דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בשיניים – 21 תרופות של סבתא בטוחה ואורגנית

זיהום בשיניים – 21 תרופות של סבתא בטוחה ואורגנית

ניתן לטפל בבית כואבים, לא נעימים ומסוכנים בבית, תוך שימוש בתרופות טבעיות ובפרקטיקות בטוחות.הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים והם עדיין משמשים כיום.במאמר זה נחקור 21 תרופות של סבתא בטוחה ואורגנית לזיהום בשיניים ונדון כיצד להשתמש בהם נכון.

התמודדות עם זיהום בשיניים

דלקות שיניים יכולות לנוע בין קלות לחמורות, ואם לא נותרו לא מטופלות, עלולות לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים.התסמינים השכיחים ביותר של זיהום בשיניים כוללים כאב, אדמומיות ונפיחות באזור המושפע.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

דלקת שיניים נגרמת בדרך כלל על ידי חיידקים ממזון ומשקאות שנכנסים לפה ומתיישבים בשכבה החיצונית המגן של השן.זה יכול להוביל לדלקת, זיהום ואובדן שיניים בסופו של דבר אם נותר ללא טיפול.

טיפול בזיהום בשיניים דורש שילוב של אנטיביוטיקה, משככי כאבים והיגיינת דרך הפה נאותה.עם זאת, יש אנשים שמעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, כמו תרופות של סבתא, כדי לטפל בזיהום השיניים שלהם.להלן 21 תרופות סבתות בטוחות ואורגניות בהן תוכלו להשתמש לטיפול בזיהום בשיניים.

1. מי מלח

אחד מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לזיהום בשיניים הוא מי מלח.מי מלח מסייעים להפחתת דלקת, לנקות את האזור הפגוע ולהפחתת הכאב הקשור לזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה שלוש פעמים ביום.

2. שום

לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שן שום ולערבב אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

3. שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת לזיהום בשיניים.שמן אתרי זה עשיר בתכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן עץ התה עם מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה פעמיים עד שלוש ביום.

4. חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות, כולל זיהום בשיניים.הוא מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות עוצמתיות המסייעות להפחתת כאב ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה שלוש פעמים ביום.

5. שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בזיהום בשיניים.שמן אתרי זה מכיל תכונות אנטי-חיטוי חזקות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

6. כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

7. סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לזיהום בשיניים בגלל התכונות האנטי-חיטוי והאנטי דלקתיות שלה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

8. מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה יעילה נוספת לזיהום בשיניים.הוא מכיל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מי חמצן עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה שלכםעד שלוש פעמים ביום.

9. עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה ביתית פופולרית לזיהום בשיניים כתוצאה מתכונותיהם האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, טחנו כמה עלי גויאבה על משחה והחל אותה ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

10. פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות חיטוי ומרגישות כאבים שהופכות אותו לתרופה נהדרת לזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית פלפל קאיין עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

11. בצל

הסעדים של סבתא לזיהום בשיניים

זיהום בשיניים הוא בעיית שיניים חמורה שיכולה להיות בעלת השלכות מרחיקות לכת אם לא מטופלות.סבתות חולקות את הסעדים שלהן לזיהום בשיניים כבר שנים רבות.באמצעות מרכיבים טבעיים ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להקל על הכאב ולהפחתת הסיכון להמשך זיהום.להלן 21 תרופות של סבתא בטוחה ואורגנית לזיהום בשיניים.

1.ציפורן

ציפורן הוא תרופה מסורתית לזיהום בשיניים.ניתן להשתמש בציפורן בצורת השמן שלה על ידי הנחת כמה טיפות על השן הפגועה.אתה יכול גם להשתמש באבקת ציפורן מעורבב עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה מהירה וקלה לזיהום בשיניים.מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.לשטוף את הפיתרון סביב הפה מספר דקות לפני יריקה החוצה.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית דלקת וזיהום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לזיהום בשיניים.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה.לחלופין, תוכלו לערבב כמה טיפות של שמן עץ התה עם שמן קוקוס מסוים ולמרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהום בשיניים.הניחו ציפורן שום כתוש ישירות על האזור הפגוע למשך מספר דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.אתה יכול גם להכין משחת שום על ידי ערבוב שום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפתו.

5.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לזיהום בשיניים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפתו.

הסעדים של סבתא אחרת לזיהום בשיניים

  • שמן קוקוס
  • משיכת שמן
  • חומץ תפוחים
  • אלוורה
  • דבש
  • בצל
  • פלפל קאיין
  • מנטה
  • לימון
  • ג’ינג’ר
  • בזיל
  • טימין
  • אורגנו
  • שמן חרדל
  • סודה לשתייה
  • חומץ
  • שמן לבנדר
  • שמן מנטה
  • שמן אקליפטוס
  • קלנדולה

תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לזיהום בשיניים.עם זאת, חשוב לפנות לייעוץ שיניים מקצועי אם הזיהום אינו משתפר.

שאלות נפוצות

ש: מהי זיהום בשיניים?

א: זיהום בשיניים הוא זיהום חיידקי בשן וברקמות הסובבות.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מהיגיינת שיניים לקויה או פגיעה בשיניים.התסמינים כוללים כאב, נפיחות וקושי אכילה או שתייה.

ש: כיצד אוכל למנוע זיהום בשיניים?

א: הדרך הטובה ביותר למנוע זיהום בשיניים היא לתרגל היגייני אוראלי טובה.זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי מדי יום וביקור של רופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות וניקוי.הימנעות ממזון ממותק וחומצי יכול גם לעזור להפחית את הסיכון שלך לזיהום בשיניים.

סבתות חולקות את הסעדים שלהן לזיהום בשיניים במשך שנים רבות.תרופות אלה, כמו ציפורן, שטיפת מי מלח,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן