דף הבית » תרופות סבתא » סרפד – 10 תרופות של סבתא אפקטיבית וסודית
dadadad  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa ddaddddaa

סרפד – 10 תרופות של סבתא אפקטיבית וסודית

סרגל – 10 תרופות סבתות אפקטיביות וסודיות

האם אתה מחפש תרופות טבעיות שיעזרו להקל על המחלות שלך?יתכן שתופתעו לגלות שאחד התרופות הוותיקות והטבעיות ביותר הוא סרגל.Nettle הוא תרופה עתיקה מבוססת צמחים המשמשת במשך מאות שנים על ידי סבתות כדי להקל על מגוון מחלות.

סרגל הוא צמח רב שנתי יליד אזורים ממוזגים של אירופה, אסיה, אפריקה וצפון אמריקה.הוא עשיר בחומרים מזינים, מינרלים ונוגדי חמצון, ויש לו היסטוריה ארוכה של שימש כצמח רפואי.סרפד שימש לטיפול בכל דבר, מבעיות עור לבעיות עיכול, ואף שימש להפחתת דלקת ולהגברת החסינות.במאמר זה נסתכל על 10 תרופות של סבתא אפקטיבית וסודית באמצעות סרפד.

1.תה סרפד

תה סרפד הוא אחד התרופות הפופולריות והנפוצות ביותר למגוון מחלות.תה סרפד מיוצר על ידי עליית עלי סרפד מיובשים במים חמים במשך מספר דקות, וניתן ליהנות ממנו חם או קר.תה סרפד ידוע כמשתן טבעי, עוזר לשטוף רעלים מהגוף, כמו גם לסייע בעיכול ולהפחית דלקת.זה נחשב גם לסייע בבעיות עור כמו אקזמה ופסוריאזיס, ויכול לשמש כתרופה טבעית לאלרגיות.

2.עירוי סרפד

עירוי סרפד הוא דרך נהדרת להפיק את המרב מהיתרונות הרפואיים של סרפד.כדי ליצור עירוי סרפד, פשוט הוסף קומץ עלי סרפד מיובשים לירידת מים רותחים.מכסים ותלולים במשך 4-6 שעות, מתאנים ותיהנו.ידוע כי חליטות סרפד מסייעות בהפחתת דלקת, להגביר את החסינות ובסיוע בעיכול.

טיפ ייחודי ומועיל

נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה או לימון לעירוי הסרפד שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם ותועלות רפואיות.

3.סרפד תמיסה

למי שאין לו זמן לעשות עירוי סרפד, תמיסת תמיסה יכולה להיות אפשרות נהדרת.כדי ליצור תמיסת סרפד, פשוט הוסיפו כמה כפיות של עלי סרפד מיובשים לצנצנת מלאה בוודקה או ברנדי.אטום את הצנצנת ותן לו לשבת 4-6 שבועות, לטלטל אותה כל כמה ימים.ברגע שהתמיסה מוכנה, להתאמץ וליהנות.ידוע כי תמידי סרפד מסייעים במגוון מחלות, כולל אלרגיות, דלקת פרקים ובעיות עיכול.

4.סרגל Poultice

עוף סרפד הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות הרפואיים של סרפד ישירות לעור.להכנת עוף סרפד, פשוט מועכים עלי סרפד טריים והוסיפו כמה טיפות מים להכנת משחה.החל את העיסה ישירות על העור ונתן לשבת 10-15 דקות.ידוע כי עופות סרפד מסייעים בהפחתת הדלקת ולהפחית את הכאב.

5.מרק סרפד

מרק סרפד הוא דרך קלה וטעימה להשיג את היתרונות הרפואיים של סרפד.כדי להכין מרק סרפד, פשוט לטעון קצת בצל וקוביות בשום בסיר עם מעט שמן זית.הוסף כמה כוסות עלי סרפד טריים וקצת ציר ירקות.מבשלים 15-20 דקות ומגישים.ידוע שמרק סרפד עוזר להגביר את מערכת החיסון ומסייע בעיכול.

6.מיץ סרפד

מיץ סרפד הוא דרך קלה וטעימה להשיג את היתרונות הרפואיים של סרפד.להכנת מיץ סרפד, פשוט מערבבים כמה קומץ עלי סרפד טריים בבלנדר עם קצת מים וקצת דבש.מסננים את המיץ ותיהנו.מיץ סרפד ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

7.סרגל סלאב

סרגל סרגל הוא דרך נהדרת להשיג את היתרונות הרפואיים של סרפד ישירות לעור.כדי להכין מלחי סרפד, פשוט מחממים כמה כפיות של עלי סרפד מיובשים בדוד כפול עם מעט שמן קוקוס.ברגע שעלי הסרפד הוחדרו לשמן, מסננים ומניחים להתקרר.ידוע כי סרגל סרפד מסייע בהפחתת דלקת וכאב.

8.קומפרס סרפד

דחיסת סרפד היא דרך נהדרת להשיג את היתרונות הרפואיים של סרפד ישירות לעור.להכנת דחיסת סרפד, פשוט תלול כמה קומץ עלי סרפד טריים ברתיחהמים למשך 10-15 דקות.סנס את ה

חלק 2: סרפד – 10 תרופות סבתות אפקטיביות וסודיות

סבתות היו ידועות בחוכמה ובידע שלהן, והעבירו את הסעדים והסודות המיוחדים שלהן במשך מאות שנים.תרופה אחת כזו היא צמח הסרפד, שהוא מקור טבעי לוויטמינים ומינרלים רבים.במאמר זה נחקור 10 מהתרופות היעילות והסודיות הסודיות ביותר באמצעות סרפד.

1.תה סרפד

התרופה היעילה והסודית הראשונה היא תה סרפד.ניתן להכין תה סרפד על ידי סטול על העלים היבשים של צמח הסרפד במים רותחים.ידוע שזה עוזר בדלקת, אלרגיות ובעיות עיכול.זהו גם מקור מצוין לוויטמינים A, C ו- K, כמו גם מגנזיום, סידן וברזל.הוספת דבש או לימון יכולה להפוך את התה לנעים יותר לשתייה.

2.סרגל Poultice

תרופה יעילה וסודית נוספת היא עוף סרפד.זהו קומפרס חם המיוצר עם עלי סרפד שניתן ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב, ואף יכול לעזור לרפא פצעים.

3.מיץ סרפד

מיץ סרפד הוא תרופה יעילה וסודית נוספת שניתן לייצר על ידי מיזוג עלי צמח הסרפד עם מים.מיץ סרפד עשיר בוויטמינים ובמינרלים ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.ידוע גם שהוא מסייע בבעיות עיכול, בעיות עור וכאבי מפרקים.

4.מרק סרפד

מרק סרפד הוא מנה טעימה ובריאה שידועה כבר מאות שנים.המרק מיוצר עם עלי סרפד, בצל, גזר, תפוחי אדמה וירקות אחרים.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים, ויכול לעזור לנקות רעלים מהגוף ולהגביר את מערכת החיסון.

5.סרפד תמיסה

תמיסת סרפד היא עוד תרופה יעילה וסודית שניתן לייצר על ידי השריית עלי הסרפד בוודקה או באלכוהול אחר במשך מספר שבועות.לאחר מכן נוזל מתוח ונלקח במינונים קטנים.ידוע כי תמיסת סרפד מסייעת באלרגיות, דלקת ועיכול.

6.שטיפת שיער סרפד

שטיפת שיער סרפד היא תרופה יעילה וסודית נוספת.זה מיוצר על ידי הרתחת עלי הסרפד במים, מאמץ את הנוזל ואז הוספתו לשמפו או למרכך.ידוע כי שטיפה זו עוזרת לחזק ולהזין את השיער, ויכולה אפילו לעזור להפחית את קשקשים.

7.דחיסת עלים סרפד

דחיסת עלים סרפד היא תרופה יעילה וסודית נוספת.כדי להכין את הדחיסה הזו, עלי הסרפד מבושלים במים ואז מונחים ישירות על האזור הפגוע.קומפרס זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב, ויכול גם לעזור לרפא פצעים.

8.סרגל סלאב

סרגל סלאבה הוא עוד תרופה יעילה וסודית.ניתן להכין את המלח הזה על ידי שילוב עלי הסרפד עם שמן קוקוס או שמן נשא אחר.ידוע כי Salve Nettle Salve מסייע בהפחתת דלקת וכאב, ואף יכול לעזור לרפא פצעים.

9.קרם סרפד

קרם סרפד הוא עוד תרופה יעילה וסודית.ניתן להכין קרם זה על ידי שילוב עלי הסרפד עם שמן נשא ושעוות דבורים.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב, ואף יכול לעזור לרפא פצעים.

10.תרופת צמחי מרפא סרפד

התרופה האפקטיבית והסודית הסופית היא תרופה צמחית סרפד.תרופה זו מיוצרת על ידי מיזוג עלי הסרפד עם עשבי תיבול אחרים כמו קמומיל, לבנדר או לימון בלאם.ניתן לקחת תערובת זו כתה, או ליישם אקטואלית.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב, ואף יכול לעזור לרפא פצעים.

מסקנה

סרפד הוא צמח רב -תכליתי ומועיל להפליא, והוא מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים.10 הסעדים של סבתא אפקטיבית וסודית אלה הם רק כמה מהדרכים הרבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בשיפור הבריאות והרווחה.בין אם אתם מחפשים לנקות את הגוף, להגביר את מערכת החיסון או להפחית דלקת וכאב, סרפד הוא בחירה מצוינת.

שאלות נפוצות

מה זה סרפד?

סרפד הוא צמח יליד אירופה, אסיה וצפון אמריקה.זה נטמקור אוראלי לוויטמינים ומינרלים רבים, ומשמש ברפואה מסורתית במשך מאות שנים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן