דף הבית » תרופות סבתא » עקמת אחורה – 11 הסעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים
dadadedaa ddddad  ddadadddd dadc daddaad dedadadedaa ddeddedc

עקמת אחורה – 11 הסעדים של סבתא משקמת המומלצים על ידי מומחים

עקמת: 11 תרופות סבתות משקמות המומלצות על ידי מומחים
עקמת היא מצב רפואי בו בעמוד השדרה יש עקמומיות לא תקינה.זה יכול לגרום לכאב, קושי לבצע פעילויות יומיומיות ואפילו מבוכה בגלל הופעת הגוף.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא משקמת שהומלצו על ידי מומחים כדי לסייע בטיפול במצב.

להלן נדון ב -11 בסעדים היעילים ביותר של הסבתא לטיפול בעקמת.

1.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להגביר את הגמישות ולחזק את השרירים האחוריים.זה יכול לעזור בשיפור היציבה, אשר בתורו יכול לעזור להפחית את עקמומיות עמוד השדרה.ישנן כמה תנוחות יוגה שיכולות להועיל לעקמת, כמו תנוחת הקוברה, תנוחת הכלבים הפונה כלפי מעלה ותנוחת הילד.

2.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בעיסוי גם כדי לסייע במתיחת עמוד השדרה ולהגביר את הגמישות.

טיפ ייחודי:

חשוב למצוא מטפל בעיסוי מוסמך המנוסה בטיפול עקמת.

3.פעילות גופנית

תרגילים המתמקדים בחיזוק שרירי הגב יכולים לעזור בשיפור היציבה ולהפחתת עקמומיות עמוד השדרה.דוגמאות לתרגילים שיכולים להועיל לעקמת כוללות תרגילי שחייה, מתיחה ותרגילי משקל כמו שכיבות סמיכה ופרשים.

4.טיפול חם וקור

טיפול חם וקור יכול לעזור להפחית כאב, דלקת ומתח שרירים.חום יכול לעזור להרפות את השרירים, ואילו קור יכול לעזור להפחית את הדלקת.שניהם יכולים להועיל לטיפול בעקמת.

5.תיקון יציבה

קיום תנוחה טובה יכול לעזור להפחית את עקמומיות עמוד השדרה.חשוב לשמור על תנוחה טובה תוך כדי עמידה, ישיבה ושינה.במידת הצורך ניתן ללבוש סד אחורי כדי לעזור בתיקון היציבה.

6.דיאטה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת הכוללת הרבה פירות, ירקות, חלבונים רזים ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.אכילת דיאטה העשירה בסידן וויטמין D יכולה גם לעזור בחיזוק העצמות ולשפר את היציבה.

7.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, כורכום וקמומיל יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.הם יכולים גם לעזור בשיפור זרימת הדם ולחזק את העצמות.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, היא מסייעת בהקלה בכאב, בשיפור זרימת הדם ובגמישות מוגברת.

9.טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי כרוך במניפולציה ידנית של עמוד השדרה.זה יכול לעזור להפחית את הכאב, לשפר את היציבה ולהגביר את הגמישות.

10.תוספי תזונה

תוספי תזונה כמו שמן דגים, מגנזיום וויטמין B יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.

11.פיזיותרפיה

פיזיותרפיה יכולה לעזור בחיזוק השרירים האחוריים ולשפר את הגמישות.זה יכול גם לעזור בשיפור היציבה ולהפחתת הכאב.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא המשקמת בהן ניתן להשתמש בטיפול עקמת.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לכולם.עם תוכנית הטיפול הנכונה, ניתן להפחית את עקמומיות עמוד השדרה ולהפחית את הכאב.

הסעדים של סבתא לעקמת גב

עקמת גב היא מצב שכיח הגורם לעמוד השדרה להתעקם בצורה לא תקינה.אמנם ניתן לנהל אותו בטיפול רפואי, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות כדי לטפל במצב.הסעדים של סבתא הם בחירה פופולרית בקרב אלה המחפשים דרך טבעית ולא פולשנית לנהל את עקמתם.במאמר זה נדון ב -11 בסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לעקמת גב שיש להם דבורהn מומלץ על ידי מומחים.

1.תרגילי מתיחה וחיזוק

תרגילי מתיחה וחיזוק הם חלק מהותי מכל תוכנית טיפול עקמתית.תרגילים המתמקדים בשרירי הליבה של הגב, כמו גם באלה שמכוונים לשרירים סביב עמוד השדרה, יכולים לעזור בשיפור הניידות ולהפחית את הכאב הקשור לעקמת.בנוסף, תרגילים אלה יכולים לעזור לחזק את עמוד השדרה ולהפחית את העקמומיות הנגרמת על ידי עקמת.

2.קומפרסים חמים וקרים

יישום קומפרס חם וקור על האזורים המושפעים בעמוד השדרה יכול לעזור להפחית כאב, דלקת וקשיחות הקשורים לעקמת.ניתן להשתמש בקומפרסים קרים להפחתת דלקת וכאב, ואילו קומפרסים חמים יכולים לעזור להירגע בשרירים הדוקים ולהקל על המתח.חשוב לציין כי הטמפרטורה של הדחיסה לא צריכה להיות חמה מדי או קרה מדי מכדי להימנע מלהביא נזק נוסף.

3.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי יכול להועיל לאנשים הסובלים מעקמת, מכיוון שהוא יכול לעזור להרפות שרירים מתוחים ולשפר את הגמישות.עיסוי יכול גם לסייע בהפחתת הדלקת ולעורר את זרימת הדם לאזורים הפגועים, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.חשוב למצוא מטפל בעיסוי מוסמך שמאומן בטיפול עקמת.

4.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג רפואי סיני מסורתי הכרוך בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף.דיקור סיני יכול לעזור בהפחתת הכאב ושיפור הגמישות אצל אלה עם עקמת.חשוב למצוא דיקור מוסמך שמנוסה בטיפול עקמת.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא הם בחירה פופולרית בקרב אלה המחפשים דרך טבעית לנהל את עקמתם.כמה עשבי תיבול שנמצאו מועילים בטיפול עקמת כוללים כורכום, ג’ינג’ר ובוסווליה.תמיד יש לקחת תרופות צמחיות תחת פיקוחו של מתרגל בריאות מוסמך.

6.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול להועיל לאנשים הסובלים מעקמת.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בוויטמינים ומינרלים יכולה לעזור להפחית את הדלקת, לשפר את זרימת הדם ולהפחית כאבים הקשורים לעקמת.בנוסף, הימנעות ממזונות שיכולים לגרום לדלקת, כמו מזון מעובד וסוכר, יכולה להועיל.

7.אמבטיות חמות

נטילת אמבטיות חמות יכולה לעזור להרפות שרירים מתוחים ולהפחתת כאבים הקשורים לעקמת.הוספת מלחי אפסום או שמנים אתרים לאמבטיה יכולה לעזור להפחית עוד יותר את הכאב והדלקת.אמבטיה חמה יכולה גם לעזור בשיפור זרימת הדם, שיכולה לעזור להפחית את הנוקשות.

8.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להגביר את הגמישות ולהפחית את הכאב הקשור לעקמת.מתיחות ותנוחות עדינות יכולות לעזור להרפות שרירים מתוחים, לשפר את היציבה ולהפחית דלקת.חשוב למצוא מדריך יוגה מוסמך שמנוסה בטיפול עקמת.

9.טיפולים כירופרקטיים

טיפולים כירופרקטיים יכולים להועיל לאנשים הסובלים מעקמת.טיפולים אלה מתמקדים ביישור מחדש של עמוד השדרה ובהפחתת העקמומיות הנגרמת על ידי עקמת.כירופרקטורים יכולים גם לספק עצות לגבי שינויים בתרגילים באורח החיים שיכולים לעזור בניהול המצב.

10.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא בחירה פופולרית בקרב אלה המחפשים דרך טבעית לנהל את עקמתם.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ואקליפטוס להפחתת כאב ודלקת.ארומתרפיה יכולה גם לעזור להפחית לחץ וחרדה, דבר שיכולים להועיל לאנשים הסובלים מעקמת.

11.מדיטציה

מדיטציה יכולה להועיל לאנשים עם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן