דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיעול וחזה – 11 תרופות סבתות בטוחות ומיוחדות
dbddd daddaddc dddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa d

כאבי שיעול וחזה – 11 תרופות סבתות בטוחות ומיוחדות

כאבי שיעול וחזה: 11 תרופות סבתות בטוחות ומיוחדות

כשמדובר בהתמודדות עם כאבי שיעול וכאבי חזה, נראה כי לסבתות יש את הסעדים הטובים ביותר.הידע שלהם על תרופות מסורתיות, בשילוב עם שפע של ניסיון, הפך אותם למרפאים מהימנים במשקי בית רבים.להלן 11 תרופות של סבתא בטוחות ומיוחדות לכאבי שיעול וכאבי חזה שיכולים לעזור לך לקבל הקלה מהתסמינים שלך.

טיפול ב- H2 -Steam

טיפול בקיטור הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לכאבי שיעול וכאבי חזה שהועברו על ידי סבתות.זה כרוך בישיבה בחדר אמבטיה מהביל או באמצעות מכשיר אדים כדי לשאוף את הקיטור.זה עוזר לשחרר ריר ולהיפטר מעומס החזה.

תה H2 -inger

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת שלעתים קרובות מומלצת על ידי סבתות.זה עוזר להפחתת דלקת וגירוי בדרכי הנשימה, ובכך מספק הקלה מכאבי שיעול וכאבי חזה.להכנת התה, פשוט הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך כעשר דקות.מסננים ולוגמים לאט.

H3 -TIP: הוסף כמה טיפות מיץ לימון וכפית דבש לתה לתוספת טעם ויתרונות בריאותיים.

חלב H2 -Turmeric

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב בחזה ובגרון.להכנת החלב, מערבבים כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

H2 -honey ומלח

ידוע גם שדבש ומלח מספקים הקלה מכאבי שיעול וכאבי חזה.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית דבש וקורט מלח בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

מיץ H2 -onion

מיץ בצל הוא תרופה שנבדקה בזמן לשיעול וכאבי חזה.זה עוזר לפרק ריר ולהפחתת דלקת.להכנת המיץ, יש לשלב בצל אחד ואז מסננים את המיץ לכוס.שתו את המיץ פעמיים ביום.

H2 -Garlic

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת שלעתים קרובות מומלצת על ידי סבתות.זה עוזר להפחתת דלקת ולהקל על כאבי חזה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס שתי שיני שום בכל בוקר על בטן ריקה.

זרעי H2 -Cumin

זרעי כמון הם תרופה פופולרית לכאבי שיעול וכאבי חזה.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו כפית זרעי כמון בכוס מים למשך כעשר דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

שמן H2 -Mustard

שמן חרדל הוא תרופה שימושית לכאבי חזה ושיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו קצת שמן חרדל חם על החזה ועיסו אותו בעדינות.זה עוזר להפחתת כאבי חזה ושיפור הנשימה.

H2 -licorice

ליקריץ הוא תרופה יעילה מאוד לשיעול וכאבי חזה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת ליקוריץ בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

זרעי H2 -Fenugreek

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיעול וכאבי חזה.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו כפית זרעי חילבה בכוס מים למשך כעשר דקות.מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

H2 -Cardamom

הל הוא תבלין שידוע כמספק הקלה מכאבי חזה ושיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת הל בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

אלה הם כמה מהתרופות היעילות והבטוחות ביותר לכאבי שיעול וכאבי חזה שהועברו על ידי סבתות.זכור להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

חלק 2: הסעדים של סבתא

סבתות כבר מזמן עברו תרופות מיוחדות משלהן לשיעול וכאבי חזה.תרופות אלה נוסו ונבדקו במהלך השנים, וידוע כי הם מספקים הקלה מאי הנוחות הקשורה לשיעול וכאבי חזה.להלן 11 תרופות סבתא בטוחות ומיוחדות בהן ניתן להשתמש בכדי לסייע בהקלה על שיעול וכאבי חזה.

1.דבש ומיץ לימון

מערבבים כמויות שוות של דבש ומיץ לימון סחוט טרי ושותים את התערובת.תרופה טבעית זו עוזרת להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת העלולה לגרום לשיעול וכאבי חזה.

2.שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.לטיפול בשיעול וכאבי חזה, מרתיחים כמה שיני שום במים ושותים את התערובת.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר מגורד טרי במים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה כורכום, הוסף 1 כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ושתייה.

5.גרגר מי מלח

זוהי תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול וכאבי חזה.מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים למשך דקה או שתיים.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה חומץ סיידר, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתייה.

7.מנטה

מנטה הוא בעל פיקוח טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה מנטה, תלול 1 כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים.

8.זרעי חילבה

לזרעי חילבה יש תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה חילבה, תלול 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה שורש ליקריץ, תלול 1 כפית שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים.

10.עלי מרווה

עלי מרווה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה מרווה, תלול 1 כפית של עלי מרווה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים.

11.עלי טימין

לעלי טימין יש תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.להכנת תה טימין, תלול 1 כפית של עלי טימין מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מסננים.

11 תרופות אלה הן דרכים בטוחות ויעילות להפחתת שיעול וכאבי חזה.כולם טבעיים וניתן להשתמש בהם לטיפול בתסמינים חריפים וכרוניים כאחד.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי.אם מצבך אינו משתפר או מחמיר, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לשיעול וכאבי חזה?

א: אין תרופה אחת מתאימה לכל גודל לשיעול וכאבי חזה.התרופות של סבתא כמו דבש ומיץ לימון, שום, ג’ינג’ר, כורכום, גרגר מי מלח, חומץ תפוחים, מנטה, זרעי חילבה, שורש ליקוריץ, עלי מרווה ועלי טימין הם כולם דרכים יעילות להפחתת שיעול וכאבי חזה.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות מיוחדות משלהן לשיעול וכאבי חזה מזה שנים רבות.הסעדים הללו בטוחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן