דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בשן – 21 הסעדים של סבתא רפואית המועברים במשפחה
ddcdadaa ddadf  ddadadddd dadc daddaad dadaddddaa ddeddadda

דלקת בשן – 21 הסעדים של סבתא רפואית המועברים במשפחה

מהי דלקת שיניים וכיצד לטפל בה עם הסעדים של סבתא

דלקת בשיניים היא מצב שכיח העלול לגרום לכאב ואי נוחות.בדרך כלל זה נגרם על ידי חיידקים שנבנו בפה, מה שמוביל לזיהום של החניכיים, השיניים או שניהם.תסמינים של דלקת בשיניים כוללים נפיחות, אדמומיות וכאב באזור, כמו גם נשימה רעה.אם לא מטופלים, זה יכול להוביל לסיבוכים חמורים יותר כמו אובדן שיניים, אובדן עצם ואפילו עששת.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסיכון לסיבוכים נוספים.

הסעדים של סבתא לדלקת שיניים

סבתות מטפלות בדלקת שיניים במשך דורות, ורבים מהתרופות בהן השתמשו עדיין בשימוש כיום.להלן 21 מהתרופות הפופולריות ביותר שעדיין משמשות לטיפול בדלקת בשיניים:

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר הוא שטיפת מי מלח.זהו פשוט תערובת של מים חמים ומלח המשמשים לשטוף הפה, וזה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לדלקת בשיניים.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום הגורם לדלקת השיניים.ניתן לאכול אותו גולמי או ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

3.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת.מערבבים כפית של סודה לשתייה עם מים והשתמשו בו כשטיפת פה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטיביוטיקה טבעית נוספת היעילה לטיפול בדלקת בשיניים.מדללים כמה טיפות של השמן במים והשתמשו בו כשטיפת פה.

5.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת ולהרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.מדללים כף של מי חמצן בכוס מים והשתמשו בו כשטיפת פה.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, וניתן להשתמש בו גם להפחתת הדלקת הקשורה לדלקת בשיניים.מדללים כף של חומץ תפוחים בכוס מים והשתמשו בו כשטיפת פה.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים.מערבבים כפית כורכום עם מים והשתמשו בו כשטיפת פה.

8.שמן מנטה

ניתן להשתמש בשמן מנטה כדי להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בשיניים.מדללים כמה טיפות של השמן במים והשתמשו בו כשטיפת פה.

9.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא משכך כאבים טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב הקשור לדלקת בשיניים.מדללים כמה טיפות של השמן במים והשתמשו בו כשטיפת פה.

10.לימונים

לימונים עשירים בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את הדלקת.סוחטים את המיץ מלימון והשתמשו בו כשטיפת פה.

11.תה

התה עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת.חלו כוס תה ירוק או שחור והשתמשו בו כשטיפת פה.

12.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת הכאב והנפיחות הקשורה לדלקת שיניים.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

13.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם משכך כאבים טבעי וניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הכאב הקשור לדלקת בשיניים.מרתיחים כמה עלים במים ומשתמשים בתערובת כשטיפת פה.

14.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הדלקת הקשורה לדלקת בשיניים.לשטוף כף שמן קוקוס בפה כמה דקות ואז לירוק אותו.

15.דבש

לדבש יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת בשיניים.APלרכב כמות קטנה של דבש ישירות לאזור הפגוע.

הבנת הגורמים לדלקת שיניים

דלקת שיניים, המכונה גם עששת שיניים, יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.היגיינת דרך הפה לקויה עלולה להוביל להצטברות חיידקים העלולה לגרום לריקבון ולפגיעה בשיניים.בנוסף, מזונות ומשקאות חומציים יכולים לשחוק אמייל שיניים ולהוביל לדלקת.צריכת מזון ומשקאות ממותקים עלולה להוביל לדלקת כאשר חיידקים ניזונים מהסוכרים ומייצרים חומצות הגורמות לריקבון.כל אחד מהגורמים הללו יכול להוביל לחניכיים נפוחות וכואבות, חללים ונושאים אחרים.

הסעדים של סבתא רפואית לטיפול בדלקת שיניים

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא רפואית שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת בשיניים.תרופות אלה הועברו לאורך דורות ועדיין משמשות כיום לטיפול בדלקת בשיניים.להלן 21 תרופות של סבתא רפואית המשמשות לטיפול בדלקת בשן:

1.הדבק כורכום

משחת כורכום היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בדלקת בשיניים.כדי להכין את העיסה, מערבבים יחד 1 כפית אבקת כורכום עם כפית מים כדי ליצור משחה.החל משחה זו על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית שמן ציפורן עם כפית שמן זית ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

3.משחת מלח ופלפל

ניתן להשתמש ב

משחה העשויה ממלח ופלפל לטיפול בדלקת בשיניים.כדי להכין את העיסה, מערבבים 1 כפית מלח וכפית פלפל יחד ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

4.שום

לשום יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

  • 5.בצל
  • 6.תה ירוק
  • 7.שמן קוקוס
  • 8.סודה לשתייה
  • 9.חומץ תפוחים
  • 10.מיץ לימון
  • 11.אלוורה
  • 12.שקיות תה שחורות
  • 13.שמן עץ התה
  • 14.מי חמצן
  • 15.שמן אורגנו
  • 16.שמן עץ התה
  • 17.יוגורט
  • 18.שמן חרדל
  • 19.שמן זית
  • 20.מכשפה לוז
  • 21.עלי גויאבה

ניתן להשתמש ב

כל אחד מהתרופות הללו לטיפול בדלקת בשיניים.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום טיפול שיניים מקצועי.אם הדלקת חמורה או מתמשכת, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי.

שאלות נפוצות בנושא דלקת שיניים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן