דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם כאבי חזה במהלך ההיריון – 19 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל
daddaddc dadd dbddd ddd ddeddcda ddddadddf  daadaddad

שיעול עם כאבי חזה במהלך ההיריון – 19 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

שיעול עם כאבי חזה במהלך ההיריון: 19 התרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

שיעול במהלך ההיריון הוא סימפטום שכיח ויכול להיות מצער למדי.זה יכול להיגרם על ידי כל דבר מאלרגיות, הצטננות, שפעת או אפילו מצבים חמורים יותר כמו דלקת ריאות.כאבי חזה במהלך ההיריון יכולים להוות סימפטום למצב חמור יותר.לימוד על הגורמים והתרופות הפוטנציאליות לתסמינים אלה יכול לעזור לספק הקלה ושקט נפשי.

אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בשיעול או כאבי חזה במהלך ההיריון היא באמצעות תרופות טבעיות.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך דורות, ולעתים קרובות הן מספקות דרך בטוחה יותר לטיפול בתסמינים אלה ללא סיכון לתופעות לוואי.להלן 19 תרופות של סבתא בריאה לטיפול בשיעול וכאבי חזה במהלך ההיריון.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לשיעול וכאבי חזה במהלך ההיריון.דבש הוא משווה שעוזר לשחרר ריר ולהקל על הגירוש.זה יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.לימון מכיל ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם מיץ של חצי לימון ושתה אותו מספר פעמים ביום.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.הכינו תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים למשך 5 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למתיקות נוספת.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.

3.חלב חם

חלב חם הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול או כאבים בחזה במהלך ההיריון.זה עוזר להרגיע את הגרון ולשחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מחממים כוס חלב והוסיפו כפית דבש או קמצוץ כורכום לטעם נוסף.שתו זאת לפני השינה כדי לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לשחרר ריר ולהפחית את כאבי החזה.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו מנטה או אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.

5.שום

לשום תכונות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את השיעול וכאבי החזה.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס חלב חם.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לקחת הפסקות מנוחה קבועות כשאתה מרגיש לא טוב במהלך ההיריון.זה יעזור להפחית את הלחץ על גופך ולתת למערכת החיסון שלך סיכוי להילחם בזיהום. \ H2 {תרופה 1: תה דבש ותה לימון}

תרופה קלאסית לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון היא תה דבש ותה לימון.שילוב זה עוזר להרגיע את הגרון, להפחית דלקת ולנקות ריר.להכנת התה הזה, שלב שתי כפיות דבש, מיץ לימון אחד וכוס מים חמים.אפשר לתה להתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h2 {תרופה 2: תה ג’ינג’ר ודבש}

תה ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ודבש עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.להכנת התה הזה, שלב שתי כפיות ג’ינג’ר מגורד, שתי כפיות דבש וכוס מים חמים.אפשר לתה להתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h3 {תרופה 3: שמן אקליפטוס}

שמן אקליפטוס הוא תרופה פופולרית לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.שמן זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף tWO לשלוש טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני שאפת הקיטור.שאפו את הקיטור פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה והשיעול.

\ h3 {Remedy 4: Apple Cider Apper Vinearting ו- Honey משקה}

תרופה יעילה נוספת לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון היא חומץ תפוחים ומשקה דבש.חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ודבש עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת המשקה הזה, שלב שתי כפיות של חומץ תפוחים, שתי כפיות דבש וכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו את המשקה הזה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h2 {תרופה 5: שאיפת קיטור}

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולפנות ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.עשו זאת פעמיים -שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ H2 {Remedy 6: כורכום ודבש משקה}

משקה כורכום ודבש הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ודבש עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.להכנת המשקה הזה, שלב שתי כפיות אבקת כורכום, שתי כפיות דבש וכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו את המשקה הזה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h3 {Remedy 7: משקה שום ודבש}

משקה שום ודבש הוא תרופה יעילה לכאבי חזה בגלל שיעול במהלך ההיריון.שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, ודבש עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת המשקה הזה, שלב שתי שיני שום טחון, שתי כפיות דבש וכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו את המשקה הזה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h3 {Remedy 8: Tulsi Tea}

תה טולסי הוא תרופה פופולרית לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.תה זה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית כאבי חזה ושיעול.להכנת התה הזה, שלב שתי כפיות של עלי טולסי, שתי כפיות דבש וכוס מים חמים.אפשר לתה להתלול מספר דקות לפני השתייה.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ h2 {תרופה 9: גרגר מים מלח}

גרגר מי מלח הוא עוד תרופה פשוטה ויעילה לכאבי חזה כתוצאה משיעול במהלך ההיריון.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולפנות ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת בכוס מים פושרים.גרגר עם התערובת הזו למשך מספר דקות.עשו זאת פעמיים -שלוש ביום כדי לעזור להפחית את כאבי החזה ושיעול.

\ H2 {Remedy 10: משקה פלפל שחור ודבש}

משקה פלפל שחור ודבש הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן