דף הבית » תרופות סבתא » בקיעת שיניים אצל תינוקות – 3 תרופות של סבתא אמיתית ונפלאה
ddaddadaa daddadddd ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc dad

בקיעת שיניים אצל תינוקות – 3 תרופות של סבתא אמיתית ונפלאה

מהי בקיעת שיניים אצל תינוקות?

בקיעת שיניים אצל תינוקות היא תהליך גידול מערך השיניים הראשון.זה קורה בדרך כלל בסביבות 6 חודשים, אך יכול לקרות כבר 3 חודשים או בסוף 12 חודשים.במהלך תקופה זו, תינוקות עשויים לחוות מגוון תסמינים הכוללים ריר, נפיחות מסטיקים, סרגלות ועיסה על חפצים קשים.

3 סבתא אישרה תרופות בקיעת שיניים אצל תינוקות

למרות שיש הרבה תרופות ללא מרשם לבקיעת שיניים אצל תינוקות, סבתות רבות המציאו תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות.כאן נסתכל על 3 מהתרופות הללו וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את כאבי בקיעת השיניים של תינוקך.

1.פרי קר

אחת התרופות הפופולריות ביותר לקיבלת שיניים היא לתת לתינוק שלך פרי קר.זה יכול לכלול תפוחים, אגסים, מלונים או כל פרי קר ורך אחר.כל שעליך לעשות הוא לחתוך את הפרי לחתיכות בגודל ביס ותן לתינוק שלך ללעוס עליו.קור הפרי עוזר להרגיע את החניכיים והמרקם עוזר לעסות אותם.

2.קומפרס קר

תרופה יעילה נוספת לכאבי בקיעת שיניים היא דחיסה קרה.משרים מטלית כביסה נקייה במים קרים, סובבים אותו ואז הניחו אותו על לחיי התינוק או החניכיים.זה עוזר להפחית נפיחות ולספק הקלה מסוימת מהכאב.רק וודא שהבד לא קר מדי.

3.מסטיק ללא סוכר

יש סבתות נשמעות בכך שתנות את התינוקות שלהן מסטיק ללא סוכר כדי לעזור בקיעת שיניים.המסטיק יכול לעזור לעסות את החניכיים ולספק הקלה מסוימת מהכאב.רק הקפד לפקח על התינוק שלך בזמן שהם לועסים את המסטיק, מכיוון שהם יכלו לחנוק את זה.

טיפ מועיל

חשוב לזכור שכל תינוק שונה ומה שעובד עבור אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.אם אתה מגלה שאחד הסעדים המפורטים לעיל אינו עובד, נסה עוד אחד או התייעץ עם הרופא שלך לקבלת עצות נוספות.

אחד התרופות הפופולריות ביותר שנמסרו מסבתות לתינוקות בקיעת שיניים הוא מטלית הכביסה הקרה.תרופה זו פשוטה מאוד ודורשת מאמץ מינימלי.כל מה שאתה צריך זה מטלית כביסה נקייה וקצת מים קרים.פשוט הרטיבו את מטלית הכביסה, סובבים אותו ותנו לתינוק שלכם ללעוס אותו.התחושה הקרה תרגיע את החניכיים שלהם ותסייע להקל על אי הנוחות הקשורה בקיעת שיניים.

מטלית הכביסה הקרה היא גם כלי נהדר לשימוש כדי לעזור לנקות את החניכיים של התינוק שלך.כשאתה מרטיב את מטלית הכביסה, הוא ישמש כחומר קרצוף עדין שיעזור להסיר לוח וחיידקים מהחניכיים.זה יכול לעזור במניעת חללים ובעיות בריאות אוראליות אחרות.

היתרונות של מטלית הכביסה הקרה

  • מספק הקלה מיידית מכאבי בקיעת שיניים
  • מנקה בעדינות את החניכיים
  • מצמצם את הסיכון לחללים ובעיות בריאות אוראליות אחרות
  • קל לשימוש

התרופה של סבתא מס ‘2: טבעות בקיעת שיניים

תרופה פופולרית נוספת שהועברה מסבתות כדי לעזור להרגיע תינוקות בקיעת שיניים היא טבעות בקיעת שיניים.טבעות בקיעת שיניים מגיעות בכל הצורות, הגדלים והחומרים, מה שמקל על למצוא אחת שמתאימה לתינוק שלך.טבעות בקיעת שיניים נועדו לספק הקלה לחניכיים ובמקביל עוזרות לשמור על ניקיון פיו של התינוק.זה הופך אותם לבחירה נהדרת עבור הורים המחפשים דרך טבעית לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק שלהם.

טבעות בקיעת שיניים עשויות מחומרים שבטוחים לתינוק שלך ללעוס, כמו גומי או סיליקון.הם נועדו להיות עמידים וקלים לניקוי, כך שתוכלו להרגיש בטוחים שהתינוק שלכם מקבל את ההקלה הדרושה להם בלי שום סיכון לזיהום.

היתרונות של טבעות בקיעת שיניים

  • מספק הקלה לחניכיים
  • עוזר לשמור על פיו של התינוק נקי
  • עשוי מחומרים בטוחים
  • עמיד וקל לניקוי

התרופה של סבתא מספר 3: ביסקוויט בקיעת השיניים

התרופה השלישית בה סבתות משתמשות במשך דורות כדי לעזור להרגיע תינוקות בקיעת שיניים היא ה- TEביסקוויט אטינג.תרופה זו פשוטה מאוד ודורשת מאמץ מינימלי.כל מה שאתה צריך זה ביסקוויט בקיעת שיניים וקצת מים.פשוט הרטיבו את הביסקוויט ותנו לתינוק שלכם ללעוס אותו.הביסקוויט הקשה יעזור לעסות את החניכיים ולספק הקלה מהכאב הקשור בקיעת שיניים.

ביסקוויט בקיעת השיניים הוא גם דרך נהדרת לעזור לנקות את החניכיים של התינוק שלך.כשאתה מרטיב את הביסקוויט, הוא ישמש כחומר קרצוף עדין שיעזור להסיר לוח וחיידקים מהחניכיים.זה יכול לעזור במניעת חללים ובעיות בריאות אוראליות אחרות.

היתרונות של ביסקוויט בקיעת השיניים

  • מספק הקלה מכאבי בקיעת שיניים
  • מנקה בעדינות את החניכיים
  • מצמצם את הסיכון לחללים ובעיות בריאות אוראליות אחרות
  • קל לשימוש

שלושת הסעדים הללו מהסבתות בטוחים לספק הקלה לתינוק בקיעת השיניים שלך ומעניקים לך שקט נפשי בידיעה שאתה עוזר לתינוק שלך בצורה בטוחה וטבעית.עם שלושת הסעדים הללו, תוכל לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר ולהיות פה שמח ובריא.

שאלות נפוצות

ש: מהי תרופת בקיעת השיניים הטובה ביותר לתינוקות?

א: התרופה הטובה ביותר בקיעת השיניים לתינוקות היא אחת שהיא בטוחה, טבעית ומספקת הקלה מאי הנוחות הקשורה בקיעת שיניים.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר הם מטלית הכביסה הקרה, טבעות בקיעת השיניים והביסקוויט בקיעת השיניים.

על ידי שימוש בשלושת התרופות הללו, אתה יכול לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן