דף הבית » תרופות סבתא » בקיעת שיניים – 5 תרופות סבתות בריאות ויעילות
ddaddadaa daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddda

בקיעת שיניים – 5 תרופות סבתות בריאות ויעילות

הכאב ואי הנוחות של בקיעת שיניים

בקיעת שיניים יכולה להיות תהליך כואב ולא נוח לילדים קטנים.כאשר שיניהם מתחילות לצמוח, החניכיים שלהם עלולות להתנפח או לכאוב, מה שמוביל לעצבנות ואפילו לחום.כהורה או סבא, חשוב להיות מודע לסימנים ותסמינים אלה כדי להבטיח שהקטנה שלך תהיה נוחה ככל האפשר במהלך תקופה זו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים ואי נוחות.

הסעדים של סבתות לכאבי בקיעת שיניים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי להרגיע את כאבי בקיעת השיניים במשך מאות שנים.להלן חמישה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר שהועברו לאורך דורות:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להרדים את הכאב ולהפחית את הנפיחות.פשוט הרטיבו מטלית כביסה עם מים קרים ושפשפו אותו בעדינות על האזור הפגוע.אל תלחץ חזק מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות נוספת.אתה יכול גם להקפיא טבעת בקיעת שיניים ולתת לקטנה שלך לנשוך עליה.

2.עיסוי

מעסה בעדינות את האזור באצבע נקייה יכול לעזור להרגיע את אי הנוחות.השתמש בתנועות מעגליות עדינות והקפיד להימנע מלחיצה קשה מדי.ייתכן שתרצה להשתמש במשחה משונה כמו אורג’ל כדי לעזור להפחית את הכאב.

3.תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על כאבי בקיעת שיניים.תה קמומיל, שומר וג’ינג’ר ידוע כולם כמסייעים להרגיע את הכאב והדלקת הקשורים בקיעת שיניים.פשוט תלול כף של העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות ותן לקטנה שלך ללגום עליו.

4.אוכלים קשים

לאפשר לקטנה שלך ללעוס אוכלים קשים כמו תפוחים, גזר ומלפפונים יכול לעזור לעורר את החניכיים ולהפחית את הכאב.הקפד לחתוך את האוכל לחתיכות קטנות ולפקח על הקטנה שלך בזמן שהם אוכלים, מכיוון שחנק הוא סיכון.

5.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו ציפורן וקמומיל יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לקיעת שיניים.פשוט מערבבים כמה טיפות עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.

טיפ מועיל הוא להשקיע בשרשרת בקיעת שיניים איכותית.אלה מיוצרים עם חומרים טבעיים כמו עץ או חרוזי ענבר שהקטנה שלך יכולה ללבוש כדי לעזור להרגיע את אי הנוחות.רק הקפד לבדוק את השרשרת באופן קבוע אם יש סימני בלאי.

מהי בקיעת שיניים?

בקיעת שיניים היא תהליך טבעי בו תינוקות ופעוטות חווים כאב ואי נוחות בזמן שהשיניים שלהם נכנסות. במהלך תקופה זו תינוקות עשויים לחוות חניכיים נפוחות או רכות, ריר ושינויים בדפוסי האכילה והשינה שלהם.בנוסף לתסמינים גופניים אלה, בקיעת שיניים יכולה גם לגרום למצוקה רגשית אצל תינוקות, כמו עצבנות, אי שקט וחסימות.

הסעדים של סבתא לבקיעת שיניים

סבתא קיימת הרבה זמן, כך שלא פלא שיש לה כמה טריקים בשרוול שלה כדי לעזור לתינוקות עם כאבי בקיעת שיניים.להלן חמש תרופות סבתות בריאות ויעילות לבקיעת שיניים:

1.אוכלים קרים ומשקאות

מתן מאכלים או משקאות קרים לתינוקך יכול לעזור להרגיע את החניכיים שלהם.רוטב תפוחים קרים, יוגורט או בקבוק מים קרים יכולים להועיל.אתה יכול גם לנסות לתת לתינוק שלך מטלית קרה קרה ורטובה שהוצגה במקרר.

2.טבעות בקיעת שיניים

טבעות בקיעת שיניים הן צעצועים מעוצבים במיוחד המסייעים להרגיע את החניכיים של התינוקות.טבעות אלה יכולות להיות מצוננות במקרר ברמה נוספת של נוחות.הקפד לבדוק את הטבעות באופן קבוע אם יש סימני בלאי, שכן לאורך זמן הם יכולים להיות שחוקים או לשבור.

3.עיסוי מסטיק

עיסוי בעדינות של חניכיים של התינוק שלך עם האצבע שלך יכול לעזור להרגיע אותם.אתה יכול גם להשתמש בבד רך ורטוב לעיסוי.הקפד להשתמש בלחץ עדין, מכיוון שיותר מדי לחץ יכול להיות כואב.

4.פירות קפואים

פירות קפואים יכולים להיות דרך נהדרת להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.פשוט להקפיא חתיכת פריD תן לתינוק שלך למצוץ את זה.הקפידו לפקח על תינוקכם בזמן שהם אוכלים את הפירות, מכיוון שהוא יכול להפוך למפגע חנק אם הוא גדול מדי.

5.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על החניכיים של התינוק שלך יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהרדים את הכאב.אתה יכול להשתמש במטלית רחצה קרה או בכף קרה כדי למרוח את הדחיסה.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה לפני שתחיל אותה, מכיוון שהוא לא אמור להיות קר מדי.

סיכום

בקיעת שיניים יכולה להיות חוויה קשה הן עבור תינוקות והן עבור הורים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות בריאות ויעילות שיכולות לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.אלה כוללים אוכלים ומשקאות קרים, טבעות בקיעת שיניים, עיסויים בחניכיים, פירות קפואים וקומפסים קרים.עם קצת TLC, אתה יכול לעזור לתינוק שלך למצוא הקלה מכאבי בקיעת שיניים.

שאלות נפוצות

מה הדרך הטובה ביותר להרגיע את כאבי בקיעת השיניים?

הדרך הטובה ביותר להרגיע את כאבי בקיעת השיניים היא לתת לתינוק שלך אוכלים או שתייה קרים, להשתמש בטבעת בקיעת שיניים, לעסות את החניכיים שלהם, להציע להם פירות קפואים או למרוח דחיסה קרה.

האם יש סיכונים הקשורים לתרופות בקיעת שיניים?

כן, ישנם כמה סיכונים הקשורים לתרופות בקיעת שיניים.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של כל קומפרס קר לפני שמריחים אותם על תינוקך, מכיוון שהם לא צריכים להיות קר מדי.בנוסף, הקפידו לבדוק טבעות בקיעת שיניים באופן קבוע עבור סימני בלאי, מכיוון שהם יכולים להתלבש או לשבור לאורך זמן.

בקיעת שיניים היא תהליך טבעי שחווים תינוקות ופעוטות עם כניסת שיניהם. הבנת תהליך זה, יחד עם התסמינים הגופניים והרגשיים הנלווים, יכולים לעזור להורים לספק הקלה ונוחות לתינוקותיהם.עם חמש תרופות של סבתא בריאה ויעילה, הורים יכולים לעזור לתינוקות שלהם למצוא הקלה מכאבי בקיעת שיניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן