפיינים מצפים המסייעים לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בצנונית סוסים כתרופה, פשוט גרד כמה כפות מהשורש ומערבב אותו עם כף דבש.צרכו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את עומס החזה.

שמן אקליפטוס
שמן אקליפטוס הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לגודש בחזה.הוא מכיל תכונות ציפיות ואנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסיפו כמה טיפות של השמן לסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום כדי לסייע בפינוי עומס החזה.

ג’ינג’ר ודבש
ג’ינג’ר ודבש הם שניים מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לעומס בחזה.על פי ההערכה, השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של דבש וכפית אחת של ג’ינג’ר מגורר וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

טיח חרדל
טיח חרדל הוא אn תרופה ביתית מיושנת לעומס בחזה.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ומציפות המסייעות בהפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של אבקת חרדל עם כמה כפות מים חמים.החל את העיסה על אזור החזה והצוואר שלך והשאיר אותה דולקת למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום כדי לסייע בפינוי עומס החזה.

פלפל קיין
קאיין פלפל הוא תרופה ביתית פופולרית לעומס החזה.הוא מכיל מאפיינים מצפים המסייעים לשחרר את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף דבש וצורכים אותו שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים

תסמיני גודש בחזה

גודש בחזה הוא מחלה נשימה שכיחה העלולה לגרום להידוק בחזה, לשיעול ולקשיי נשימה.תסמינים של גודש בחזה יכולים להשתנות בהתאם לסיבה הבסיסית, אך חלק מהתסמינים השכיחים ביותר כוללים:

  • תחושת הידוק או לחץ בחזה
  • שיעול
  • צפצופים
  • קוצר נשימה
  • עייפות
  • כאב בחזה או בגרון
  • כאב גרון

אם גודש בחזה לא מטופל, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר, כמו דלקת ריאות או ברונכיטיס.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם תסמיני גודש בחזה לא ישתפרו תוך מספר ימים.

17 התרופות של סבתא אמיתית ומצוינת לעומס החזה

גודש בחזה יכול להיות חוויה לא נוחה, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסה ואמירה שיכולות לעזור להקל על התסמינים.להלן 17 תרופות של סבתא אמיתית ומצוינת לעומס החזה:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ויעילה להקל על גודש בחזה.לשם כך, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, וודאו להרחיק את הפנים לפחות 12 סנטימטרים מהמים.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, נושמים נשימות עמוקות.עשה זאת שלוש פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב עוצמתי עם תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות שיכולות לעזור לפנות גודש בחזה.הכינו תה על ידי כפית כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש ומיץ לימון לטעם.שתו 2 עד 3 כוסות תה ג’ינג’ר ליום כדי לעזור להקל על עומס החזה.

3.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור לפנות עומס בחזה.כדי להשתמש בשום כתרופה, קוצצים 2 שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.עשה זאת שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי שיכול לעזור לפנות גודש בחזה.מערבבים 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתערובת לטעם.

5.כורכום

כורכום הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לעומס בחזה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

6.דבש ומיץ לימון

מיץ דבש ולימון הוא תרופה קלאסית לגודש בחזה.מערבבים 2 כפות דבש ו -1 כף מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

7.בצל

בצל הוא משווה טבעי שיכול לעזור לנקות את גודש החזה.חותכים בצל גדול לשניים ומניחים אותו בקערת מים רותחים.מכסים את הקערה ונותנים לה לשבת 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום.

8.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור לפנות את העומס בחזה.ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרד עימו מספר פעמים ביום.

9.Fenugreek sEeds

זרעי חילבה הם משגיחים טבעיים שיכולים לעזור לפנות עומס בחזה.כדי להשתמש בזרעי חילבה כתרופה, משרים 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים במשך הלילה.מסננים את התערובת ושותים אותה בבוקר.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב רב עוצמה שיכול לעזור לנקות את גודש החזה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, כפית תלולה 1 של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום.

11.טימין

טימין הוא משווה טבעי שיכול לעזור לנקות את גודש החזה.להשתמש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן