דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב עליון – 16 תרופות של סבתא ותיקה ופופולריות בין כל הגילאים

כאבי גב עליון – 16 תרופות של סבתא ותיקה ופופולריות בין כל הגילאים

מה זה כאבי גב עליון?

כאבי גב עליון הם תלונה רפואית נפוצה.לרוב זה נגרם כתוצאה ממתח שרירים, תנוחה לקויה, הרמה כבדה או פציעה.עם זאת, זה יכול להיגרם גם ממצבים רפואיים כמו דלקת פרקים, עקמת או דיסק פריצה.כאבי גב עליון יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים לגרום למגוון תסמינים, כולל נוקשות, כאב וניידות מוגבלת.

16 התרופות של סבתא זקנה לכאבי גב עליון

במשך מאות שנים סבתות מציעות תרופות טבעיות לכאבי גב עליון.להלן 16 מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך דורות.

1.רפידות חום

ניתן להשתמש בכריות חום או בקבוקי מים חמים כדי לספק הקלה מכאבי גב עליון.החום עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב והנוקשות.

2.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם תרופה פופולרית נוספת לכאבי גב עליון.הקור עוזר להפחית דלקת ויכול לספק הקלה מכאב ונוקשות.

3.תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, כורכום ואקליפטוס כדי לספק הקלה מכאבי גב עליון.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית את הכאב והדלקת.הכורכום מכיל כורכומין, שהוא משכך כאב טבעי.ניתן להשתמש בשמן אקליפטוס להפחתת מתח השרירים ולספק הקלה מכאב.

4.עיסוי

ניתן להשתמש בעיסוי כדי להקל על הכאב והמתח בגב העליון.עיסוי יכול לעזור להפחית דלקת ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לספק הקלה מכאב ונוקשות.

5.פיזיותרפיה

ניתן להשתמש בפיזיותרפיה כדי לחזק ולמתוח את השרירים בגב העליון, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.פיזיותרפיסטים יכולים גם לספק הנחיות לגבי יציבה וארגונומיה נאותים, שיכולים לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

6.דיקור סיני

ניתן להשתמש בדיקור סיני כדי להקל על הכאב והמתח בגב העליון.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

7.טיפול כירופרקטי

ניתן להשתמש בטיפול כירופרקטי כדי ליישר מחדש את עמוד השדרה ולספק הקלה מכאבי גב עליון.כירופרקטורים יכולים גם לספק עצות לגבי יציבה וארגונומיה נאותים, שיכולים לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

8.יוגה

ניתן להשתמש ביוגה כדי למתוח ולחזק את השרירים בגב העליון, מה שיכול לספק הקלה מכאב ונוקשות.יוגה יכולה גם לעזור בשיפור היציבה ולהפחתת הלחץ, מה שיכול לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

9.פעילות גופנית

ניתן להשתמש בפעילות גופנית לחיזוק השרירים בגב העליון, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.פעילות גופנית יכולה גם לעזור בשיפור היציבה ולהפחתת הלחץ, שיכולים לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

10.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאבי גב עליון.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת העשירה במזונות אנטי דלקתיים כמו דגים, אגוזים ופירות יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.

11.הידרציה

השהות מיובשת כראוי חשובה לבריאות הכללית, ויכולה גם לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגב העליון.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על התייבשות הגוף ולהפחית את הדלקת.

12.שינה

קבלת מספיק שינה חשובה לבריאות הכללית, ויכולה גם לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגב העליון.שינה נכונה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ושיפור היציבה, מה שיכול לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

13.תנוחה

שמירה על תנוחה טובה חשובה לבריאות הכללית, ויכולה גם לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגב העליון.ישיבה ועמידה עם תנוחה נכונה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ושיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור במניעת פרקים עתידיים של כאבי גב עליון.

14.ניהול מתח

ניהוללחץ NG חשוב לבריאות הכללית, ויכול גם לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגב העליון.לחץ יכול לגרום לשרירים בגב העליון להיות מתוח, מה שעלול להוביל לכאב ונוקשות.טכניקות ניהול מתח כמו מדיטציה, יוגה ו

הבנת כאבי גב עליון

כאבי גב עליון הם נושא שכיח המשפיע על אנשים רבים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו מתח שרירים, יציבה או מצב רפואי.הכאב יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיות כרוני או לטווח קצר.הטיפול בכאבי גב עליון מורכב בדרך כלל משילוב של תרופות נגד כאב, פיזיותרפיה ושינויים באורח החיים.

הסעדים של סבתא לכאבי גב עליון

אנשים רבים סומכים על הסעדים של סבתם להקל על כאבי גב עליון.למרות שאין עדויות מדעיות התומכות בסעדים אלה, הם שימשו במשך דורות והם פופולריים בין כל הגילאים.תרופות אלה כוללות:

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת בשמנים אתרים מצמחים לטיפול במחלות פיזיות ורגשיות.החלת שמנים אתרים על העור או שאיפתם עלולה להקל על כאב ואי נוחות.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי היא משפרת את זרימת האנרגיה של הגוף ומפחיתים את הכאב.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי גב עליון.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול בכאבי גב עליון כוללים ג’ינג’ר, כורכום וקליפת ערבה.

טיפול חם וקור

ניתן להשתמש בטיפול חם וקור כדי להקל על כאבי גב עליון.החלת דחיסה חמה או אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מריחת חבילת קרח או התקלחות קרה יכולה להפחית נפיחות ולהרדים את האזור.

עיסוי

טיפול בעיסוי הוא אחת הצורות העתיקות ביותר של טיפול רפואי.זה יכול לעזור להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם, שיכולים בתורו לעזור להקל על הכאב.

מתיחה

מתיחות יכולות לעזור להקל על ההידוק ולשפר את הגמישות בשרירי הגב העליון.תרגילי מתיחה עדינים יכולים לשפר את טווח התנועה ולהקטין את הכאב.

שאלות נפוצות

ש: מה הדרך הטובה ביותר להקל על כאבי גב עליון?

ת: הדרך הטובה ביותר להקל על כאבי גב עליון היא להשתמש בשילוב של שיטות טיפול, כמו תרופות כאב, פיזיותרפיה, שינויים באורח החיים, ארומתרפיה, דיקור סיני, תרופות צמחיות, טיפול חם וקור, עיסוי ומתיחות.

סיכום

כאבי גב עליון הם נושא שכיח המשפיע על אנשים רבים.הסעדים של סבתא לכאבי גב עליון, כמו ארומתרפיה, דיקור סיני, תרופות צמחיות, טיפול חם וקור, עיסוי ומתיחה, פופולריים בין כל הגילאים.למרות שאין עדויות מדעיות התומכות בסעדים אלה, הם שימשו במשך דורות וכדאי לנסות אם טיפולים קונבנציונליים לא הצליחו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן