דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בקיעת שיניים – 19 תרופות סבתות שימושיות ומרפאות
dbddd ddaddadaa daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddedda

כאבי בקיעת שיניים – 19 תרופות סבתות שימושיות ומרפאות

כאבי הגידול של בקיעת שיניים

תהליך בקיעת השיניים הוא אבן דרך חשובה לתינוקות ופעוטות.ככל שהם גדלים, החניכיים שלהם יהפכו כואבים ורכים ככל שהשיניים העיקריות התפרצו.זו חוויה לא נוחה עבור כל המעורבים, אך זו חלק הכרחי בהתבגרות.למרבה המזל, ישנן שיטות טבעיות ומסורתיות רבות לטיפול בכאב ואי נוחות בקיעת שיניים.

מסעדים ביתיים לתרופות ללא מרשם, יש משהו שמתאים לצרכים של כולם.אבל אם אתם מחפשים גישה טבעית יותר, אז הסעדים של סבתא הם אפשרות נהדרת.להלן 19 תרופות מועילות ומרפאות סבתא לכאבי בקיעת שיניים.

1.קומפרסים קרים

קומפרס קר הוא אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לכאבי בקיעת שיניים.פשוט הרטיבו בד עם מים קרים ומרחו אותו על חניכיים של תינוקכם למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.אתה יכול גם להשתמש בטבעת בקיעת שיניים קרה או בכף קרה למטרה זו.

2.עיסוי

עיסוי בעדינות של חניכיים של התינוק שלך היא דרך נהדרת נוספת להקל על כאב בקיעת השיניים.השתמש באצבע המורה שלך כדי לעסות את החניכיים בתנועה סיבובית עדינה.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב, וגם יעזור להרגיע את התינוק שלך.

טיפ:

הקפד להשתמש באצבע הנקייה שלך ולהיות עדין.חשוב לא להפעיל לחץ רב מדי על החניכיים, מכיוון שזה יכול לגרום לאי נוחות.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בקיעת שיניים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב.כל שעליכם לעשות הוא תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.תן לזה להתקרר מעט ואז תן אותו לתינוק שלך ללגום.

4.פירות וירקות קפואים

פירות וירקות קפואים הם דרך נהדרת להרדים את החניכיים ולספק הקלה מכאבי בקיעת השיניים.כל שעליך לעשות הוא להקפיא כמה חתיכות פירות או ירקות, כמו בננות, תפוחים, גזר או מלפפונים ואז תן לתינוק שלך ללעוס אותם.זוהי דרך נהדרת לספק הקלה מהכאב וגם לגרום לתינוק שלך לאכול יותר פירות וירקות.

5.שום ודבש

שום ודבש ידועים שניהם בזכות תכונותיהם האנטי דלקתיות והריפוי.מערבבים יחד כפית דבש אחת וציפורן שום כתוש אחד.מרחו את התערובת ישירות על החניכיים של התינוק שלכם למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הדלקת והכאב.

6.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי בקיעת שיניים.הוא מכיל תכונות חיטוי וסיעוד שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן ציפורן עם כפית אחת של שמן קוקוס ואז למרוח אותה ישירות על החניכיים של התינוק שלך.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לכאבי בקיעת שיניים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.פשוט תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.תן לזה להתקרר מעט ואז תן אותו לתינוק שלך ללגום.

8.שתייה קרה

משקאות קרים הם דרך נהדרת להרדים את החניכיים ולספק הקלה מכאבי בקיעת השיניים.תן לתינוק שלך שתייה קרה כמו מים, חלב או מיץ ללגום, או תן להם כף קרה ללעוס עליה.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מהכאב.

משפשף חניכיים בעדינות

אחד התרופות הפשוטות והקלות ביותר לכאבי בקיעת שיניים הוא להשתמש באצבע נקייה כדי לשפשף בעדינות את החניכיים של התינוק.זה עוזר לעסות את האזור ולהרגיע את הכאבים והכאבים.לפני שתעשה זאת, הקפד לשטוף את הידיים ביסודיות כדי להפחית את הסיכון לזיהום לתינוקך.

שימוש במטלית רחצה קרה

תרופה פופולרית נוספת לכאבי בקיעת שיניים היא להשתמש במטלית רחצה רטובה קרה.כל שעליך לעשות הוא להרטיב מטלית נקייה עם מים קרים ותן לתינוק ללעוס עליו.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להרדים את הכאב ופעולה הלעיסהעזור לעסות את החניכיים שלהם.

פירות וירקות קפואים

פירות וירקות קפואים הם דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.חותכים בננה, כמה גזר, או פירות וירקות אחרים לחתיכות קטנות ומקפיאים אותם.תן לתינוק שלך ללעוס אותם כדי לעזור להרגיע את החניכיים שלהם.הקפד לפקח על התינוק שלך בזמן שהם לועסים כדי לוודא שהם לא נחנקים על חלקים.

הקפאת בד רטוב

דרך נוספת להרגיע את כאבי בקיעת השיניים היא להקפיא מטלית רטובה.פשוט להרטיב מטלית נקייה עם מים ולהניח אותו במקפיא.ברגע שהוא קפוא, תן לתינוק שלך ללעוס אותו.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להרדים את הכאב ופעולת הלעיסה יכולים לעזור לעסות את החניכיים שלהם.

שימוש בטבעת בקיעת שיניים

טבעת בקיעת שיניים היא דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.טבעות בקיעת שיניים מיוצרות ממגוון חומרים, כמו גומי, פלסטיק ועץ.טבעות בקיעת שיניים יכולות לעזור לעסות את החניכיים ולספק מוצא לתינוק שלך ללעוס.הקפד לעקוב אחר התינוק שלך בזמן שהם משתמשים בטבעת בקיעת השיניים כדי לוודא שהם לא נחנקים על חלקים.

נותן לתינוק שלך עיסוי

מתן עיסוי לתינוקך יכול לעזור גם להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.לעסות בעדינות את האזור סביב החניכיים שלהם בקצות האצבעות שלך.זה יכול לעזור להרפות את השרירים באזור ולהפחית את הכאב.

שימוש בשמנים אתרים

שמנים אתרים הם דרך נהדרת לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.שמנים אתרים כמו קמומיל, לבנדר ושמן עץ התה יכולים לעזור להרפות את השרירים באזור ולהפחית את הכאב.הוסף כמה טיפות שמן אתרי לכדור כותנה ומרחי אותו על האזור סביב החניכיים.הקפידו לדלל את השמן האתרי בשמן נשא לפני שמריחים אותו על עור התינוק שלכם.

לתת לתינוק שלך אוכל קר

מתן מאכלים קרים לתינוקך יכול לעזור גם להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.אוכלים קרים כמו רוטב תפוחים, יוגורט, ותפוחי אדמה מפית יכולים לעזור להרדים את הכאב ולספק מוצא לתינוקכם ללעוס עליו.הקפד לפקח על התינוק שלך בזמן שהם אוכלים כדי לוודא שהם לא נחנקים על חלקים.

מסקנה

ישנן דרכים רבות לעזור להרגיע את כאבי בקיעת השיניים.החל משפשוף חניכיים של תינוקך ועד שימוש בשמנים אתרים, ישנם תרופות רבות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות.הקפד לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתנסה כל תרופות כדי לוודא שהם בטוחים לתינוקך.

שאלות נפוצות

  • מה הדרך הטובה ביותר להרגיע את כאבי בקיעת השיניים?
    הדרך הטובה ביותר להרגיע את כאבי בקיעת השיניים היא להשתמש במטלית רחצה רטובה קרה או בטבעת בקיעת שיניים.אתה יכול גם לשפשף את החניכיים של התינוק שלך או לתת להם עיסוי שיעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.
  • האם שמנים אתרים בטוחים לשימוש בקיעת שיניים?
    שמנים אתרים יכולים להיות בטוחים לשימוש בקיעת שיניים, אך הקפידו לדלל את השמן האתרי בשמן נשא לפני שמריחים אותו על עור התינוק שלכם.חשוב לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתנסה סעדים כדי לוודא שהם בטוחים לתינוק שלך.

כאבי בקיעת שיניים יכולים להיות תקופה קשה הן עבור ההורים והן לתינוקות.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות.משימוש במטלית רחצה רטובה קרה ועד מתן לעיסוי לתינוקך, ישנם תרופות רבות של סבתות שיכולות לעזור להפחית את הכאב.הקפד לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שתנסה לסעד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן