דף הבית » תרופות סבתא » בית שחי שחור – 15 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח
dddaa dadd daddda  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad dedded

בית שחי שחור – 15 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

היתרונות של בית השחי השחור

בית השחי השחור הוא תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים באזורים רבים בעולם.זהו חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בבעיות עור שונות.הוא שימש לטיפול במצבי עור, כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס וכף רגלו של אתלט.ידוע גם כי בית השחי השחור מסייע בריפוי הפצעים, כמו גם כדי להפחית את מראה הצלקות.

בית השחי השחור עשוי מאפר חומר צמח שרוף.ההערכה היא כי האפר מכיל תרכובות צמחיות, כמו מינרלים וויטמינים, שיכולים לעזור להזין את העור.תרכובות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ויכולות לעזור להפחית את המראה של קווים וקמטים עדינים.

השימוש בבית השחי השחור כתרופה לתנאי עור אינו מוגבל רק לשימוש חיצוני.ניתן גם להיטפל בפה הפה, מכיוון שמאמינים שיש לו מגוון תכונות רפואיות.חלק מהיתרונות הקשורים לבליעת בית השחי השחור כוללים שיפור בעיכול, מערכת חיסון חזקה יותר וירידה בדלקת.

15 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

כשמדובר בתרופות טבעיות, מעט דברים מועילים כמו הסעדים של סבתא מהמטבח.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לשלב בית שחי שחור בתרופות המטבח שלך.להלן 15 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח שיכולים לעזור לכם להפיק את המרב מהיתרונות של בית השחי השחור:

1.סבון בית שחי שחור

סבון בית שחי שחור הוא דרך מצוינת להשיג את היתרונות של בית השחי השחור.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבי עור, כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס וכף רגלו של אתלט.על פי ההערכה, יש להניח שיש לו תכונות נגד פטריות, שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.

2.קרצוף פנים של בית השחי השחור

קרצוף פנים שחור של בית השחי הוא דרך נהדרת לפטור את עורך ולהיפטר מתאי עור מתים.זה יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וסימני הזדקנות אחרים, כמו גם להפחית את המראה של אקנה ובעיות עור אחרות.

3.מסיכת פנים שחורה של בית השחי השחור

מסיכת פנים שחורה של בית השחי היא דרך נהדרת להזין את עורך ולהפחית את הדלקת.זה יכול לעזור להפחית את המראה של קווים וקמטים עדינים, כמו גם להפחית את המראה של אקנה ובעיות עור אחרות.

4.שטיפת שיער של בית השחי השחור

שטיפת שיער של בית השחי השחור יכולה לעזור להזין את הקרקפת שלך ולהפחית את המראה של קשקשים.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של פסוריאזיס בקרקפת ותנאי קרקפת אחרים.

5.טיפול בעיניים שחור של בית השחי

טיפול בעין בית שחי שחור יכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים וקמטים סביב העיניים.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולהפחתת מראה הקמטים.

6.מסכת שיער של בית השחי השחור

מסיכת שיער של בית השחי השחור יכולה לעזור להזין את הקרקפת שלך ולהפחית את המראה של קשקשים.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של פסוריאזיס בקרקפת ותנאי קרקפת אחרים.

7.שפת שפת השחייה השחורה

שפתון שפת שחייה שחור יכול לעזור להזין את השפתיים שלך ולהפחית את מראה הקמטים סביב הפה.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של פצעים קרים ובעיות שפתיים אחרות.

8.שפשוף כף רגל שחור שחיקה

קרצוף של כף הרגל השחורה יכול לעזור להפחית את המראה של כף הרגל של הספורטאי ובעיות רגליים אחרות.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של כפות רגליים יבשות וסדוקות.

9.קרצוף גוף בית שחי שחור

קרצוף גוף בית שחי שחור יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות ובעיות עור אחרות.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של סימני מתיחה ובעיות גוף אחרות.

10.חמאת גוף של בית שחי שחור

חמאת גוף של בית שחי שחור יכולה לעזור להזין את עורך ולהפחית את מראה הקמטים וסימני הזדקנות אחרים.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של עור יבש ובעיות עור אחרות.

11.בית שחי שחור אמבטיה ספיגה

השריית אמבטיה של בית השחי השחור יכולה לעזור להפחית את המראה של בעיות עור,

חלק 2: תרופות נוספות למבית השחי השחור

למרות שישנם תרופות רבות שיכולות לעזור להפחית את המראה של בית השחי השחור, ישנם גם מגוון של תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי להזין את העור ולספק הגנה נוספת.להלן כמה מהתרופות המזינות והטבעיות ביותר שיכולות לשמש כחלק משגרת טיפוח העור הרגילה.

מיץ לימון ושמן קוקוס

מיץ לימון שימש זה מכבר כתרופה טבעית לשינוי צבע העור.הוא ארוז בנוגדי חמצון וויטמין C המסייעים להזין את העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.בשילוב עם שמן קוקוס, זה יכול לעזור ללחות עמוק את העור ולהפחית את מראה בית השחי השחור.פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ושמן קוקוס ומורחים על האזור המושפע.השאירו אותו במשך 20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

אלוורה ורה ודבש

אלוורה שימש זה מכבר כתרופה טבעית לשינוי צבע העור.הוא מכיל ויטמינים A, C ו- E שמזינים את העור ועוזרים להפחית את המראה של כתמים כהים.בשילוב דבש זה יכול לעזור לחות לעומק את העור ולהפחית את המראה של בית השחי השחור.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של ג’ל אלוורה ודבש ולחול על האזור המושפע.השאירו אותו במשך 20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

כורכום וחלב

כורכום הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.בשילוב עם חלב, זה יכול לעזור להזין את העור עמוק ולהפחית את המראה של בית השחי השחור.פשוט מערבבים חלקים שווים של אבקת כורכום וחלב ומורחים על האזור הפגוע.השאירו אותו במשך 20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

חומץ תפוחים ויוגורט

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשינוי צבע העור.הוא מכיל חומצות אלפא-הידרוקסי טבעיות המסייעות להפחתת המראה של כתמים כהים.בשילוב עם יוגורט, זה יכול לעזור ללחות לעומק את העור ולהפחית את המראה של בית השחי השחור.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ויוגורט ולחול על האזור המושפע.השאירו אותו במשך 20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

סיכום

התרופות של סבתא משמשות זה מכבר להזנת העור ולהפחתת המראה של בית השחי השחור.ניתן לשלב מרכיבים טבעיים כמו מיץ לימון, שמן קוקוס, אלוורה, דבש, כורכום, חלב, חומץ תפוחים ויוגורט ליצירת תרופות המסייעות לחות לעומק את העור ולהפחית את מראה הכתמים הכהים.בשימוש קבוע, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את המראה של בית השחי השחור ולספק הגנה נוספת מפני נזק סביבתי.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
  • א: מומלץ להשתמש בסעדים אלה 1-2 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קישורים קשורים

למידע נוסף על בית השחי השחור, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן