דף הבית » תרופות סבתא » סרפד – 3 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות
dadadad  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddedadadeddaa

סרפד – 3 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות

סרפד – 3 תרופות סבתות טבעיות ומשקמות

Nettle, צמח בר, הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות.במשך מאות שנים הסתמכו הסבתות על הצמח על כוחות הריפוי שלו.בעוד שהרפואה המודרנית עברה מהתרופה המיושנת הזו, עדיין יש הרבה מה להרוויח משימוש בסרפד.מאמר זה ידון בשלושה סעדים טבעיים ומשקמים של סבתא שניתן להכין מסרפד.

תה סרפד

תה סרפד הוא אחד הסעדים הפופולריים והמוכרים ביותר העשויים מסרפד.הוא מוכן על ידי עליית עלים סרפד יבשים במים חמים.לתה יש טעם מר, אך מספק יתרונות בריאותיים רבים.תה סרפד יכול לעזור להפחית את הדלקת, לשפר את העיכול ולהגביר את החסינות.זהו גם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, ויכול לעזור בשיפור רמות האנרגיה ואת מצב הרוח.

עירוי סרפד

עירוי סרפד הוא דרך פשוטה ויעילה להפיק את המרב מהצמח.זה מיוצר על ידי תלול עלים טריים או מיובשים במים חמים במשך מספר שעות.העירוי הוא מקור חזק לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.ניתן לצרוך את העירוי כתה, או לשמש כדחיסה או להשרות אמבטיה.זה עוזר להפחתת דלקת, להקל על כאבי מפרקים ולשפר את בריאות העור.

סרגל סלאב

סרגל סלאב הוא תרופה מסורתית למגוון מצבי עור.זה מיוצר על ידי החדרת עלי סרפד טריים או יבשים בשמן בסיס, כמו שמן זית.ניתן להשתמש במלחה כדי להרגיע את גירויי העור, להפחית דלקת ולשפר את בריאות העור.זהו גם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, ויכול לעזור להגן על העור מפני נזק סביבתי.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בסרפד למטרות רפואיות, חשוב לזכור שלסרפד טרי יש יתרונות ריפוי יותר מאשר יבשים.במידת האפשר, השתמש בסרפד טרי בכל פעם שתוכל.כמו כן, הקפידו להשתמש במסננת כדי להפריד בין העלים מהנוזל לפני הצריכה או השימוש בתרופה.

סיכום

Nettle הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זהו מקור רב עוצמה לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, ויכול לעזור להפחית דלקת, לשפר את העיכול ולהגביר את החסינות.ישנן מספר דרכים להשתמש בסרפד למטרות רפואיות, כולל הכנת תה, חליטות ומלחים.בעת שימוש בסרפד למטרות רפואיות, חשוב לזכור להשתמש בסרפד טרי בכל הזדמנות אפשרית ולהשתמש במסננת כדי להפריד את העלים מהנוזל.

סרפד – עשב מועיל

Nettle הוא עשב מועיל ששימש סבתות במשך דורות רבים כתרופה טבעית למגוון מחלות.הצמח גדל פראי באזורים רבים בעולם והוא צמח פורח רב שנתי שיש לו תכונות רפואיות רבות.סרפד שימש לטיפול במחלות עור, להפחתת דלקת ויכול אפילו לסייע בעיכול.זהו עשב רב -תכליתי להפליא ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור לאנשים להרגיש טוב יותר ולהחזיר את בריאותם.

3 התרופות הטבעיות והמשקמות של סבתא

1.תה סרפד

תה סרפד הוא אחת הדרכים הפופולריות והקלות ביותר להשתמש בעשב למלוא הפוטנציאל שלו.להכנת תה סרפד, תצטרך לתלול שתיים עד שלוש כפיות עלי סרפד מיובשים במים חמים למשך כעשר דקות.התה יכול להיות שיכור חם או קר ויכול להיות ממותק עם דבש או לימון אם תרצה.לתה סרפד יתרונות בריאותיים רבים כולל סיוע בעיכול, הפחתת דלקת ועזרה בהפחתת אלרגיות.

2.סרגל Poultice

עוף הוא תרופה המשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את גירויי העור ולהפחית דלקת.כדי להכין עוף סרפד, קח קומץ עלי סרפד טריים וטוחן אותם לעיסה.לאחר מכן ניתן ליישם את העיסה באופן אקטואלי על האזור המושפע ולהשאיר לשבת כשלושים דקות לפני שנשטף.העוף יכול לעזור להפחית את הדלקת ומהווה תרופה נהדרת לגירוי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.

3.Steam Face Steam

סרפד

סרטי פנים סרפדM היא דרך נהדרת לעזור לפתוח נקבוביות ולהסיר זיהומים מהעור.כדי ליצור אדים בפנים סרפד, קח אחת לשתי כפיות של עלי סרפד מיובשים והניחו אותם בקערה של מים רותחים.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, ומאפשרים לאדים לפתוח את הנקבוביות שלכם.לאחר 10 דקות, יש לשטוף את הפנים שלך במים קרירים ופט יבש.הקיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את המראה הכללי של העור שלך.

שאלות נפוצות קשורות

ש: מהם היתרונות הבריאותיים של סרפד?

ת: לסרפד יתרונות בריאותיים רבים כולל סיוע בעיכול, הפחתת דלקת ועזרה בהפחתת אלרגיות.זה יכול גם לעזור בשיפור בריאות העור ולהפחתת גירויי העור.

ש: כיצד אוכל להשתמש בסרפד לגירוי עור?

ת: ניתן להשתמש בסרפד כדי לעזור להפחית את גירויי העור כמו אקזמה ופסוריאזיס.כדי להשתמש בסרפד לגירוי עור, הכינו עוף על ידי טחינת קומץ עלי סרפד טריים לעיסה ומריחתו באופן אקטואלי על האזור המושפע.השאר אותו לשבת כ -30 דקות לפני שטיפתו.

Nettle הוא עשב רב -תכליתי ומועיל להפליא ששימש סבתות במשך דורות רבים כתרופה טבעית למגוון מחלות.מתה סרפד ועד קיטור פנים, ישנן דרכים רבות להשתמש בסרפד למלוא הפוטנציאל שלו.טיפולים טבעיים ומשקמים אלה יכולים לסייע בהפחתת הדלקת, לשפר את בריאות העור ואף לסייע בעיכול.אמנם ניתן להשתמש בסרפד כדי לעזור בשיפור בריאותך, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל בכל תרופה צמחית חדשה. סרגל הוא עשב מועיל להפליא שיכול לעזור להחזיר את בריאותך ורווחתך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן