דף הבית » תרופות סבתא » סינוסיטיס – 20 תרופות של סבתא להכנה מהירה וכדאי להכיר
daddaddadddda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad

סינוסיטיס – 20 תרופות של סבתא להכנה מהירה וכדאי להכיר

סינוסיטיס – 20 תרופות של סבתא להקלה מהירה
סינוסיטיס הוא מצב שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה נגרם על ידי דלקת בסינוסים שיכולים לנבוע מזיהום, אלרגיות או גורמים אחרים.תסמינים של סינוסיטיס עשויים לכלול כאבי פנים, כאבי ראש, נזלת, גודש באף וטפטוף שלאחר הניתוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות כדי להקל על תסמיני הסינוסיטיס.להלן 20 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להקלה מהירה.

H2 – שאיפת קיטור
שאיפת קיטור היא אחת התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת במעברי הסינוסים, לשחרר ריר ולשפר את הנשימה.לשם כך, מלאו קערה גדולה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן אתרי מנטה.הניחו את הפנים מעל הקערה, מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.

H2 – השקיה באף
השקיה באף היא עוד תרופה ביתית פופולרית לסינוסיטיס.זה עוזר לשטוף ריר ואלרגנים מהסינוסים.לשם כך, מלאו סיר נטי במים פושרים וערבבו פנימה כפית מלח.נשען מעל כיור והטה את הראש לצד, ואז שופכים את המים לנחיר אחד.המים יתנקזו מהנחיריים האחר.חזור על הצד השני.

H3 – טיפ מועיל
השתמש תמיד במים מזוקקים או מעוקרים להשקיה באף.מי ברז עשויים להכיל חיידקים או מזהמים אחרים העלולים לגרום לזיהום.

H2 – קומפרסים חמים
יישום קומפרסים חמים על הפנים יכול לעזור להפחית את כאבי הפנים והדלקת.כדי לעשות זאת, משרים מטלית כביסה נקייה במים חמים ומורחים אותו על הפנים למשך 15 עד 20 דקות.וודאו שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שהם עלולים לגרום לכוויות.

H2 – תרסיסי מלח
תרסיסי מלח יכולים לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.הם זמינים ללא מרשם וניתן להשתמש בהם לעתים קרובות ככל שצריך.כל שעליך לעשות הוא לרסס את תמיסת המלח לנחיר אחד, ואז אפשר לו לנקז את הנחיר האחר.חזור על הצד השני.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לסינוסיטיס.זה עוזר לדלל ולשחרר ריר, כמו גם להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף עם 8 אונקיות מים ושתו אותם פעמיים ביום.

H2 – שום
לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את גודש ודלקת הסינוסים.כדי להשתמש בשום, מערבבים 1 כפית שום קצוץ עם 1 כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – כורכום
כורכום הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – שמן אקליפטוס
שמן אקליפטוס משמש זה מכבר כתרופה ביתית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית שמן אקליפטוס עם כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – שמן זית
שמן זית הוא עוד תרופה ביתית יעילה לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית שמן זית עם 1 כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – פלפל קאיין
פלפל קאיין הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם 1 כוס מים רותחים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו פעמיים ביום.

H2 – מנטה
מנטה הוא עשב פופולרי ששימש עבור Cפנים לטיפול בסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית עלי מנטה עם 1 כוס מים רותחים ונותנים להם תלול למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותה אותו פעמיים ב

10 תרופות של סבתא נוספות לסינוסיטיס

בנוסף לעשרת הסעדים של סבתא שהוזכרו בעבר לסינוסיטיס, ישנם רבים נוספים שיכולים להיות מועילים.להלן 10 תרופות נוספות של סבתא שכדאי להכיר.

11.ריסוס לאף מלח

תרסיס לאף מלח הוא אחד הטיפולים המומלצים ביותר לסינוסיטיס.תרסיסי האף מלוחים עוזרים לשמור על הממברנות הריריות של לחות האף, להפחית את הגירוי ולסייע בהפחתת הדלקת.תרסיסי מלח זמינים ללא מרשם, וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בטיפול בסינוסיטיס בבית.

12.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לסינוסיטיס.זה כרוך בנשימה בקיטור ממים רותחים, המסייעים לדלל ולשחרר את הריר בסינוסים, ומאפשר לגרש אותו.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ והכאב הקשורים לסינוסיטיס, כמו גם להפחתת דלקת.

13.נטי סיר

סיר נטי הוא סיר קטן המשמש באופן מסורתי להשקיה של מעברי האף.הוא מלא בתמיסת מלח ואז מוכנס לנחיריים אחד, ומאפשר לפיתרון לשטוף את הנחיר השני.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולפנות חומרים מגרים ואלרגנים שעלולים לגרום לסינוסיטיס.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות הריר בסינוסים.

14.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לסינוסיטיס.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לסינוסיטיס.שתיית תה ג’ינג’ר יכולה גם לעזור לפנות את הריר ולשפר את ניקוז הסינוסים.

15.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש לעתים קרובות במטבח ההודי.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והזיהום הקשורים לסינוסיטיס.ניתן ליטול אותו בצורה תוספה, או לערבב אותה לעיסה ולהחיל על הסינוסים.

16.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית לסינוסיטיס.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או לדלל ולהחיל אותו על הסינוסים.חומץ סיידר תפוחים אומרים שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הריר בסינוסים.

17.שום

שום הוא תרופה טבעית פופולרית לסינוסיטיס.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את הזיהום והדלקת הקשורה לסינוסיטיס.ניתן לקחת את זה בצורה תוספה, או לכתוס אותה ולהחיל אותו על הסינוסים.

18.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס משמש לרוב לטיפול בסינוסיטיס.אומרים שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר בסינוסים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או מדולל ומוחל על הסינוסים.

19.Goldenseal

Goldenseal הוא תרופה פופולרית נוספת לסינוסיטיס.אומרים שיש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר בסינוסים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה, או מדולל ומוחל על הסינוסים.

20.השקיה באף

השקיה באף היא תרופה פופולרית לסינוסיטיס.זה כרוך בשימוש בתמיסת מלח כדי לשטוף את מעברי האף.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולפנות את הריר שעלול לגרום לסינוסיטיס.ניתן לעשות זאת עם סיר נטי או תרסיס לאף מלח.

הסעדים של סבתא אלה לסינוסיטיס יכולים לעזור להפחית את הדלקת והזיהום הקשורים לסינוסיטיס.הם יכולים גם לעזור לפנות את הריר ולהפחית את הלחץ והכאב הקשורים לסינוסיטיס.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים לעזור להקל על הסימפטומים oF sinusitis ולשפר את הבריאות הכללית.

שאלות נפוצות

מה זה סינוסיטיס?

סינוסיטיס הוא דלקת בסינוסים, שיכולים להיגרם על ידי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן