דף הבית » תרופות סבתא » מחלת פה ופה – 22 הסעדים של סבתא מהמטבח ומזינים
deddcdaa dad ddad  ddadadddd dadc daddaad deddeddd ddedd

מחלת פה ופה – 22 הסעדים של סבתא מהמטבח ומזינים

הפה האנושי ומחלותיו: 22 הסעדים של סבתא מהמטבח
הפה שלנו הוא שער לגופנו.הם דרך לבטא את עצמנו, לקחת הזנה, ולמרבה הצער, הם גם דרך לחלות.מחלות פה יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו היגיינת דרך הפה לקויה, הרגלי אכילה לא בריאים ואפילו עישון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות המסייעות במניעה ואפילו לרפא מחלות פה.להלן 22 סעדים של סבתא מהמטבח שאינם רק מזינים, אלא יכולים לעזור לך להחזיר את בריאות הפה שלך.

שמירה על היגיינת דרך הפה נאותה
הדרך הטובה ביותר לשמור על בריאות הפה שלך היא לשמור על היגיינת הפה נאותה.זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום לפחות שתי דקות, חוט דנטלי מדי יום ושטיפת פה.חשוב גם לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע ולהתמיד בבדיקות רגילות.

טיפ ייחודי ומועיל: אם אתה מתקשה לצחצח שיניים פעמיים ביום, נסה להשתמש במברשת שיניים חשמלית עם טיימר.זה יעזור לך לעקוב אחר כמה זמן אתה מצחצח ולהבטיח שאתה מצחצח לשתי הדקות המומלצות.

תה צמחי מרפא
תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לקדם שיניים וחניכיים בריאים.הם מכילים נוגדי חמצון חזקים שיכולים לעזור להילחם בחיידקים ובנגיפים בפה, כמו גם להפחית דלקת.בנוסף, כמה תה צמחי מרפא, כמו קמומיל ופפרמינט, יכולים לעזור בנשימה רעה.

תה צמחים לנסות

  • קמומיל
  • Peppermint
  • מנטה
  • טימין
  • שורש ליקוריץ
  • ג’ינג’ר

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מחלות פה.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים בפה.

כיצד להשתמש בחומץ תפוחים

כדי להשתמש בחומץ תפוחים למחלות פה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.השתמש בתערובת זו כשטיפת פה וגרגר למשך 30 שניות עד דקה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול במחלות בפה.הוא מכיל תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים בפה.

כיצד להשתמש בשמן קוקוס

להשתמש בשמן קוקוס למחלות פה, קח כף אחת של שמן קוקוס ושחרר אותו בפה למשך 10-15 דקות.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

להיפטר מחלות הפה והפה עם 22 התרופות של סבתא

מחלת פה ופה היא נגיף שכיח ומדבק מאוד הפוגע בילדים, בני נוער ומבוגרים.זה נגרם על ידי נגיף הרפס והוא בדרך כלל מתפשט דרך רוק, ריר או מגע ישיר עם אדם נגוע.הזיהום יכול לגרום לפצעים ושלפוחיות בתוך הפה ועל השפתיים.אמנם אין תרופה לנגיף, אך ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.להלן 22 סעדים של סבתא מהמטבח המזינים ויכולים לעזור להילחם במחלות פה ופה.

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים למחלות הפה והפה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאירו אותו 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה מצוינת למחלות פה ופה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את זמן הריפוי.כדי להכין תרופה של מי מלח, מערבבים ¼ כפית מלח בכוס מים חמים והסתובבו בפה שלך למשך 10-15 שניות לפני שהוא יירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לנגיף.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד שניות נהדרותy למחלות פה ופה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.כדי להכין תרופת סודה לשתייה, ערבבו 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושלטו אותה בפה למשך 10-15 שניות לפני שיירקו אותה.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

4.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למחלות פה ופה.הוא עשיר בפרוביוטיקה שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בנגיף.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אכלו כוס יוגורט רגיל מדי יום כדי לעזור להפחית את תסמיני הנגיף.

5.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים הקשורים למחלות פה ופה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים שום כתוש עם מעט שמן זית ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למחלות הפה והפה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הנגיף.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כפית כורכום עם מעט מים חמים והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שאלות נפוצות

מהי מחלת פה ופה?

מחלת פה ופה היא נגיף שכיח ומדבק מאוד הפוגע בילדים, בני נוער ומבוגרים.זה נגרם על ידי נגיף הרפס והוא בדרך כלל מתפשט דרך רוק, ריר או מגע ישיר עם אדם נגוע.הזיהום יכול לגרום לפצעים ושלפוחיות בתוך הפה ועל השפתיים.

האם אוכל להיפטר ממחלת הפה והפה?

אמנם אין תרופה לנגיף, אך ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.הסעדים של סבתא מהמטבח, כמו דבש, מי מלח, סודה לשתייה, יוגורט, שום וכורכום, יכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.

מסקנה

מחלת פה ופה היא נגיף שכיח ומדבק מאוד הפוגע בילדים, בני נוער ומבוגרים.אמנם אין תרופה לנגיף, אך ישנם כמה תרופות פשוטות מהמטבח שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.דבש, מי מלח, סודה לשתייה, יוגורט, שום וכורכום הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לנגיף.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, התייעץ עם הרופא שלך אם אתה חושב שיש לך את הנגיף ועקוב אחר התרופות הביתיות הבאות כדי לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים. למידע נוסף על מחלות פה ופה, בקר בדף הוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן