דף הבית » תרופות סבתא » נשימה קושי – 16 תרופות סבתות מבוססות חוויה ופופולריות
dadadded daddad  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa dddd

נשימה קושי – 16 תרופות סבתות מבוססות חוויה ופופולריות

קשיי נשימה וסעדים של סבתא

המאבק לקחת נשימה עמוקה הוא נפוץ.נשימה קושי יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אסתמה, אלרגיות או זיהום בדרכי הנשימה.סבתות העבירו סעדים במשך דורות, וחלק מהתרופות הללו עשויות להועיל בהקלה על קשיי נשימה.להלן שש עשרה סעדים של סבתא מבוססי חוויה ופופולריים על קושי לנשום.

H2 – תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל למי שנאבק לנשום עמוק.תה מנטה מועיל במיוחד להקלה על גודש בחזה.תה רוזמרין יכול לעזור להרגיע גרון מגורה.תה שורש ליקוריץ יכול לשמש כמתווה, לסייע בפינוי הריר ולהפחית את השיעול.

H2 – טיפול בקיטור

טיפול בקיטור יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.זה יכול להתבצע על ידי עמידה במקלחת ולתת למים החמים לרוץ על החזה או על ידי ישיבה בחדר אדים.יש אנשים שמוצאים הקלה על ידי נשימה בקיטור מסיר מים רותחים.

H3 – טיפ מועיל:
הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים הרותחים כדי לשפר את השפעות הטיפול בקיטור.

H2 – שפשוף בחזה

שפשוף בחזה יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.התרופה של סבתא פופולרית היא לשפשף תערובת של חלקים שווים של מנטול, אקליפטוס ושמן קוקוס על החזה.זה יכול לספק הקלה מגודש בחזה ולהקל על הנשימה.

H2 – גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהקל על גודש בחזה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את השיעול ולהקל על הנשימה.

H2 – דבש ולימון

דבש ולימון הוא התרופה הפופולרית של סבתא לקושי לנשום.מערבבים כף דבש אחת ומיץ לימון אחד בכוס מים חמים ושותים אותו לפני השינה.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.

H2 – שאיפת שמנים אתרים

שאיפת שמנים אתרים יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.שמנים פופולריים להקלה על קושי נשימה כוללים אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן לסיר מים רותחים ונושמים באדים.

H2 – פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.צאו לטיול או עשו מתיחות קלות כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולהקל על הנשימה.

H2 – ג’ינג’ר

על פי ההערכה, ג’ינג’ר מסייע בהפחתת הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בסיר מים.שתו את התה כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולהקל על הנשימה.

H2 – בצל

על פי ההערכה, הבצל מסייע בהפחתת הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.פשוט פורסים בצל ולהניח אותו בסיר מים רותחים.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולהקל על הנשימה.

H2 – שום

שום הוא משווה טבעי ויכול לעזור לפנות את הריר ולהפחית את השיעול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה שיני שום כתוש בסיר מים רותחים ושואפים את הקיטור.זה יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.

H2 – פלפל קאיין

על פי ההערכה, פלפל קאיין מסייע בהפחתת גודש בחזה ולהקל על הנשימה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית פלפל קאיין לכוס מים חמים ושותה אותו כמה פעמים ביום.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את גודש החזה ולהקל על הנשימה.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותם כמה פעמים ביום.

H2 – כורכום

על פי ההערכה, כורכום מסייע בהפחתת הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית כורכום בכוס מים חמים ושותה אותו כמה פעמים ביום.

H2 – שמן חרדל

על פי ההערכה, שמן חרדל מסייע בהפחתת גודש בחזה ולהקל על הנשימה.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן חרדל בסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור.

H2 – ליקריץליקריץ הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור לפנות את הריר ולהפחית את השיעול.פשוט ללעוס כמה חתיכות שורש ליקוריץ או לשתות כוס תה שורש ליקוריץ כמה פעמים ביום.

H2 – קינמון

על פי ההערכה, קינמון מסייע בהפחתת הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית קינמון בכוס מים חמים ולשתות אותו כמה פעמים

מהן תרופות של סבתא מבוססת חוויה על קושי לנשום?

נשימה קושי יכולה להיות חוויה מפחידה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים מבוססי ניסיון שהועברו לאורך הדורות ויכולים לעזור להקל על תסמיני הנשימה הקושי.להלן 16 תרופות של סבתא פופולרית על קושי לנשום.

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הוותיקות והפשוטות ביותר לצורך נשימה קושי.מי מלח מסייעים להפחתת דלקת בגרון ודרכי הנשימה ויכולים לעזור לפנות את הריר.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מומס.גרגר את מי המלח למשך 30 שניות, ואז ירק אותם.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מסורתית נוספת לנשימה קושי.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהפחתת דלקת בדרכי הנשימה.כדי לבצע שאיפת קיטור, מלאו קערה גדולה במים רותחים ואז מעטפים מגבת מעל הראש.להישען מעל הקערה ולשאוף את הקיטור למשך 5-10 דקות.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש לטיפול במגוון מחלות, כולל נשימה קושי.כדי להכין תה ג’ינג’ר, גרדו 1-2 כפיות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים.תלול למשך 5-10 דקות ואז מסננים.שתו את התה 2-3 פעמים ביום.

4.דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים שניתן להשתמש בהם יחד כדי להקל על נשימה קושי.על פי ההערכה, השילוב של השניים מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.להכנת תה דבש ולימון, מערבבים 1 כף דבש וכפית מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים.שתו את התה 2-3 פעמים ביום.

5.עיסוי שמן חרדל

שמן חרדל

הוא תרופה מסורתית לנשימה קושי.העיסוי מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי לבצע עיסוי שמן חרדל, 1-2 כפיות שמן חרדל חמות ואז לעסות אותו לחזה ובגב.השאירו את השמן על עורכם למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

תרופות צמחיות על קושי נשימה

תרופות צמחי מרפא שימשו גם הם במשך מאות שנים לטיפול בקושי בנשימה.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר המשמשים לטיפול בקושי בנשימה.

6.אקליפטוס

אקליפטוס הוא עשב פופולרי לטיפול בקושי בנשימה.על פי ההערכה, השמן ממפעל האקליפטוס מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש באקליפטוס, הוסף 5-10 טיפות שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

7.מנטה

מנטה הוא עשב נוסף שלפי ההערכה הוא עוזר להקל על קושי נשימה.המנטול במנטה נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש במנטה מנטה, הוסף 1 כפית עלי מנטה מיובשים לכוס מים רותחים ותלול למשך 5-10 דקות.מסננים ושותים את התה 2-3 פעמים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה מסורתית לנשימה קושי.על פי ההערכה, העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הוסף 1 כפית של שורש ליקריץ מיובש לכוס מים רותחים ותלול למשך 5-10 דקות.מסננים ושותים את התה 2-3 פעמים ביום.

9.טימין

טימין הוא תרופה מסורתית נוספת לקושי לנשום.על פי ההערכה, העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בטימין, הוסף 1 כפית של עלי טימין מיובשים לכוס מים רותחים ותלול למשך 5-10 דקות.מסננים ושותים את התה 2-3 פעמים Pיום ER.

תרופות אחרות לקושי נשימה

בנוסף לתרופות המבוססות על ניסיון, ישנם מספר תרופות אחרות שיכולות לעזור להקל על קושי נשימה.להלן כמה מהפופולריות ביותר.

10.רצועות האף

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן