דף הבית » תרופות סבתא » סחרחורת ובחילה – 9 תרופות סבתות ישנות ומרגיעות
daddadddadaa dddddcd  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa dde

סחרחורת ובחילה – 9 תרופות סבתות ישנות ומרגיעות

סחרחורת ובחילה: 9 תרופות סבתות ישנות ומרגיעות

להרגיש סחרחורת ובחילה זה לא כיף.זו יכולה להיות תחושה מטרידה שמקשה על מיקוד או אפילו לבצע משימות יומיומיות.למרבה המזל, כמה תרופות טבעיות שנבדקו בזמן מתקופת הסבתות שלנו יכולים לעזור להביא להקלה.

כאשר סחרחורת ובחילה נפגשים יחד, זה יכול להיות סימן למצב רפואי בסיסי.חשוב לקבל ייעוץ רפואי אם התסמינים מתמידים או חמורים.אך לצורך ההתמודדות המדי פעם של סחרחורת ובחילה, רבים מהתרופות הטבעיות הללו יכולות להביא קצת הקלה.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הטבעיות הידועות ביותר לבחילה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסחרחורת והבחילה.ניתן לצרוך אותו בצורות רבות – כמו ג’ינג’ר טרי, תה ג’ינג’ר או כמוסות ג’ינג’ר.

H2 – מנטה
מנטה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית לבעיות עיכול.הוא מכיל מנטול, שיש לו השפעה מרגיעה על הבטן.ניתן לקחת מנטה כתה או ככמוסה.

H3 – טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו תה מנטה כשהוא חם.

H2 – קמומיל
קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסחרחורת והבחילה.ניתן לקחת קמומיל כתה או כתוסף.

H2 – לימון
לימון הוא מקור טבעי לוויטמין C, שיכול לעזור להילחם בבחילות וסחרחורת.ניתן לקחת מי לימון או מיץ לימון כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

H2 – חומץ תפוחים
חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל סחרחורת ובחילה.ניתן לקחת אותו בכוס מים או כתוסף.

H2 – קינמון
לקינמון תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסחרחורת והבחילה.זה יכול להילקח כתה או כתוסף.

H2 – ציפורן
לציפורן יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, שיכולות לעזור להפחית את הסחרחורת והבחילה.ניתן לקחת ציפורן כתה או כתוסף.

H2 – שומר
שומר הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת בחילות וסחרחורת.זה יכול להילקח כתה או כתוסף.

H2 – ליקריץ
ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית בחילה וסחרחורת.זה יכול להילקח כתה או כתוסף.

תרופות טבעיות אלה שימשו במשך מאות שנים להפחתת סחרחורת ובחילה.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שנטילת תרופות טבעיות, מכיוון שחלקם עלולים להפריע לתרופות או מצבים רפואיים אחרים.אבל אם משתמשים בו כראוי, הסעדים של סבתא אלה יכולים להיות דרך נהדרת להביא קצת הקלה.

חלק 2: התרופות של סבתא לסחרחורת ובחילה

זה יכול להיות קשה להבין כיצד להתמודד עם הסימפטומים של סחרחורת ובחילה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שאולי סבתא שלך הייתה שיתפה איתך.החל בתה צמחים לשמנים אתרים, הסעדים הללו הועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לסייע במאבק בסחרחורת ובחילה.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לבחילה.זה נחשב לסייע בהפחתת כורע הקיבה ויש לו השפעה מרגיעה על מערכת העיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.תן לתה תלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושותה.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילה.נחשב לסייע בהפחתת הגז והנפיחות בבטן, שיכולים לתרום לבחילה.להכנת תה מנטה, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה עלי מנטה טריים או יבשים.תן לתה תלול למשך 5 דקות לפני מתאמץ ושותה.

מי לימון

מי לימון הם תרופה פופולרית לבחילה.זה נחשב לסייע בהפחתת כורע הקיבה ויש לו השפעה מרגיעה על מערכת העיכול.להכנת מי לימון, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים.שתו את התערובת לאט ובמידת הרצוי, הוסיפו כפית דבשלהמתיק את המשקה.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה פוטנציאלית נוספת לבחילה.שמנים אתרים שונים, כמו ג’ינג’ר, לבנדר ופפרמינט, נחשבים לסייע בהפחתת בחילות ולספק אפקט מרגיע.כדי להשתמש בשמנים אתרים, פשוט הוסף כמה טיפות למפזר או לערבב אותם עם שמן נשא והחל אותם על המקדשים או מפרקי כף היד.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לסחרחורת ובחילה?

ת: כמה תרופות טבעיות לסחרחורת ובחילה כוללות תה ג’ינג’ר, תה מנטה, מי לימון ושמנים אתרים.

מסקנה

סחרחורת ובחילה יכולים להיות קשה להתמודד איתם, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שסבתא שלך אולי הייתה שיתפה איתך.מתה ג’ינג’ר לשמנים אתרים, התרופות הללו הועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לסייע במאבק בסחרחורת ובחילה.אם אתה מרגיש סחרחורת או בחילה, נסה את אחד הסעדים האלה ובדוק אם זה עוזר.

Wikipedia.org מציע הגדרה מקיפה של סחרחורת ובחילה שיכולים לספק מידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן