דף הבית » תרופות סבתא » הפה והגפיים של התינוקות – 24 התרופות של סבתא נפלאה על בסיס ניסיון
ddad ddddadddd dadc ddaaddaddaddaa  ddaadaddaddaa dadc dad

הפה והגפיים של התינוקות – 24 התרופות של סבתא נפלאה על בסיס ניסיון

פלאי הסעדים של הסבתות לפה ולגפיים של התינוקות
כל הורה יודע שטיפול בתינוק יכול להיות קשה.אבל שום דבר לא מכה את חוכמתן של סבתותינו, שיכולות להציע שפע של עצות וסעדים טבעיים לכל מיני מחלות.כאן אנו מסתכלים על 24 תרופות לפה ולגפיים של התינוקות שהועברו לאורך הדורות.

חניכיים כואבות

כאשר בקיעת שיניים, החניכיים של התינוק שלך עלולים להיות מודלקים וכואבים.סבתות מציעות לשפשף בעדינות את הכתמים הכואבים בבד נקי ולח כדי להרגיע את הכאב.אתה יכול גם להניח בד קר ורטוב על האזור כדי להפחית את הנפיחות.תרופה נוספת היא לתת לתינוק שלך טבעת בקיעת שיניים או מטלית רטובה כדי ללעוס עליו.

כובע עריסה

כובע עריסה הוא מצב עור מעצבן המופיע ככתם צהוב וקשקשוני בקרקפת התינוק שלך.סבתות ממליצות לעסות את הקרקפת בעדינות עם מברשת רכה ואז למרוח שמן קל כמו שמן זית או שמן שקדים, ואחריו שמפו עדין.

כינים ראש

כינים ראש הן מציאות מצערת עבור משפחות רבות.הסבתות מציעות להשתמש במסרק כינים כדי לסרק את השיער ואז לשטוף אותו עם שמפו המכיל שמן עץ התה ועשבי תיבול טבעיים.אתה יכול גם להכין דוחה כינים טבעיות על ידי שילוב שמנים אתריים של רוזמרין ולבנדר, אותם ניתן ליישם על הקרקפת.

קוליק

קוליק הוא מצב הגורם לתינוק שלך לבכות בצורה מוגזמת ולהתקשה לישון.סבתות מציעות לתת לתינוק שלך אמבטיה חמה ועוסקים בעדינות את אזור הבטן שלהם כדי להקל על אי הנוחות.אתה יכול גם לתת לתינוקך מוצץ או בקבוק מים חמים שיעזרו להרגיע אותם.

שיעול

שיעול הוא בעיה שכיחה לתינוקות, במיוחד כאשר יש להם הצטננות או וירוס.סבתות מציעות לתת לתינוק שלך משקה חם של מים או תה עם דבש ולימון, שיכול לעזור להרגיע את גרונם ולהפחית את חומרת השיעול.אתה יכול גם לנסות לעטוף את תינוקך בשמיכה חמה או לקחת אותם החוצה לאוויר צח.

חיתול פריחה

פריחה חיתולים היא בעיה שכיחה עבור תינוקות, ויכולה להיות די לא נוחה.הסבתות מציעות להשתמש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן שקדים באזור הפגוע.אתה יכול גם למרוח שכבה דקה של קרם תחמוצת אבץ או ג’לי נפט על הפריחה כדי לסייע בהגנה מפני גירוי נוסף.

עצירות

עצירות היא נושא נפוץ לתינוקות, ויכול להיות די כואב.סבתות מציעות לתת לתינוק שלך אמבטיה חמה ומעסה קלות את אזור הבטן שלהם כדי לעזור להזיז את הצואה.אתה יכול גם לתת לתינוק שלך כמה טיפות של מיץ שזיפים או כמה פירות וירקות מחומטים.

חום

חום יכול להיות סימן לזיהום אצל תינוקות, וחשוב לפקח מקרוב אחר הטמפרטורה שלהם.סבתות מציעות לתת לתינוק שלך אמבטיה חמה שתעזור להוריד את הטמפרטורה שלהן, או שתוכל להניח מגבת לחה על מצחו.קומפרס קר יכול גם לעזור להפחית את החום.

גז

גז הוא נושא נפוץ לתינוקות, ויכול להיות די לא נוח.הסבתות מציעות לעסות את אזור הבטן של תינוקך כדי לעזור להזיז את הגז ולהפחית את אי הנוחות.אתה יכול גם לנסות להאכיל את התינוק שלך ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר, ולהקפיד לגמור אותן לאחר כל האכלה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם לתינוק שלך יש זיהום, כמו דלקת באוזניים, אתה יכול ליצור תרופה טבעית על ידי ערבוב של כמה טיפות שמן שום עם כמה טיפות של שמן לבנדר ואז יישוםו על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הכאב.

חלק 2: היתרונות של הסעדים של סבתא לפה של תינוקות וגפיים

כשמדובר בטיפול בתינוק, כל הורה רוצה את הטוב ביותר לילד שלהם.סבתות עוזרות לגדל ילדים במשך דורות, והתרופות הביתיות שלהן מגיעות לרוב עם יתרונות רבים.להלן כמה מהיתרונות של 24 הסעדים של סבתא לפה ולגפיים של התינוק.

הקלה מרגיעה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי להרגיע ולנחמות באביES במשך מאות שנים.רבים מהתרופות הללו טבעיות ויכולות לספק הקלה מכאב, נפיחות ודלקת.תרופות אלה יכולות להיות גם יעילות מאוד בהרגעת תינוק והרגעת תינוק, מה שיכול להועיל במיוחד כאשר הם בקיעת שיניים או סובלים ממצב עור.

פתרונות חסכוניים

רבים מהתרופות הביתיות של סבתא הן פתרונות חסכוניים לטיפול בפה ובגפיים של התינוק.מרבית המרכיבים המשמשים בסעדים אלה עולים מעט מאוד וניתן למצוא אותם ברוב משקי הבית.זה הופך אותם לפיתרון אידיאלי להורים שנמצאים בתקציב.

בטוח וטבעי

סבתות משתמשות לעתים קרובות במרכיבים טבעיים בעת הכנת הסעדים שלהן.המשמעות היא שהסעדים בטוחים לתינוקות ואינם מכילים כימיקלים קשים או מרכיבים סינתטיים.זה חשוב במיוחד להורים שרוצים לתת לתינוקם את הטיפול הטבעי והבטוח ביותר האפשרי.

שאלות נפוצות: הסעדים של סבתא לפה ולגפיים של התינוקות

האם הסעדים של סבתא בטוחים לתינוקות?

כן, הסעדים של סבתא בטוחים בדרך כלל לתינוקות.מרבית המרכיבים המשמשים בסעדים אלה הם טבעיים ואינם מכילים כימיקלים קשים או מרכיבים סינתטיים.עם זאת, תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית, עם זאת, כדי לוודא שהוא בטוח לתינוק שלך.

איך הסעדים של סבתא מועילים לתינוקות?

הסעדים של סבתא יכולים להועיל לתינוקות במובנים רבים.הם יכולים לספק הקלה מכאב, נפיחות ודלקת, ויכולים גם להיות יעילים מאוד בהרגעת תינוק והרגעת תינוק.בנוסף, מרבית המרכיבים המשמשים בסעדים אלה הם טבעיים וחסכוניים, מה שהופך אותם לפיתרון אידיאלי להורים הנמצאים בתקציב.

מסקנה

סבתות עוזרות לגדל ילדים במשך דורות, והתרופות הביתיות שלהן מגיעות לרוב עם יתרונות רבים.החל מהקלה מרגיעה ועד להיות פתרונות חסכוניים, הסעדים של סבתא לפה ולגפיים של התינוקות יכולים להועיל מאוד להורים שרוצים את הטוב ביותר עבור ילדם.עם זאת, תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית, עם זאת, כדי לוודא שהוא בטוח לתינוק שלך. wikipedia.org מספק מידע נוסף על בריאותם ובטיחות התינוקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן