דף הבית » תרופות סבתא » סימפונות – 9 תרופות מרגיעות וסבתות מצוינות
daddedaddaddaa  daadaddaddaa dedadddaddaa ddaddaaddaa dedaddda

סימפונות – 9 תרופות מרגיעות וסבתות מצוינות

סימפונות: 9 תרופות סבתות מרגיעות
הסימפונות הוא מצב ריאה כרוני הגורם לדלקת ולפגיעה בדרכי הנשימה.זה מאופיין על ידי הצטברות של ריר בריאות, מה שעלול להוביל לזיהומים חוזרים ונשנים, נשימה קושי ובעיות נשימה אחרות.אמנם אין תרופה לסימפונות, אך ישנם טיפולים ושינויים שונים באורח החיים שיכולים לעזור בניהול התסמינים ולשפר את איכות החיים.בנוסף, ישנם מספר תרופות מסורתיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על הסימפטומים של הסימפונות.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחד התרופות המסורתיות הפופולריות ביותר לברונכיקטאזיס.שאיפת קיטור עוזרת לשחרר ריר ודק, מה שמקל על השיעול.זה גם עוזר להפחית דלקת בדרכי הנשימה, הקלה על גודש ושיפור הנשימה.לשם כך, מלאו קערה במים חמים ומאדים, מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

2.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות לטיפול במגוון מצבי נשימה, כולל סימפונות.כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי ונוגד חמצון העשיר המסייע להפחתת הדלקת בדרכי הנשימה ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופת חלב כורכום, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושתה אותו פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת מגבירה חיסונית, הוסף קמצוץ של פלפל שחור וכפית דבש לחלב הכורכום.הפלפל השחור עוזר להגדיל את ספיגת הכורכום, ואילו הדבש עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה מסורתית פופולרית לברונצ’יקאזיס.זהו אנטי דלקתי טבעי ונוגד חמצון המסייע להפחתת הדלקת בדרכי הנשימה ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופת תה ג’ינג’ר, פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ותן לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש למתיקות נוספת והקלה מרגיעה.שתו את התה פעמיים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד הנשימה.

4.מרק שום

שום הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות לטיפול במגוון מצבי נשימה, כולל סימפונות.שום עשיר בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופת מרק שום, פשוט לטגן קצת שום בשמן זית עד שהוא חום זהוב.הוסף כמה ירקות לפי בחירתך, כמו גזר, סלרי ובצל, ובשל כמה דקות.מוסיפים מעט מרק ונותנים למרק להתבשל למשך 30 דקות.הוסף כמה עשבי תיבול ותבלינים לפי בחירתך לטעם נוסף, כמו אורגנו, בזיליקום וטימין.שתו את המרק פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.משקה דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מדכאי שיעול טבעיים שיכולים לעזור להקל על תסמיני הסימפונות.השילוב של דבש ולימון עוזר לדלל את הריר בריאות, מה שמקל על השיעול.להכנת משקה דבש ולימון, פשוט מערבבים כף דבש ומיץ חצי לימון לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

6.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות לטיפול במגוון מצבי נשימה, כולל סימפונות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופה של מיץ בצל, פשוט מערבבים בצל קלוף עד שהוא יוצר משחה.מסננים את המיץ לכוס ומוסיפים כפית דבש למתיקות נוספת.שתו את המיץ פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות לטיפול במגוון מצבי נשימה, כוללG Bronchiectasis.הוא עשיר בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופה בשמן אורגנו, פשוט ערבבו כמה טיפות של שמן אורגנו לכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך דורות ל

חלק 2: הסעדים של סבתא לברונצ’יקאזיס

ברונכיקטאזיס הוא מצב ריאה קשה שיכול לגרום לקשיי שיעול ונשימה לטווח הארוך.למרות שאין תרופה, ישנם כמה טיפולים שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של הסימפונות.אחד הטיפולים היעילים ביותר הוא השימוש בסעדים של סבתא.סבתות ברחבי העולם משתמשות בסעדים במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל ברונכיקטאזיס.להלן 9 תרופות מרגיעות וסבתות מצוינות לברונצ’יקאזיס.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והפשוטות ביותר לברונכיקטזיס.זה יכול לעזור לשחרר ולדק את הריר בדרכי הנשימה, מה שמקל על השיעול.כדי לבצע שאיפת אדים, פשוט הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה, נושמים נשימות עמוקות דרך האף והחוצה דרך הפה.דאג לשמור על עצום עיניים ולקחת את הקיטור למשך 10-15 דקות.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מצפים טבעיים, כך שהם יכולים לעזור לשחרר ולדק את הריר בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופה דבש ולימון לברונכיקטאזיס, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.ניתן לקחת את תערובת הדבש והלימון ישירות מהכף.

3.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם המופיעות, שיכולות לעזור להפחית את הריר בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופה חילבה לברונצ’יאקאזיס, פשוט משרים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים לילה.מסננים את התערובת בבוקר ושותה אותה על בטן ריקה.

4.שום וג’ינג’ר

שום וג’ינג’ר שניהם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, מה שהופך אותם לתרופות נהדרות לברונצ’יקטזיס.כדי להכין תרופה עם שום וג’ינג’ר, פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ שום ומיץ ג’ינג’ר בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.ניתן לקחת את התערובת ישירות מהכף.

5.מיץ בצל

מיץ בצל ידוע בתכונותיו המציפות, שיכולות לעזור לשחרר ולדק את הריר בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופת בצל לסימפונות, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ בצל בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.ניתן לקחת את התערובת ישירות מהכף.

6.כורכום וחלב

ל

כורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומציפות, שיכולות לעזור להפחית את הריר בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופה של כורכום וחלב לברונכיאקטזיס, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.ניתן לקחת את התערובת ישירות מהכף.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו המופיעות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הריר בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו לברונצ’יאקאזיס, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו בכוס מים חמים ושותה אותה פעמיים ביום.ניתן לקחת את התערובת ישירות מהכף.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע בזכות תכונותיו המופיעות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הריר בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופת ליקריץ לברונצ’יאקאזיס, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.ניתן לקחת את התערובת ישירות מהכף.

9.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם שניהם NAגורמים טורגיים, שיכולים לעזור לשחרר ולדק את הריר בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופה של ג’ינג’ר ודבש לברונצ’יאקאזיס, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ ג’ינג’ר בכוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום.ניתן לקחת גם את תערובת הג’ינג’ר והדבש ישירות מהכף.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן