דף הבית » תרופות סבתא » מחלות כף רגל ופה לתינוקות – 21 תרופות של סבתא מומלצות ומצוינות
deddcddaa dbda daddc ddad dcdaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc dad

מחלות כף רגל ופה לתינוקות – 21 תרופות של סבתא מומלצות ומצוינות

מהי מחלות כף רגל ופה (FMD)?

מחלת כף רגל ופה (FMD) היא נגיף מדבק הפוגע בפה ורגלי התינוקות.זה נפוץ בעיקר בקרב תינוקות מתחת לגיל בן שנה ונגרם על ידי מגוון וירוסים, כולל הקוקססי A-16 הנפוצים ביותר.הנגיף מתפשט באמצעות מגע עם אינדיבידואל, בעל חיים או חפץ נגוע.תסמינים של FMD כוללים חום, שלפוחית הפה והרגליים, כיבי הפה וירידה כוללת בתיאבון.

אם נותר ללא טיפול, FMD יכול להוביל להתייבשות, תת תזונה ואפילו מוות.למרבה המזל, ישנם תרופות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD ואף למנוע את התרחשותם.להלן 21 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא עבור FMD.

1.היגיינת ידיים טובה

היגיינת ידיים טובה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לסייע במניעת התפשטות FMD.המשמעות היא לשטוף ידיים ביסודיות עם מים וסבון לאחר נגיעה באדם, בעל חיים או חפץ נגועים.עליכם גם להבטיח שידי התינוק שלכם נקיות בכל פעם שהם באים במגע עם אינדיבידואל, חיה או חפץ נגועים.

2.דחיסה חמה

שימוש בדחיסה חמה באזורים המושפעים יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים ל- FMD.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע למשך 15 עד 20 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של FMD.

3.תרופות צמחיות

שימוש בתרופות צמחי מרפא זו דרך נוספת לסייע בהפחתת הסימפטומים של FMD.כמה תרופות צמחיות פופולריות כוללות קמומיל, קלנדולה, לבנדר ואלם חלקלק.הכינו תה עם שילוב של עשבי תיבול אלה ושתו אותו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.ויטמין A ו- C מזונות עשירים

אכילת מזונות העשירים בוויטמינים A ו- C יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הסימפטומים של FMD.חלק מהמאכלים הטובים ביותר למטרה זו כוללים פירות הדר, ירקות ירוקים עליים, בטטות וגזר.הקפד להאכיל את תינוקך במזונות אלה באופן קבוע כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות חזקות.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש ותנו אותו לתינוקכם פעמיים או שלוש ביום.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים ל- FMD.

6.שום

לשום תכונות אנטי -ויראליות וחזקות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.הכינו משחה של שום ודבש והפעילו אותה על האזורים המושפעים כדי להפחית את הכאב והנפיחות.

7.יוגורט פרוביוטי

יוגורט פרוביוטי מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור בחיזוק מערכת החיסון ולהפחית את הסימפטומים של FMD.תן לתינוק שלך כוס קטנה של יוגורט פרוביוטי פעמיים ביום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלהם ולהפחית את הסימפטומים של FMD.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.החל דבש ישירות על האזורים המושפעים כדי להפחית את הכאב והנפיחות.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים ל- FMD.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזורים שנפגעו כדי להפחית את הסימפטומים של FMD.

10.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורה ל- FMD.הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומאפשרים לתינוק שלך להשרות באמבטיה במשך 15 עד 20 דקות.

11.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזורים המושפעים כדי להפחית את הכאב והנפיחות.

12.פפאיה

לפפאיה תכונות אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.הזן את תינוקך קערה קטנה של פירה פפאיה פעמיים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של FMD.

13.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות וחזקות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם Cעלייה של מים חמים

חלק 2: הסעדים של סבתא למחלות כף רגל ופה לתינוקות

מחלת כף רגל ופה (FMD) היא נגיף מדבק ביותר שיכול להשפיע על תינוקות וילדים בכל הגילאים.למרות שזה לעיתים רחוקות חמור, זה יכול לגרום לאי נוחות וכאב לתינוקות.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא מומלצים ומצוינים שיכולים לעזור לתינוקות הסובלים מ- FMD.להלן 21 מהתרופות הטובות ביותר של סבתא עבור FMD אצל תינוקות.

1.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והאי הנוחות הקשורים ל- FMD.פשוט משפשפים כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב.

2.חלב אם

ידוע כי חלב אם הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.פשוט מרחי כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

3.דבש

לדבש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור לרפא FMD.פשוט החל כמות קטנה של דבש על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והאי הנוחות הקשורים ל- FMD.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת שורש ליקריץ עם כף דבש ומרחי אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

5.תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והאי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים ומורחים אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

6.אלוורה

ידוע כי אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והאי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- FMD.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומרחי אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב.

8.מלח אפסום

ידוע כי מלח Epsom בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של מלח אפסום עם כוס מים חמים ומרחי אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

9.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הקשורים ל- FMD.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב.

10.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב והאי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.פשוט מרסקים כמה שיני שום ושפשפו אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

11.יוגורט

ידוע כי יוגורט סובל מתכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות הנגרמת על ידי FMD.פשוט מרחי כמה כפות של יוגורט רגיל על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

12.בזיל

לבזיל תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור בריפוי FMD.בפשטותמרסקים כמה עלים של בזיליקום ושפשפו אותם על האזור המושפע מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב.

13.שמן זית </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן