דף הבית » תרופות סבתא » בקיעת שיניים לתינוק – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומוסמכים
ddaddadaa daddadddd dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dde

בקיעת שיניים לתינוק – 23 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומוסמכים

תהליך בקיעת השיניים יכול להיות זמן מנסה ולא נוח לתינוקות, הורים ומטפלים.במהלך תקופה זו תינוקות עלולים להפוך למקושעים, מצומצמים ורגיזים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות ומוסמכות המוסמכות שיכולות לספק קצת הקלה ונוחות לתינוקות.להלן 23 תרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע ולהקל על אי הנוחות הקשורה בקיעת שיניים.

H2: תה קמומיל

תה קמומיל הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לבקיעת שיניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, שיכולות לעזור להרגיע את החניכיים.ניתן לתת תה קמומיל לתינוקות במינונים קטנים של כפיות אחת עד שתיים, תלוי בגילם.יש לתת לו קר או בטמפרטורת החדר.

H2: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לעזור להרגיע את החניכיים של תינוקות בקיעת שיניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה בקיעת שיניים, פשוט שפשפו כמות קטנה על החניכיים של התינוק.

H3: טיפ: לפני השימוש בשמן קוקוס, הקפד לקרוא את התווית ובחר מוצר מוסמך אורגני ונטול מתוספים.

H2: שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לבקיעת שיניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות שמקלות כאבים ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן ציפורן כתרופה בקיעת שיניים, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כפית שמן קוקוס או שמן זית.שפשפו את התערובת על חניכיים של התינוק כדי לספק הקלה.

H2: מטלוני רחצה קרים

ניתן להשתמש במטלוני רחצה קרים כדי לספק הקלה לתינוקות בקיעת שיניים.פשוט הרטיבו את הבד וסובבו אותו, ואז הקפיא אותו לכמה דקות.לאחר הקפאה, ניתן לתת את הבד לתינוק ללעוס כדי להרגיע את החניכיים שלהם.חשוב לוודא שהבד אינו קר מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות.

טיפים נוספים לתינוקות בקיעת שיניים

לידת תינוק בקיעת שיניים היא טקס מעבר להורים רבים, וזו יכולה להיות תקופה קשה הן לתינוק והן להורה כאחד.אמנם 23 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל יכולים לעזור, אך ישנם כמה טיפים נוספים שכדאי לזכור כדי לעזור להקל על בקיעת השיניים.

להיות סבלני והבנה

בקיעת שיניים יכולה להיות תהליך כואב ומתסכל הן לתינוק והן להורה.חשוב לזכור שהתינוק חווה כאב ואי נוחות ולהיות סבלני והבנה.במקום להתסכל, חשוב לנסות להישאר רגועים ולהציע נחמה לתינוק בתקופה קשה זו.

הציעו פריטים קרים כדי להרגיע את החניכיים

הרגעת החניכיים עם פריטים קרים יכולה להיות דרך נהדרת לספק הקלה לתינוק.זה יכול לכלול טבעות בקיעת שיניים קרה, מטליות כביסה מצוננות, או אפילו אוכלים קרים כמו יוגורט או רוטב תפוחים.חשוב לוודא שהפריטים קרים, אך לא קרים מדי, וכי התינוק מפוקח בכל עת כשאוכלים אוכלים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לבקיעת שיניים?

ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע תינוקות בקיעת שיניים, כמו תה קמומיל, פירות וירקות קפואים, ושימוש בפריטים קרים כדי להרגיע את החניכיים.בנוסף, 23 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל מבוססים כולם על מרכיבים טבעיים ומוסמכים.

מה אני יכול לעשות כדי לעזור לתינוק בקיעת השיניים שלי?

הדבר הטוב ביותר לעשות כדי לעזור לתינוק בקיעת שיניים הוא להציע נוחות והבנה.בנוסף, שימוש בתרופות טבעיות כמו 23 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל יכול לעזור לספק הקלה.בנוסף, הצעת פריטים קר כדי להרגיע את החניכיים יכולה לעזור לספק הקלה.

לסיכום, בקיעת שיניים יכולה להיות תהליך קשה ומתסכל הן לתינוק והן להורה.אמנם חשוב להישאר סבלניים והבנה, אך ישנם גם תרופות טבעיות מסוימות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.23 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל מבוססים כולם על מרכיבים טבעיים ומוסמכים ויכולים לעזור להרגיע את החניכיים ולספק הקלה.בנוסף, הצעת פריטים קרים כדי להרגיע את החניכיים יכולים גם להוכיחהקלה בהקלה על תינוקות בקיעת שיניים.בגישה הנכונה, בקיעת שיניים יכולה להיות תהליך קל בהרבה.

Wikipedia.org מגדיר בקיעת שיניים כ”תהליך שבאמצעותו השיניים הראשונות של תינוק (השיניים הנשירות, המכונות לעתים קרובות “שיניים תינוקות”או “שיני חלב”) מופיעים ברצף על ידי עולה דרך החניכיים. “זהו תהליך טבעי ויכול להיות תקופה קשה הן לתינוק והן להורה כאחד.עם זאת, בגישה הנכונה, זה יכול להיות תהליך הרבה יותר קל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן