דף הבית » תרופות סבתא » מורסה בשן – 9 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

מורסה בשן – 9 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

מורסה שיניים – 9 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

מורסה בשיניים היא כיס מוגלה הנוצרת סביב שן או בחניכיים בגלל זיהום חיידקי.זה יכול להיות כואב ביותר, ואם לא מטופל, יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 9 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות לטיפול במורסה בשיניים.

1.שטיפת מי מלח

אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיפול במורסה בשיניים היא שטיפה של מי מלח.זה כרוך בהמסת כפית מלח אחת בכוס מים חמים ואז שטיפתו בפה.זה עוזר להפחתת נפיחות וכאב, כמו גם להוציא כל זיהום.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה ויכול לעזור להילחם בזיהום הגורם למורסה.כדי להשתמש בו, פשוט ללעוס על שן שום או לרסק אותו למשחה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

טיפ ייחודי

בעת הפעלת שום על האזור הפגוע, הקפד להשתמש בספוגית כותנה או בגזה כדי להימנע מכל מגע ישיר עם העור.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום הגורם למורסה.כדי להשתמש בו, דללו כמה טיפות שמן עץ התה בכף מים ואז השתמשו בספוגית כותנה או גזה כדי למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.

4.דבש גולמי

דבש גולמי ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לטיפול במורסה שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של דבש גולמי ישירות על האזור המושפע.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים למורסה שיניים.כדי להשתמש בו, הכינו משחה עם כפית אבקת כורכום וכמה טיפות מים ואז מרחו אותה ישירות על האזור הפגוע.

6.Echinacea

Echinacea הוא עשב חזק שיכול לעזור להילחם בזיהום הגורם למורסה.כדי להשתמש בו, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של Echinacea מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה והשתמשו בו כשטיפת פה.

7.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב חזק הידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של זהב מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה והשתמשו בו כשטיפת פה.

8.Myrrh

Myrrh הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים למורסה שיניים.כדי להשתמש בו, הכינו משחה עם כפית מירר אבקה וכמה טיפות מים ואז מרחו אותה ישירות על האזור הפגוע.

9.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים למורסה שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על האזור המושפע.

הסעדים של סבתא העתיקה והמומלצת הזו יכולים לעזור להקל על הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי של מורסה שיניים.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי ואין להשתמש בהן במקום ייעוץ מקצועי של רופא השיניים שלך.

הסעדים של סבתא: סקירה כללית

מורסה בשיניים היא זיהום כואב שיכול לגרום לאי נוחות קשה, נפיחות וחום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות עתיקות ומודרניות המשמשות במשך מאות שנים לניהול או אפילו לריפוי מורסה שיניים.סבתות ברחבי העולם העבירו רבים מהתרופות הללו לילדיהם ולנכדיהן.מתה של צמחי מרפא לתרופות הומיאופתיות, לסבתות יש כישרון לספק הקלה טבעית מכאב ואי נוחות.במאמר זה נחקור תשעה מהסעדים העתיקים והמומלצים ביותר של סבתא למורסות שיניים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לשןמורסות.תה צמחי מרפא יכולים לעזור להפחית כאב ודלקת, ובמקביל לספק נוגדי חמצון ומינרלים לתמוך בבריאות הכללית.תה מנטה ותה קמומיל הם שני תה הצמחים הפופולרי ביותר למורסות שיניים.ניתן להשתמש בשני תהיה לשטוף את הפה או לייצור דחיסה חמה.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה מצוינת למורסות שיניים.הוא שימש במשך מאות שנים להפחתת כאב ודלקת.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של מנטה מיובשת בכוס מים רותחים.תנו לתה תלול למשך חמש דקות ואז לאנס.שתו כוס אחת של תה מנטה שלוש פעמים ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת למורסות שיניים.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והרגיעה.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של קמומיל מיובש בכוס מים רותחים.תנו לתה תלול למשך חמש דקות ואז לאנס.שתו כוס תה קמומיל שלוש פעמים ביום.

תרופות הומאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן תרופה עתיקה נוספת למורסות שיניים.תרופות הומיאופתיות מיוצרות מחומרים טבעיים ומאמינים כי הם מעוררים את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.לרוב משתמשים בכמה תרופות הומיאופתיות לטיפול במורסים שיניים, כולל ארניקה מונטנה ובלדונה.

ארניקה מונטנה

ארניקה מונטנה היא תרופה הומיאופתית המשמשת בדרך כלל לטיפול במורסות שיניים.על פי ההערכה, היא מפחיתה כאב ודלקת, תוך עזרה גם לגוף לרפא את עצמו.ניתן לקחת ארניקה מונטנה כתמודה או כגלולה.

Belladonna

בלדונה היא תרופה הומיאופתית נוספת המשמשת לטיפול במורסים שיניים.על פי ההערכה, היא מפחיתה כאב ודלקת, תוך עזרה גם לגוף לרפא את עצמו.ניתן לקחת בלדונה כמצע או כגלולה.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה עתיקה נוספת למורסים שיניים.שמנים אתריים נגזרים מצמחים ומאמינים כי הם בעלי תכונות ריפוי.לרוב משמשים מספר שמנים אתרים לטיפול במורסים שיניים, כולל שמן עץ התה, שמן ציפורן ושמן לבנדר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי המשמש לעתים קרובות לטיפול במורסים שיניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בשמן עץ התה באופן אקטואלי או לקחת באופן פנימי כתמיסה או גלולה.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא שמן אתרי נוסף המשמש לרוב לטיפול במורסים שיניים.על פי ההערכה, יש לו תכונות משכך כאבים ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בשמן ציפורן באופן אקטואלי או לנקוט באופן פנימי כתמודה או גלולה.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים הם גם חלק חשוב בטיפול במורסה בשיניים.אכילת תזונה עשירה בסיבים תזונתיים, דלים בסוכר ועשירה בנוגדי חמצון יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם את הבריאות הכללית.בנוסף, הימנעות ממזון ומשקאות חומציים יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של מורסה שיניים.

שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

מה התרופה הטובה ביותר למורסה שיניים?

התרופה הטובה ביותר למורסה שיניים תהיה תלויה באדם.עם זאת, חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות תה צמחי מרפא, תרופות הומיאופתיות, שמנים אתריים ושינויים תזונתיים.

האם ניתן לרפא מורסה שיניים?

כן, ניתן לרפא מורסה שיניים.עם זאת, חשוב לפנות לטיפול מרופא שיניים בהקדם האפשרי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן