דף הבית » תרופות סבתא » קשיי נשימה אצל תינוקות – 8 תרופות של סבתא מצוינת לטיפול מהיר
dadadd dadadded ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad

קשיי נשימה אצל תינוקות – 8 תרופות של סבתא מצוינת לטיפול מהיר

הסימנים הראשונים של קשיי נשימה אצל תינוקות יכולים להוות סיבה לדאגה עבור כל הורה.מרבית התינוקות חווים קושי כלשהו עם נשימתם בשלב מסוים במהלך שנת חייהם הראשונה.חשוב להבין את הגורמים והתסמינים של קשיי נשימה אצל תינוקות, כמו גם אילו אפשרויות טיפול זמינות.בעוד שטיפול רפואי הוא דרך הפעולה הטובה ביותר למקרים חמורים של קשיי נשימה, ישנם גם כמה תרופות ביתיות מסורתיות שיכולות לספק הקלה לתינוקות הסובלים מבעיות נשימה קלות.במאמר זה נסתכל על 8 תרופות של סבתא מצוינת לטיפול מהיר בקשיי נשימה אצל תינוקות.

1.דבש

דבש שימש כתרופה ביתית במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל קשיי נשימה אצל תינוקות.ההערכה היא כי התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -חיטוי של דבש יכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת במעברי הנשימה.לשימוש, ערבבו כפית דבש אחת עם כמה טיפות מים חמים ונותנים אותם לתינוקכם לשתות.אתה יכול גם לערבב אותו עם חלב אם או פורמולה, אם רוצים.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מסורתית נוספת לקשיי נשימה אצל תינוקות.זה עוזר לשחרר את הריר בחזה ובגרון, מה שמקל על התינוק שלך לנשום.לשימוש, מלאו קערה גדולה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטול.הניחו את פניו של תינוקכם מעל הקערה, וודאו כי האדים לא יבואו במגע ישיר עם עור התינוק שלכם.מכסים את הקערה ואת ראשו של תינוקכם במגבת, ונותנים לאדים לעשות את עבודתה במשך 10 עד 15 דקות.

3.טיפות האף מלוחים

טיפות באף מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהקל על התינוק שלך לנשום.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת לשתי כוסות מים חמים.השתמש בטיפה כדי להכניס כמה טיפות מהפתרון לכל נחיריים של התינוק שלך.אתה יכול לחזור על התהליך שלוש עד ארבע פעמים ביום, לפי הצורך.

4.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את גודש החזה ולשחרר את הריר בריאות.לשימוש, קח מטלית כביסה נקייה וספוג אותו במים חמים.סובבים את עודפי המים והניחו את הדחיסה החמה על החזה או הגב של התינוק שלך למשך 15 עד 20 דקות.אתה יכול לעשות זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום, לפי הצורך.

5.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה ביתית לבעיות נשימה, כולל קשיי נשימה אצל תינוקות.לשימוש, הרתיחו שתי שיני שום בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים את הפיתרון ונותנים לו להתקרר.תן לתינוקך כפית מהפתרון פעמיים עד שלוש ביום, לפי הצורך.

6.זרעי קרום

זרעי קרום הם תרופה ביתית יעילה נוספת להקלה על קשיי נשימה אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של זרעי קרום בכוס מים חמים.תן לתינוק שלך כפית מהתערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום, לפי הצורך.

7.שמן חרדל

על פי ההערכה, לשמן חרדל יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודש החזה ולהקל על התינוק שלך לנשום.לשימוש, קח כמות קטנה של שמן חרדל ועסה אותו בעדינות על החזה והגב של התינוק שלך.עשה זאת פעמיים עד שלוש פעמים ביום, לפי הצורך.

8.כורכום

כורכום הוא אנטיביוטיקה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בבעיות נשימה, כולל קשיי נשימה אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.תן לתינוק שלך כפית מהתערובת פעמיים עד שלוש פעמים ביום, לפי הצורך.

טיפ ייחודי ומועיל: חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן על קשיי נשימה אצל תינוקות, מכיוון שייתכן כי חלק מהתרופות לא מתאימות לתנאים רפואיים מסוימים.

טיפול בקשיי נשימה אצל תינוקותעם הסעדים של סבתא

במקרים מסוימים, קשיי נשימה אצל תינוקות יכולים להיות חירום רפואי רציני.עם זאת, יש כמה תרופות מיושנותשהועברו על ידי סבתות ומטפלות אחרות לאורך כל השנים שניתן להשתמש בהן כדי להקל על קשיי הנשימה של התינוק.סעדים אלה בטוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים רפואיים קונבנציונליים.

תרופות לטיפול בקשיי נשימה אצל תינוקות

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה עתיקה ששימשה כדי לסייע בפינוי גודש באף ובגרונם של התינוקות.לשם כך, מלאו קערה או סיר במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר או מנטה.הניחו את הקערה על שולחן או דלפק וודאו שהתינוק נמצא במרחק של כמה מטרים לפחות משם.מעטפים מגבת מעל ראש התינוק ואת הקערה ליצירת אוהל מאולתר ולתת לתינוק לשאוף את הקיטור לפחות חמש דקות.

2.עיסוי חזה

עיסוי חזה עדין יכול לעשות פלאים לתינוק הנאבק לנשום.הניחו את הידיים על חזהו של התינוק ועיסו בעדינות בתנועה סיבובית.זה יעזור לשחרר כל ריר או גודש בריאותי ולסייע להקל על נשימתו של התינוק.הקפד לשמור על העיסוי עדין והקפיד לא ללחוץ חזק מדי.

3.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על האוויר בחדר התינוק לח, מה שיכול לעזור להקל על העומס ולהקל על הנשימה.הקפד לשמור על ניקיון האדים ולחנות את המים באופן קבוע.אם אתה משתמש במכונת אדים מגניבה, הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים למים כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה.

4.ריסוס לאף מלח

תרסיס לאף מלח יכול לעזור לשחרר כל ריר או עומס החוסם את דרכי הנשימה של התינוק.ריססו כמה טיפות לכל נחיריים ואז משתמשים במזרק נורה כדי להניע בעדינות כל ריר.הקפד להשתמש בפתרון מלח המיועד ספציפית לתינוקות.

5.שואף האף

אספיירור לאף הוא מכשיר שנועד לניטור כל ריר או גודש שחוסם את דרכי הנשימה של התינוק.כדי להשתמש בו, הניחו את השואף ממש בתוך הנחיריים של התינוק ואז יניקו בעדינות את הריר.הקפד להשתמש בשאיפה באף שתוכנן במיוחד לתינוקות.

6.חלב אם

לחלב אם יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בריאותיו ובדרכי הנשימה של התינוק, מה שמקל על התינוק לנשום.אם אתה מניקה, נסה להאכיל את התינוק בתדירות גבוהה יותר כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה.אם לא, נסה להשתמש בטפטפת כדי לתת לתינוק כמה טיפות חלב אם.

7.דבש

לדבש יש גם תכונות אנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בריאותיו ובדרכי הנשימה של התינוק.תן לתינוק כמה כפיות דבש מעורבבות במים חמים כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהקל על קשיי נשימה.הקפד להשתמש בדבש המיועד ספציפית לתינוקות.

8.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי-דלקתי ואנטי-מיקרוביאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בריאותיו ובדרכי הנשימה של התינוק.כדי להשתמש בו, טחון כמה שיני שום והוסף אותם לסיר מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול מספר דקות ואז לאפשר את התערובת.תן לתינוק כמה כפיות מי השום כדי לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהקל על קשיי נשימה.

סיכום

קשיי נשימה אצל תינוקות יכולים להיות חירום רפואי רציני ועלולה לסכן חיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על קשיי הנשימה של התינוק.תרופות אלה כוללות שאיפת קיטור, עיסוי חזה, מכשיר אדים, ריסוס באף מלח, שאף האף, חלב אם, דבש ושום.כל הסעדים הללו בטוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים רפואיים קונבנציונליים.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לטיפול בקשיי נשימה אצל תינוקות?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן