דף הבית » תרופות סבתא » כאבי חזה משיעול – 22 תרופות מרגיעות ונפלאות של סבתא
dbddd ddd dedaddaddc  daadaddaddaa dedadddaddaa ddadadcd

כאבי חזה משיעול – 22 תרופות מרגיעות ונפלאות של סבתא

כאבי חזה משיעול יכולים להיות לא נוחים למדי ועלולים להיגרם על ידי מגוון דברים, החל מקור נפוץ למשהו חמור יותר.חשוב להבין את הגורם לכאבי החזה ולנקוט בצעדים הדרושים כדי להקל עליו לפני שהוא יהפוך לנושא רציני יותר.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות ובית שיכולות לעזור לך להתמודד עם הכאב.

לסבתות יש לעתים קרובות שפע של ידע וחוכמה שיכולים לעזור לנו למצוא הקלה ממחלות נפוצות.למטה, נסתכל על 22 הסעדים של סבתא נפלאה כדי לעזור להקל על כאבי חזה משיעול.

1.תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא תרופה פשוטה אך יעילה לכאבי חזה.מערבבים יחד כפית דבש אחת, כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי וכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות לפני השתייה.הדבש עוזר להרגיע את הגרון והלימון עוזר להפחית דלקת, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה.

2.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.פשוט מוסיפים שתי שיני שום לכוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

טיפ מועיל:

אם אתה מוצא את טעם השום חזק מדי, אתה יכול להוסיף כפית דבש לתערובת כדי להפוך אותו ליותר טעים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את כאבי החזה הקשורים לשיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים אחד ולאפשר לו להיות תלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

4.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של כורכום טחון עם כוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע ביכולתו להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ולאפשר לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

6.פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע ביכולתו להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

7.חלב שקדים

חלב שקדים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס חלב שקדים עם כפית דבש אחת ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

8.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של תה קמומיל עם כוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

9.תה מנטה

תה מנטה ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של תה מנטה עם כוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

10.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.עשה זאת שלוש פעמים ביום עד שכאב החזה שוכך.

11.שמן חרדל

שמן חרדל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של שמן חרדל wעם כוס מים חמים אחת ומאפשרים לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום עד שכאבי החזה

הבנת בעיית הכאבים בחזה משיעול

כאבי חזה משיעול הם מצב שכיח, אך לעתים קרובות לא מובן.הכאב נגרם בדרך כלל מבעיה בסיסית עם מערכת הנשימה, כמו ברונכיטיס כרונית, אסטמה או אפילו דלקת ריאות.זה יכול להיות לא נוח במיוחד ולעיתים אפילו מתיש.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות להציע הקלה מאי הנוחות של כאבי חזה משיעול.

הסעדים של סבתא לכאבי חזה משיעול

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במחלות שונות במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו יעילות באותה מידה כיום כמו שהיו אז.להלן 22 מהתרופות המרגיעות והנפלאות ביותר של סבתא לכאבי חזה משיעול:

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא משקה מרגיע ומחמם שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה משיעול.להכנת התה, פשוט הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי.תן לתערובת תלולה למשך חמש דקות לפני מתאמץ ומוסיפה כף דבש למתיקות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי חזה משיעול.להכנת התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים דבש למתיקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חלב כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה משיעול.להכנת חלב כורכום, שלב כוס חלב חם עם כפית כורכום וכפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דבש ולימון

דבש ולימון משמשים זה מכבר לטיפול בכאבי חזה מהשיעול.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו את הפעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי חזה משיעול.כדי להכין את הסירופ, מערבבים כוס אחת של מיץ בצל סחוט טרי עם כוס דבש אחת וכוס מים אחת.מרתיחים את התערובת למשך 10 דקות ואז מסננים.קח כפית אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.תה שום

תה שום שום הוא תרופה טבעית לכאבי חזה משיעול.להכנת התה, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו שתי שיני שום.נותנים לתערובת תלולה למשך חמש דקות ואז לסמן.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.תה פלפל קאיין

תה פלפל קאיין הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי חזה מהשיעול.להכנת התה, הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של פלפל קאיין.נותנים לתערובת תלולה למשך חמש דקות ואז לסמן.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לכאבי חזה משיעול.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי חזה משיעול.כדי להכין את התרופה, הרתיחו שתי כוסות מים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הראש מעל הקערה וכיסו אותה במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות וחזרו פעמיים עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.תה שומר

תה שומר

הוא תרופה פופולרית לכאבי חזה מהשיעול.להכנת התה, תלול כפית זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושתו שתיים עד שלוש כוסות ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה מרגיעה ומרגיעהR כאבי חזה משיעול.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי מנטה באחד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן