דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם כאבי חזה – 9 תרופות סבתות חשובות ובריאות

שיעול עם כאבי חזה – 9 תרופות סבתות חשובות ובריאות

שיעול עם כאבי חזה: 9 תרופות סבתות חשובות ובריאות
שיעול עם כאבי בחזה הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות ושונות.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים, כמו דלקת ריאות, ברונכיטיס, אסטמה או אפילו אלרגיות.אמנם חשוב לפנות לטיפול רפואי אם השיעול שלך מלווה בכאבים בחזה, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.להלן תשע תרופות של סבתא לשיעול עם כאבי חזה שתוכלו לנסות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הגורמת לכאבים בחזה.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשיעול עם כאבים בחזה, הכינו תה על ידי רושם קצת ג’ינג’ר מגורד טרי במים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השתייה.ניתן גם להוסיף קצת דבש או מיץ לימון לתה לקבלת טעם נוסף.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית כאבי חזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.ניתן גם להוסיף קצת דבש או מיץ לימון לתערובת לקבלת טעם נוסף.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את הגרון והריאות, והיא יכולה גם לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי חזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בה, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס או שמן מנטה.שים מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.

4.דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כף דבש עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון לתערובת לקבלת טעם נוסף.

5.שום

שום הוא אנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, טחון קצת שום והוסף אותו לכוס מים רותחים.אפשרו לו להתלול למשך 10 דקות ואז לסנן את הנוזל.שתו את תה השום פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.ניתן גם להוסיף קצת דבש או מיץ לימון לתערובת לקבלת טעם נוסף.

7.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות מרגיע מאוד ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי חזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, תלול כל אחד מהעשבים הבאים במים רותחים למשך 10 דקות: קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר או טימין.מסננים את הנוזל ושותה את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.בצל

בצל הוא חיטוי שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, חותכים בצל לשניים ומפזרים עליו מעט מלח.מניחים את הבצל במיכל ומכסים אותו במים רותחים.אפשרו לו להתלול למשך 10 דקות ואז לסנן את הנוזל.שתו את תה הבצל פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.כורכום

כורכום הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את כאבי החזה הנגרמים כתוצאה משיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או קינמון לתערובת לקבלת טעם נוסף.

טיפ: אם כאב החזה שלך חמור, חשוב לפנות לטיפול רפואי.אל תנסה לתרופות באופן עצמי עם אף אחד מהתרופות המפורטות לעיל מבלי להתייעץ תחילה עם הרופא שלך.

חלק 2: תרופות טבעיות יעילות לשיעול עם כאבי חזה

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות לשיעול עם כאבי חזה שהוכחו כבטוחים ויעילים כאחד.הסעדים של סבתא מנוסה ואמיתיים, ומספקים הקלה ללא צורך בתרופות יקרות או ביקורי רופאים.להלן 9 מהתרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לשיעול עם כאבי חזה.

1.דבש

דבש משמש זה מכברכתרופה טבעית יעילה לשיעול.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובחזה, כמו גם להרגיע גרון מגורה.זה הכי טוב נלקח עם מים חמים או תה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, קח כף דבש 3 פעמים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית דלקת בריאות ובגרון, ועשוי גם לעזור להרגיע גרון מגורה.כדי להשתמש בו, הוסף 1 כפית ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.עשה זאת 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה פופולרית לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, הוסף 1 כפית שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית יעילה נוספת לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, הוסף כפית שורש מרשמלו לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.עשה זאת 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, מיזוג בצל אחד ומסננת את המיץ.מערבבים 1 כף מהמיץ עם כף דבש.קח את התערובת הזו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, ריסקו 1 שן שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.קח את התערובת הזו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו תערובת זו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף מיץ לימון טרי עם כף דבש.קח את התערובת הזו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשיעול עם כאבי חזה.זה עוזר להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, ועשוי גם לעזור להרגיע את הגרון המעורר.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כף דבש.קח את התערובת הזו 3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

שיעול עם כאבי בחזה יכול להיות מצב לא נוח ומפריע להפליא, ויכול להיות קשה למצוא הקלה.עם זאת, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים, כולל דבש, ג’ינג’ר, שורש ליקריץ, שורש מרשמלו, מיץ בצל, שום, כורכום, מיץ לימון וחומץ תפוחים.כל הסעדים הללו בטוחים ויעילים, והם שימשו במשך מאות שנים.אם אתם סובלים משיעול עם כאבים בחזה, כדאי לנסות כמה מהתרופות הטבעיות הללו ולראות אם הם יכולים לספק הקלה.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן