דף הבית » תרופות סבתא » סינוסיטיס – 10 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל
daddaddadddda  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa dcdddad

סינוסיטיס – 10 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל

מה זה סינוסיטיס?

סינוסיטיס, הידוע גם בשם Rhinosinusitis, הוא מצב בו הסינוסים נדלקים וגורמים למגוון תסמינים.הסינוסים הם החללים החלולים בגולגולת המחוברים לאף (חלל האף).סינוסיטיס יכול להיגרם כתוצאה מזיהומים נגיפיים, חיידקים או פטרייתיים, אלרגיות ובעיות מבניות באף.תסמינים של סינוסיטיס כוללים כאבי פנים או לחץ פנים, גודש באף, אף נזלת וטפטוף לאחר הניתוח.

הסעדים של סבתא לטיפול יעיל בסינוסיטיס

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וסינוסיטיס אינו יוצא מן הכלל.להלן 10 תרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל בסינוסיטיס:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה טבעית פשוטה ויעילה לסינוסיטיס.זה עוזר לדלל ריר ולהפחית את העומס במעברי האף.לשם כך, הביאו סיר מים לרתיחה, הוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס וקחו כמה נשימות עמוקות של הקיטור.

2.השקיה באף

השקיה באף היא תרופה טבעית נוספת לסינוסיטיס.זה עוזר לשטוף ריר ולהפחית את הדלקת במעברי האף.לשם כך, מערבבים כפית מלח בכוס מים פושרים והשתמשו בנורה באף כדי להפריע את תמיסת המלח לאף.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.אתה יכול ללעוס כמה שיני שום גולמי או לשתות מיץ שום מעורבב עם דבש.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים או שלוש ביום.

5.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.אתה יכול ליטול תוספי כורכום או לערבב כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ולשתות אותו פעמיים ביום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.אתה יכול ללעוס כמה פרוסות ג’ינג’ר גולמי או לשתות תה ג’ינג’ר שלוש פעמים ביום.

7.לימון

לימון הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ לימון בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

8.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית עלי מנטה בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים או שלוש ביום.

9.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן אקליפטוס בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים או שלוש ביום.

10.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה טבעית לסינוסיטיס.זה עוזר להפחתת דלקת וריר דק.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר אותו פעמיים ביום.

10 תרופות טבעיות אלה יכולות להיות יעילות מאוד בטיפול בסינוסיטיס כאשר משתמשים בהן כראוי.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב להתייעץ עם רופא להמשך טיפול.

טיפ: אם אתה סובל מסינוסיטיס, חשוב להתרחק מאלרגנים, כמו אבק, קשקשים לחיות מחמד, אבקה ועשן.שמירה על סביבתך נקייה והימנעות ממזונות מסוימים יכולה גם לעזור להפחית דלקת וריר דק.

סינוסיטיס, הידוע גם בשם זיהום בסינוס, הוא דלקת בחללי הסינוסים העלולים לגרום ללחץ, כאב וקושי נשימה.הסימפטום השכיח ביותר של סינוסיטיס הוא כאבי פנים או לחץ פנים, וזה בדרך כלל גרוע יותר כאשר נוטים קדימה.סימפ אחרTOMS כוללים כאבי ראש, גודש באף, פריקה, חום וריח או טעם רע בפה.סינוסיטיס נגרם בדרך כלל על ידי זיהום נגיפי, אך יכול להיות גם בגלל זיהום חיידקי או מתגובה אלרגית.טיפול בסינוסיטיס כרוך בדרך כלל בתרופות ובתרופות ביתיות להפחתת דלקת ולהקלה על תסמינים.

10 התרופות של סבתא טבעית לטיפול יעיל בסינוסיטיס

סבתות מספקות תרופות טבעיות לטיפול בסינוסיטיס במשך מאות שנים.להלן 10 תרופות טבעיות שנמצאו יעילות לטיפול בסינוסיטיס:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה עתיקה לסינוסיטיס הכרוכה בשאיפת קיטור ממים רותחים לפתיחת מעברי הסינוסים.זה יכול לעזור להפחית את הצטברות הריר ולהקל על הלחץ.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה גדולה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.וודא שעצמת את העיניים ונשמת נשימות עמוקות למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה 3 פעמים ביום להקלה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה יעילה לטיפול בסינוסיטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום להקלה מתסמיני סינוסיטיס.

3.נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר קטן דמוי תה שנועד לשטוף את מעברי האף.הוא מלא בתמיסת מלח ואז מונח בנחיר אחד.תמיסת המלח זורמת דרך מעברי האף ומחוצה את הנחיר האחר, שוטפת את הריר והחיידקים.זה עוזר להפחתת דלקת ולחץ בסינוסים ויכול לספק הקלה מתסמיני סינוסיטיס.

4.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על הפנים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הלחץ.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מטלית כביסה במים חמים ואז סובבים אותה.החל את הבד על הפנים למשך 10 דקות וחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף 1 כפית ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו תה זה 2-3 פעמים ביום להקלה מתסמיני סינוסיטיס.

6.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות הסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או קינמון לתערובת לקבלת טעם נוסף.

7.שום

שום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תלול למשך 10 דקות ומסננים.שתו תערובת זו פעמיים ביום להקלה מתסמיני סינוסיטיס.

8.זרעי חרדל

זרעי חרדל מכילים תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות הסינוסים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית זרעי חרדל עם כוס מים חמים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום להקלה.

9.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשטוף ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.השתמש בטפטפת כדי להכניס את התערובת לנחירית אחת ולתת לה לנקז את הנחיר האחר.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום להקלה מסינוסיטיס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן