דף הבית » תרופות סבתא » מיתרי הקול – 18 תרופות של סבתא פופולרית ואמיתית
deddaadad ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdaddaa dd

מיתרי הקול – 18 תרופות של סבתא פופולרית ואמיתית

מיתרי הקול: 18 תרופות של סבתא פופולרית ואמיתית

כשמדובר בבריאות חבל הקול, רובנו פונים לרפואה מודרנית לפתרונות.אך ישנם גם מספר סעדים שהועברו לאורך הדורות שהוכיחו כיעילים באותה מידה.להלן 18 תרופות פופולריות ואמיתיות של סבתא שיכולות לעזור לשמור על מיתרי הקול שלך במצב עליון.

מי דבש חמים

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבריאות החוט הקולי הוא מי דבש חמים.אומרים כי תרופה זו מרגיעה את הגרון ועוזרת להפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש בכוס מים חמים ושתייה.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.תה זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.להכנת התה הזה, פשוט תלולות 2 כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז לאמת אותו.שתו אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.עשב זה כולל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון.כדי ליצור תרופה זו, פשוט תלולה כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים אותו ושותים אותו מספר פעמים ביום.

שום ודבש

שום ודבש הם שני מרכיבים ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבריאות חבל הקול.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית 1 של שום קצוץ דק עם כפית דבש.צרכו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.מרכיב זה אומר כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.כדי ליצור תרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.אומרים כי המרכיב הזה מרגיע את הגרון ומפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש ומלח

דבש ומלח הם שני מרכיבים ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבריאות חבל הקול.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית דבש עם 1/2 כפית מלח.צרכו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.אומרים כי עשב זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופה זו, פשוט תלולה כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים אותו ושתו אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קיין

קאיין פלפל הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.מרכיב זה אומרים שהוא מפחית דלקת ומקדם ריפוי.כדי ליצור תרופה זו, פשוט מערבבים כפית 1 של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה חלקלק

תה אלם חלקלק הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.נאמר כי תה זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת התה הזה, פשוט תלול כפית של קליפת עץ חלקלקים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים אותו ושתו אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה טימין

תה טימין הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.אומרים כי תה זה מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.להכנת התה הזה, פשוט תלול כפית של טימין מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים אותו ושתו אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה כורכום

תה כורכום הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.אומרים כי תה זה מפחית את הדלקת ומקדם ריפוי.להכנת התה הזה, פשוט תלול 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים אותו ושותים אותו מספר פעמים ביום הכי טובתוצאות.

חלב שקדים

חלב שקדים הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.מרכיב זה אומר כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים 1 כוס חלב שקדים עם קמצוץ מלח.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח

גרגר מים מלח הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות חבל הקול.אומרים כי תרופה זו מסייעת להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים איתה 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לימון ודבש

לימון ודבש הם שני מרכיבים

חלק ב ‘ – התרופות של סבתא אמיתית לבריאות חבל ווקאלי

סבתות מציעות תרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לסייע בשיפור בריאות חבל הקול.אף על פי שלא כולם מוכחים מדעית, הם עדיין מאמינים שהם מועילים לזמרים ולדובר.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא האמיתית ביותר לשמירה על בריא מיתרי הקול ובמצב שיא.

1.דבש ולימון

תערובת של דבש ולימון מומלצת לרוב להרגעת הגרון ולשיפור בריאות חבל הקול.הלימון מסייע בהפחתת הדלקת בעוד הדבש משמש כמדכא שיעול טבעי.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף דבש וכמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע ולרפא את מיתרי הקול.

2.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי גרון ומיתרי קול מתוחים.כדי להכין את התרופה, הוסף כמה שיני שום לסיר מים חמים.מכסים ונותנים לו להתבשל למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כף דבש.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הגרון ואת מיתרי הקול.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לבריאות חבל הקול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי ליצור את התרופה, הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לסיר מים חמים.מבשלים במשך 10 דקות ומסננים.הוסף כף דבש ושותה את התערובת עד שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את דלקת הגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים וכף דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום כדי להרגיע את הגרון ואת מיתרי הקול.

5.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם דרך נהדרת להרגיע את כאב גרון ומיתרי קול מתוחים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות לבריאות חבל הקול?

כמה תרופות ביתיות פופולריות לבריאות חבל הקול כוללות דבש ולימון, שום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים וגרגלים של מי מלח.על פי ההערכה, תרופות אלה מסייעות בהפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.

מסקנה

למרות שלא כולם מוכחים מדעית, הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים ועדיין מאמינים כי הם מועילים לזמרים ודוברים.דבש ולימון, שום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים וגרגלים של מי מלח הם רק חלק מהתרופות הביתיות הפופולריות לשיפור בריאות חבל הקול.למידע נוסף על בריאות הכבלים הקוליים, בקר בכתובת wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן