דף הבית » תרופות סבתא » מחלת כף רגל ופה – 12 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ולרגיעה
deddcdaa dbda daddc ddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadad

מחלת כף רגל ופה – 12 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ולרגיעה

מחלת כף הרגל והפה (FMD) היא נגיף מדבק ביותר הפוגע בבעלי חיים בעלי עטוף מוטות כמו בקר, כבשים, עזים וחזירים.זה מאופיין בחום, שלפוחיות קשות ונגעים בפה וברגליים של בעלי החיים.FMD היא בעיה רצינית עבור החקלאים ותעשיית בעלי החיים מכיוון שהיא עלולה לגרום להפסדים כלכליים חמורים ואפילו למוות במקרים מסוימים.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ושיטות הרפיה שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של FMD בבני אדם ובעלי חיים.במאמר זה נשתף שתים עשרה סעדים של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להירגע ולהקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.

1.תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל FMD.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות של הנגעים הנגרמים על ידי FMD.להכנת תה קמומיל, פשוט תלולות 2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל ידועה בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.זה יכול לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מנגעי FMD.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסיפו כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספגו בתוכה 15-20 דקות.הקפידו לשטוף את גופכם במים חמים אחר כך.

3.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש בשמן לבנדר, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה אותו לאזור הפגוע.

4.אמבטיה מלח אפסום

מלח Epsom ידוע בתכונות הריפוי והמרעלים שלו.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרמים על ידי נגעי FMD.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, מערבבים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה והשרגו בתוכו למשך 15-20 דקות.יש לשטוף את גופך במים חמים אחר כך.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה.זה יכול לעזור להפחית גירוד ואי נוחות הנגרמים על ידי נגעי FMD.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו לאחר מכן במים חמים.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם ארבעה חלקים מים והמרחו אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו לאחר מכן במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותה על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו לאחר מכן במים חמים.

8.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש בשום, פשוט לרסק שיני שום או שתיים של שום ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו לאחר מכן במים חמים.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה אותו לאזור הפגוע.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.כדי להשתמש במכשפה לוז, ערבבו חלק אחד לוז מכשפה עם ארבעה חלקים מים והמרחו אותם על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו עם וואט חםr אחר כך.

11.תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו הנוגדי חמצון ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וזיהום הנגרם על ידי FMD.להכנת תה ירוק,

הסעדים של סבתא למחלות כף רגל ופה

מחלת כף רגל ופה (FMD) היא זיהום נגיפי מדבק ביותר הפוגע בבעלי חיים בעלי חוף הים, כמו פרות, כבשים וחזירים.המחלה עלולה לגרום לאובדן כלכלי חמור בענפים החקלאיים.אמנם אין תרופה ידועה ב- FMD, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים שלה.במאמר זה נחקור שנים עשר התרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים לטיפול ב- FMD.

1.אמבטיות רגליים חמות

אחד התרופות היעילות ביותר עבור FMD הוא להשרות את הרגליים המושפעות במים חמים.זה יעזור להפחית נפיחות ודלקת.הוסף כמה מלחי אפסום למים כדי לעזור להוציא כל רעלים.משרים את כפות הרגליים למשך 15-20 דקות ואז מייבש אותן בעדינות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית יעילה עבור FMD.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים וארבעה חלקים מים וספגו את הרגליים המושפעות למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.הדבק דבש וקינמון

מערבבים שתי כפות דבש, כפית אחת של אבקת קינמון, וכמות קטנה של מים חמים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

4.הדבק כורכום

כורכום הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.מערבבים כפית אחת של כורכום ומספיק מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

5.תה בזיליקום

בזיל הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלה.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים שתי כפיות של עלי בזיליקום מיובשים.תלול במשך 10 דקות, מסננים ושותים את התה פעמיים או שלוש ביום.

6.משחת שום ומדבקת בצל

שום ובצל הם שניהם תרופות יעילות עבור FMD בגלל התכונות האנטי-חיפושיות והאנטי דלקתיות שלהם.מרסקים ציפורן שום אחד ובצל אחד ומערבבים אותם יחד להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו במשך 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

7.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.הרתיחו כוס מים אחת ומוסיפים שתי כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי.תלול במשך 10 דקות, מסננים ושותים את התה פעמיים או שלוש ביום.

8.שמן זית

שמן זית הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.לעסות את האזור הפגוע בשמן זית חם למשך 15-20 דקות פעמיים ביום.

9.תה קמומיל

קמומיל הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.הרתיחו כוס מים אחת ומוסיפים שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים.תלול במשך 10 דקות, מסננים ושותים את התה פעמיים או שלוש ביום.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.לעסות את האזור הפגוע בשמן קיק חם למשך 15-20 דקות פעמיים ביום.

11.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה יעילה ל- FMD בגלל התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלו.לעסות את האזור הפגוע בשמן לבנדר חם למשך 15-20 דקות פעמיים ביום.

12.מלחי אפסום

מלחי EPSOM הם תרופה יעילה ל- FMD בגלל התכונות האנטי דלקתיות שלהם.מערבבים כוס אחת של מלחי אפסום וארבע כוסות מים חמים וספגו את הרגליים שנפגעו למשך 15-20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

לסיכום, מחלת כף רגל ופה היא זיהום נגיפי מדבק ביותר הפוגע בבעלי חיים עם ניכרים, כמו פרות, כבשים וחזירים.אמנם אין תרופה ידועה ב- FMD, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מ- GEדור לדור שעשוי לעזור להקל על הסימפטומים שלו.שנים עשר הסעדים שנדונו במאמר זה מבוססים על מרכיבים טבעיים והם קלים יחסית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן