דף הבית » תרופות סבתא » מחלות כף רגל ופה אצל תינוקות – 20 תרופות סבתות אמיתיות ומומלצות
deddcddaa dbda daddc ddad ddadc daaddaddaddaa  daadaddaddaa dad

מחלות כף רגל ופה אצל תינוקות – 20 תרופות סבתות אמיתיות ומומלצות

מדוע מחלות כף רגל ופה מהווה דאגה לתינוקות

מחלת כף רגל ופה (FMD) היא זיהום נגיפי מדבק ביותר שנמצא בסוגים רבים של בעלי חיים, כולל בקר, כבשים, עזים, חזירים ואפילו בני אדם.זה מאופיין על ידי שלפוחיות הנוצרות על הלשון, החניכיים ובתוך הפה.FMD נפוץ בעיקר בעגלים ובעלי חיים צעירים, וניתן לראות אותו גם אצל בעלי חיים מבוגרים.אצל תינוקות, FMD יכול לגרום לסיבוכים חמורים, ואף יכול להיות מסכן חיים.

FMD נגרם על ידי נגיף המתפשט באמצעות מגע עם בעלי חיים נגועים או הפרשותיהם.הנגיף יכול להתפשט גם באמצעות מזון או מים מזוהמים, ובאמצעים אחרים כמו נשימה בנגיף מהאוויר.אצל תינוקות, FMD יכול לגרום לחום, התייבשות וקושי בנשימה.זה יכול גם לגרום לפצעים בפה ובגרון, כמו גם לתסמינים אחרים.

כשמדובר במניעת FMD אצל תינוקות, ישנם כמה דברים שהורים ומטפלים יכולים לעשות.הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהסביבה של התינוק נקייה ונקייה מכל מקורות זיהום פוטנציאליים.המשמעות היא שטיפת ידיו של התינוק באופן קבוע, וודא כי כל צעצועים שהם באים איתם היו מחוטאים, ונמנע ממגע עם בעלי חיים שעלולים להידבק.

בנוסף לנקוט באמצעי מניעה, ישנם גם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.להלן 20 תרופות סבתות אמיתיות ומומלצות ל- FMD אצל תינוקות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים אחד והשתמשו בו כדי לשטוף את פיו של התינוק מספר פעמים ביום.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי FMD אצל תינוקות.לשימוש, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לתינוק לשתות.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי FMD אצל תינוקות.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, הכינו משחה על ידי ריסוק כמה שיני שום והוספת כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור המושפע ושטף לאחר 10 דקות.

5.דבש

לדבש יש תכונות טבעיות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית דבש אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את פיו של התינוק מספר פעמים ביום.

6.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את פיו של התינוק מספר פעמים ביום.

טיפ מועיל:

כאשר משתמשים באחד מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לוודא שפה של התינוק נשמר נקי.לאחר כל תרופה, יש לשטוף את פיו של התינוק במים רגילים כדי להסיר שאריות.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות טבעיות אנטי -חיפושיות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לתינוק לשתות.

8.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לתינוק לשתות.

9.נביחת אלם חלקלקת

לנביחת אלם חלקלקת יש נמלה טבעיתתכונות איזפטיות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD אצל תינוקות.לשימוש, תלול כפית אחת של אלם

חלק 2: תרופות של סבתא למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות

מחלות כף הרגל והפה אצל תינוקות יכולות להיות מצב קשה לטיפול, עם זאת, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו מסבתות לאורך השנים שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.בחלק זה נדון ב -20 תרופות של סבתא אמיתית ומומלצת לטיפול במחלות כף רגל ופה אצל תינוקות.

1.שמן קוקוס ודבש

שמן קוקוס ודבש שימשו במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל מחלות כף רגל ופה אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, שלב חלקים שווים של שמן קוקוס ודבש והחל אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומורחים אותו על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, מה שהופך אותו לטיפול יעיל למחלות כף הרגל והפה אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מרגיעה למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה זו, סבל שקית תה קמומילית במים חמים למשך 10 דקות.לאחר התקררות התה, החל אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות בגלל התכונות האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.מלח אפסום

מלח Epsom הוא תרופה טבעית למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים ומורחים אותה על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות שכן יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.שום

שום הוא תרופה טבעית למחלות כף רגל ופה אצל תינוקות בגלל תכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והחל אותו על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית למחלות כפות רגליים ופה אצל תינוקות מכיוון שהיא יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמה טיפות של לוז מכשפה על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית למחלות כף הרגל והפה אצל תינוקות בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש והפעילו אותה על האזורים הנגועים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסקנה

מחלות כף הרגל והפה אצל תינוקות יכולות להיות מצב קשה לטיפול, עם זאת, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו מסבתות לאורך השנים שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה.במאמר זה דנו ב -20 סבתא אמיתית ומומלצת ‘S תרופות לטיפול במחלות כף רגל ופה אצל תינוקות.תרופות אלה כוללות שמן קוקוס ודבש, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, תה קמומיל, יוגורט, מלח אפסום, ג’ל אלוורה, שום, לוז מכשפה וכורכום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן