דף הבית » תרופות סבתא » סינוסיטיס כרונית – 18 תרופות של סבתא רפואית לטיפול מהיר

סינוסיטיס כרונית – 18 תרופות של סבתא רפואית לטיפול מהיר

סינוסיטיס כרונית – 18 תרופות של סבתא רפואית לטיפול מהיר

סינוסיטיס, או דלקת בסינוסים, הוא מצב שכיח הפוגע במיליוני אנשים בכל העולם.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים כמו חסימת האף, כאבי ראש, כאבי פנים ואפילו זיהומים.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא רפואית שיכולים לעזור לכם לטפל במהירות וביעילות של סינוסיטיס כרונית.

Hydrate לעיתים קרובות

אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בסינוסיטיס כרונית היא לשתות שפע של נוזלים.להישאר לחות הוא חיוני מכיוון שהוא מסייע לריר דק ולמנוע ממנו לסתיג את הסינוסים.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום כדי לעזור לשמור על סינוסים ברורים.אתה יכול גם לנסות לשתות תה חם, מיצים טבעיים או משקאות אחרים המכילים אלקטרוליטים.

שאפו קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור לפנות את הריר ולהקל על העומס.אתה יכול לעשות זאת על ידי התקלחות חמה או שימוש במשאף קיטור.אתה יכול גם ליצור משאף קיטור משלך על ידי הרתחת סיר מים ואז מעטפת מגבת מעל הראש כדי לכוון את הקיטור לכיוון הפנים שלך.הקפד לא להתקרב יותר מדי למים הרותחים, מכיוון שהם יכולים לשרוף את עורכם.

השתמש בתרסיס מלח או בשטיפה

שימוש בתרסיס מלח או בשטיפה יכול לעזור להפחית דלקת וריר דק.תרסיסים ושטיפות אלה זמינים ללא מרשם וניתן להשתמש בהם מספר פעמים ביום.הקפד לעקוב אחר ההוראות בחבילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אכלו אוכל חריף

אכילת מזונות חריפים יכולה לעזור לפנות את הסינוסים ולהפחית את העומס.ישנם סוגים רבים ושונים של מאכלים חריפים שתוכלו לנסות, כמו פלפלים חמים, שום, ג’ינג’ר וחומר חזרת.הקפד להתחיל עם חלק קטן ולהגדיל את הכמות בהדרגה ככל שגופך מתאים.

החל קומפרס חם או קר

החלת דחיסה חמה או קר על הפנים שלך יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.לקבלת דחיסה חמה, אתה יכול להשתמש בבד חם או בכרית חימום.לקבלת דחיסה קרה, השתמש בחפיסה קרה או בכמה קוביות קרח עטופות בבד.

קח אמבטיה חמה או מקלחת

נקיטת אמבטיה או מקלחת חמה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את הסינוסים.הקיטור מהמים החמים יכול לעזור לפנות את הריר ולהקל על העומס.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא דרך פשוטה ויעילה להפחתת דלקת וריר דק.פשוט מערבבים חצי כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וגרגר למשך 10-30 שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

נסה תרופה ללא מרשם

ישנם מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור בטיפול בסינוסיטיס כרוני.אלה כוללים משככי כאבים, דה -קונגסטנטים, אנטיהיסטמינים ותרסיסים באף.הקפד לקרוא את התוויות בזהירות ולעקוב אחר ההוראות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קח משקה חם

שתיית משקה חם, כמו תה חם או מים חמים עם לימון ודבש, יכולה לעזור להפחית דלקת ולפתוח את מעברי האף.זה יכול לעזור להקל על העומס ולהקל על הנשימה.

השתמש בסיר נתי

שימוש בסיר נטי יכול לעזור לשטוף את הסינוסים ולהקל על העומס.מכשיר זה משתמש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף.הקפד להשתמש במים מזוקקים או סטריליים כדי למנוע כל סיכון לזיהום.

השתמש במכונת אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הגירוי במעברי האף.זה יכול לעזור להרגיע את הסימפטומים של סינוסיטיס כרונית ולהקל על הנשימה.

לאכול מזונות עשירים בוויטמין C


אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחית דלקת וריר דק.מזונות העשירים בוויטמין C כוללים פירות הדר, פלפלים, ברוקולי ותרד.

הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב יכולים להגדיל את ייצור הריר ולהקשות על הנשימה.עדיף להימנע ככל האפשר על מוצרי חלב אם יש לך סינוסיטיס כרונית.

הימנע מאלרגנים

אם יש לך אלרגיות, חשוב להימנע מאלרגנים המפעילים את הסימפטומים שלך.אלרגנים נפוצים כוללים אבקה, קרדית אבק, עובש ודיידת חיות מחמד.שמירה על נקיית הבית והסביבה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לחשיפה

תרופות ביתיות לסינוסיטיס כרונית

סינוסיטיס כרוני הוא מצב הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זהו מצב הכרוך בדלקת בסינוסים, מה שמוביל לכאב, עומס ותסמינים לא נוחים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בסינוסיטיס כרוני ולהביא הקלה.להלן 18 תרופות של סבתא רפואית לטיפול מהיר בסינוסיטיס כרוני.

שאיפת קיטור

תרופה ביתית שנבדקה בזמן לסינוסיטיס היא שאיפת קיטור.זה כרוך בשאיפה של קיטור ממקלחת חמה או סיר מים רותחים כדי לשחרר את הריר במעברי האף ובסינוסים.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה ביתית פופולרית נוספת לסינוסיטיס.זה כרוך בשימוש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף וסינוסים.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.חשוב להשתמש בתמיסת מלח המומלצת לרופא לתרופה זו, מכיוון ששימוש במלח רב מדי יכול להזיק.

השקיה באף

השקיה באף היא תרופה ביתית הכרוכה בשימוש במכשיר לשטוף את מעברי האף וסינוסים.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.חשוב להשתמש במכשיר המומלץ לרופא לצורך תרופה זו, שכן שימוש במכשיר הלא נכון יכול להזיק.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן ליישם אותו ישירות על הסינוסים או לשאוף אותו דרך מאדה כדי להפחית את הדלקת ולנקות ריר.

כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כתה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כתה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כמשקה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כמשקה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כתה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כתה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותם כתה, מיושמים ישירות על הסינוסים, או לקחת אותם כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כתה, מיושם ישירות על הסינוסים, או לקחת אותו כתוסף לתוצאות הטובות ביותר.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן ליישם אותו ישירות על הסינוסים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן ליישם אותו ישירות על הסינוסים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן ליישם אותו ישירות על הסינוסים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בסינוסיטיס.ניתן לצרוך אותו כמשקה, מיושם ישירות על הסינוסים או לקחת אותו כתוסףלקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן