דף הבית » תרופות סבתא » מדדים של צפיפות עצם – 14 תרופות צמחיות אמיתיות ולא מרשם
deddddd dadc dadaddaddaa dadadd  daadaddaddaa dadeddddaa dded

מדדים של צפיפות עצם – 14 תרופות צמחיות אמיתיות ולא מרשם

מדדים של צפיפות העצם

צפיפות העצם היא מדד לחוזק עצמותיו של האדם.זהו גורם חשוב בקביעת הסיכון להתפתחות אוסטאופורוזיס או מחלות אחרות הקשורות לעצם.ככל שצפיפות העצם גבוהה יותר, כך סביר שאדם סביר לסבול משבר או מבעיה אחרת הקשורה לעצמות.ישנן מספר דרכים שונות למדידת צפיפות העצם, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו.

ניתן למדוד את צפיפות העצם באמצעות צילומי רנטגן, סריקות CT או ספיגת רנטגן כפולה-אנרגיה (DEXA).צילומי רנטגן הם השיטה הנפוצה ביותר, מכיוון שהם זולים יחסית ומספקים מדד מדויק של צפיפות העצם.סריקות CT יקרות יותר ודורשות רמת מומחיות גבוהה יותר לניתוח התוצאות, אך הן מספקות תמונה מפורטת יותר של מבנה העצם.DEXA היא השיטה המדויקת והיקרה ביותר, אך היא מספקת את התמונה המפורטת ביותר של צפיפות העצם.

14 תרופות צמחיות אמיתיות ולא מרשם

עבור אלה המעוניינים לשפר את צפיפות העצם שלהם ללא שימוש בתרופות מרשם, ישנם מספר עשבי תיבול טבעיים ותוספי מזון שנמצאו מועילים.להלן רשימה של 14 תרופות צמחיות אמיתיות ולא מרשם שנחקרו על פוטנציאלם לשיפור צפיפות העצם:

  • ויטמין D
  • סידן
  • מגנזיום
  • ויטמין K2
  • בורון
  • סויה isoflavones
  • תמצית זנב סוס
  • bisphosphonates
  • תמצית ג’ינג’ר
  • שמן דגים
  • שורש Astragalus
  • rehmannia root
  • תמצית ברי עץ עץ
  • תמצית תלתן אדום

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שתרופות צמחי מרפא אינן תחליף לתרופות מרשם.יש להשתמש בהם בשילוב עם אורח חיים בריא, כולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה, כדי להשיג בריאות עצם אופטימלית.בנוסף, חלק מעשבי התיבול הללו יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהעשבים האלה.

מסקנה

צפיפות העצם היא מדד חשוב לבריאות העצם הכוללת של האדם ומהווה גורם חשוב בקביעת הסיכון להתפתחות אוסטאופורוזיס או מחלות אחרות הקשורות לעצם.ישנן מספר דרכים שונות למדידת צפיפות העצם, ותרופות טבעיות כמו ויטמינים, מינרלים, עשבי תיבול ותוספי מזון יכולים גם הם להועיל.עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בצמחי מרפא ותוספי מזון אלה בשילוב עם אורח חיים בריא ואסור להחליף תרופות מרשם.

תרופות צמחיות לצפיפות עצם

תרופות צמחי מרפא שימשו ברחבי העולם במשך מאות שנים לקידום בריאות העצם והפרק.בעוד שכמה עשבי תיבול הוכחו באופן מדעי משפר את צפיפות העצם, על פי ההערכה שלחרים יש השפעה, אך נשארים מאושרים.להלן 14 תרופות צמחיות אמיתיות ולא מרשם שעשויות לעזור בשיפור צפיפות העצם.

1.גדילן חלב

גדילן חלב הוא צמח פורח המשמש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית, בעיקר לבריאות הכבד.עם זאת, על פי ההערכה יש יתרונות לבריאות העצם.גדילן חלב עשיר בנוגדי חמצון ועשוי לעזור להפחית דלקת, ששניהם יכולים לעזור בשיפור צפיפות העצם.

2.HorseTail

Horsetail הוא עשב יליד חלקים באירופה וצפון אמריקה.הוא עשיר בסיליקה, מינרל המסייע בוויסות ספיגת הסידן והוא חיוני לצפיפות עצם בריאה.על פי ההערכה, ShoreSetail מסייע בשיפור ניידות המפרקים והפחתת הכאב הקשור לבעיות בצפיפות העצם.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין נפוץ המשמש במטבח ההודי.הוא עשיר בכורכומין, תרכובת המאמינים כי היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.תכונות אלה עשויות לעזור בשיפור צפיפות העצם ולהפחית את כאבי המפרקים.

4.אלפלפה

אלפלפה הוא צמח יליד האזור הים התיכון.זהו מקור עשיר למינרלים כמו מגנזיום, מנגן ואבץ,כולם חשובים לבריאות העצם.על פי ההערכה, אלפלפה מפחית את הדלקת ומשפר את ניידות המפרקים.

5.שדים טופר

טופר השדים הוא צמח יליד דרום אפריקה.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את הכאב ולשפר את ניידות המפרקים.בנוסף, טופר שדים עשוי לעזור גם בשיפור צפיפות העצם.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא צמח יליד אירופה ואסיה.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את הכאב ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף, שורש ליקריץ עשוי לעזור גם להפחית את הלחץ, מה שעלול להשפיע לטובה גם על בריאות העצם.

7.שן הארי

שן הארי הוא צמח פורח יליד אירופה ואסיה.זהו מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים, כולל סידן, מגנזיום ואבץ.חומרים מזינים אלה חיוניים לבריאות העצם ועשויים לעזור בשיפור צפיפות העצם.

8.Comfrey

קומפרי הוא צמח יליד אירופה ואסיה.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את הכאב ולשפר את ניידות המפרקים.בנוסף, Comfrey הוא גם מקור עשיר לסידן, החיוני לבריאות העצם.

9.נביחת ערבה

קליפת ערבה היא קליפת עץ הערבה, יליד אירופה וצפון אמריקה.הוא עשיר בסליסין, תרכובת המאמינים כי היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות.תכונות אלה עשויות לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.

10.Rehmannia

רחמניה היא צמח יליד חלקים מסין.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ועשוי לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף, רחמניה היא גם מקור עשיר למינרלים, כמו סידן ומגנזיום, החשובים לבריאות העצם.

11.סרגל

סרפד הוא צמח יליד אירופה ואסיה.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף, סרפד הוא גם מקור עשיר לסידן, החיוני לבריאות העצם.

12.Gotu Kola

גוטו קולה הוא צמח יליד חלקים מאסיה ואפריקה.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף, Gotu Kola הוא גם מקור עשיר לנוגדי חמצון, מה שעשוי לסייע בהגנה על עצמות מפני נזק.

13.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נפוץ המשמש בבישול.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף, ג’ינג’ר הוא גם מקור עשיר לנוגדי חמצון, מה שעשוי לסייע בהגנה על עצמות מפני נזק.

14.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא צמח יליד חלקים באירופה ואסיה.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את כאבי המפרקים ולשפר את צפיפות העצם.בנוסף,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן