דף הבית » תרופות סבתא » סינוסיטיס – 21 תרופות ביתיות מזינות
daddaddadddda  daadaddaddaa dddaadddaa dedddaddaa

סינוסיטיס – 21 תרופות ביתיות מזינות

סינוסיטיס: 21 תרופות ביתיות שיעזרו להקל על הכאב
סינוסיטיס הוא מצב שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה נגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי בסינוסים העלולים לגרום לכאב, לחץ וקושי לנשימה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של סינוסיטיס.להלן 21 תרופות ביתיות שהן מזינות ויעילות כאחד.

H2 – Hydrate
אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לסינוסים שלך היא לשתות הרבה נוזלים.שהייה לחות עוזרת לדלל את הריר בסינוסים שלך ויכולה להפחית את הדלקת.מים הם הבחירה הטובה ביותר, אך גם תה צמחי מרפא, מיצי ירקות ומרקים יכולים להועיל.

H2 – Steam
שאיפת קיטור יכולה לעזור לפתוח את הסינוסים שלך ולהקטין את הדלקת.מרתיחים סיר מים ואז שופכים אותו בזהירות לקערה.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה כדי לשאוף את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה למים לקבלת יתרונות נוספים.

H3 – טיפ מועיל:
בעת השימוש בקיטור, הקפידו להרחיק את הפנים לפחות 12 סנטימטרים מהקערה כדי להימנע מכוויות.

H2 – השקיה באף
השקיה באף היא טכניקה הכוללת שטיפת מעברי האף עם תמיסת מלח.זה יכול לעזור לדלל ריר ולהפחית את הדלקת.אתה יכול לרכוש פיתרון מלח בבית מרקחת או להכין משלך באמצעות כפית מלח המומס ב 8 גרם מים חמים.השתמש במזרק נורה או בסיר נטי כדי להשקות את הסינוסים שלך.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת בסינוסים.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם שמונה גרם מים ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לעזור בשיפור הטעם.

H2 – שום
לשום תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של סינוסיטיס.אכלו כמה שיני שום גולמי או תלולות כמה שיפורים במים רותחים ושאפו את הקיטור.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן שום עם כפית שמן קוקוס ולעסות אותו על החזה שלך כדי לעזור לפתוח את הסינוסים.

H2 – כורכום
כורכום הוא תבלין העשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות.מערבבים כפית כורכום עם כוס חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לפזר קצת כורכום על האוכל שלך או להוסיף אותו לשייק.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל סינוסיטיס.שתו כוס תה ג’ינג’ר מספר פעמים ביום או הוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר לאמבטיה חמה.אתה יכול גם לערבב כפית אבקת ג’ינג’ר עם כף דבש ולקחת אותו פעמיים ביום.

H2 – שמן אורגנו
שמן אורגנו הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.מערבבים כמה טיפות של שמן אורגנו עם כפית שמן קוקוס ומעסה אותו על החזה והסינוסים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אורגנו לסיר מים רותחים ולשאוף את הקיטור.

H2 – עלי מנגו
עלי מנגו עשירים בנוגדי חמצון ובעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של סינוסיטיס.מרתיחים קומץ עלי מנגו בסיר מים ומסננים את התערובת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – שמן אקליפטוס
לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והלחץ של סינוסיטיס.מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כפית שמן קוקוס ומעסה אותו על החזה והסינוסים.ניתן להוסיף גם כמה טיפות של שמן אקליפטוס לסיר מים רותחים ולשאוף את הקיטור.

H2 – שמן מנטה
שמן מנטה יכול להפחית דלקת ולעזור לפתוח את הסינוסים.מערבבים כמה טיפות של שמן מנטה עם כפית שמן קוקוס ומעסה אותו על החזה והסינוסים.ניתן להוסיף גם כמה טיפות שמן מנטה לסיר מים רותחים ולשאוף את הקיטור.

H2 – קינמון
קינמון עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של SIנוסיטיס.מערבבים כפית אבקת קינמון עם כוס חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום.ניתן להוסיף גם כמה טיפות שמן קינמון לסיר מים רותחים ולשאוף את הקיטור.

H2 – זרעי חילבה
זרעי חילבה עשירים בנוגדי חמצון ובעלי תרופות ביתיות אנטי דלקתיות ל

בריא לסינוסיטיס

סינוסיטיס הוא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות או זיהומים אחרים.זה יכול להיות כואב ויכול להקשות על הנשימה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

1.Steam

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הבירותיות הטובות ביותר לסינוסיטיס.הקיטור החם עוזר לשחרר את הריר ולנקות את מעברי האף.לשם כך, פשוט מלאו סיר במים רותחים והניחו מעל ראשו עם מגבת מעל הראש.נשמו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול כמו רוזמרין או אקליפטוס למים לקבלת הקלה נוספת.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים, כולל יכולתו להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.כדי להשתמש בו להקלה בסינוסים, מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית את העומס ולעזור לדלל את הריר.

3.שום

שום הוא תרופה ביתית יעילה נוספת לסינוסיטיס.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי סינוסיטיס.כדי להשתמש בשום להקלה בסינוסים, קוצצים כמה שיני ציפורן והוסיפו אותם לסיר מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית נפוצה למצבים בריאותיים רבים, כולל סינוסיטיס.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי סינוסיטיס.כדי להשתמש בג’ינג’ר להקלה בסינוסים, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.

5.השקיה באף

השקיה באף היא דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.זה עוזר לשטוף את הריר ומפחית דלקת.לשם כך מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים.השתמש בסיר נטי או בנורה לאף כדי לשטוף את הפיתרון.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות ביתיות מזינות לסינוסיטיס

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם מספר מזונות שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.אכילת דיאטה עשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון שלך.להלן כמה מזונות מזינים שיכולים לעזור לך להילחם בסינוסיטיס.

1.פירות הדרים

פירות הדרים ארוזים בוויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהומים.אכילת פירות הדר כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות יכולה לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.

2.ירקות עלים ירוקים

ירקות עלים ירוקים ארוזים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את הבריאות הכללית שלך.אכילת דיאטה עשירה בירקות כהים ועלים כמו קייל, תרד וירקות קולארד יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.

3.אומגה 3 חומצות שומן

לחומצות שומן אומגה 3 יש תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת כתוצאה מסינוסיטיס.אכילת מזונות כמו סלמון, טונה, אגוזי מלך וזרעי פשתן יכולה לעזור להילחם בסינוסיטיס.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה עוזרת לשמור על איזון חיידקים טובים במעיים שלך, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את מערכת החיסון שלך.אכילת מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של סינוסיטיס.

מסקנה

לסיכום, סינוסיטיס הוא מצב שכיח העלול לגרום לכאבים ולקושי בנשימה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את הבריאות הכללית שלך.STEAשאיפה M, חומץ תפוחים, שום, ג’ינג’ר והשקיה באף הם חלק מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לסינוסיטיס.אכילת דיאטה עשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הסינוסיטיס.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן