דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בשיניים – 12 תרופות סבתות בטוחות ואיכותיות
dddddd ddaddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa dd

זיהום בשיניים – 12 תרופות סבתות בטוחות ואיכותיות

זיהום בשיניים: מה זה ואיך לטפל בו באופן טבעי

זיהום בשיניים, המכונה גם מורס שיניים, הוא זיהום ברקמות הרכות והעצמות המקיפות את השיניים.בדרך כלל זה נגרם על ידי חיידקים שנכנסים לשן דרך סדקים, חורים או הפסקות אחרות באמייל השיניים.הזיהום יכול להתפשט לרקמת החניכיים שמסביב ואפילו לעצם הלסת, ולגרום לכאב ואי נוחות רבה.כשנותרו ללא טיפול, זיהום בשיניים יכול לגרום לאובדן שיניים, אובדן עצם ואפילו זיהום מערכתי.

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות לטיפול בזיהום בשיניים.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות לטיפול בדלקות שיניים ובעיות שיניים אחרות.להלן 12 תרופות סבתות בטוחות ואיכותיות בהן תוכלו להשתמש בטיפול בזיהום בשיניים באופן טבעי.

1.משיכת שמן עם שמן קוקוס

משיכת שמן היא תרופה איורוודית עתיקה הכרוכה בהפחתת שמן סביב הפה שלך במשך כמה דקות בכל יום.שמן קוקוס הוא השמן הטוב ביותר לשימוש למשיכת שמן מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כף שמן קוקוס ושחרר אותו סביב הפה שלך למשך 15 עד 20 דקות.ירק את השמן ושטוף את הפה שלך במים חמים.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה פשוטה אך יעילה לטיפול בזיהום בשיניים.מי המלח עוזרים להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום ומפחיתים את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים אותה עד להמסת המלח.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

ניתן להוסיף גם כמה טיפות שמן עץ התה לתמיסת מי המלח כדי להגדיל את תכונותיו האנטיבקטריאליות.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור במאבק בזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והוסיפו קמצוץ מלח.מרחו את העיסה על השן הפגועה והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן ציפורן בכפית שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את השמן על השן הפגועה והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ומערבבים אותה עד שהוא מומס.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון מספר פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ומערבבים אותה עד שהיא מומסת.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון מספר פעמים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומערבבים אותו עד שהוא מומס.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון מספר פעמים ביום.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכפית שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את השמן על השן הפגועה והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.חזור על תרופה זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ומערבבים אותו עד שהוא מומס.יש לשטוף את הפה שלך עםE פיתרון מספר פעמים ביום.

10.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום בשיניים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מיץ עשב חיטה בכוס מים חמים ומערבבים אותו עד שהוא מומס.

התרופות של סבתא לזיהום בשיניים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות ובתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בשיניים.להלן 12 תרופות בטוחות ואיכותיות שהועברו מדורות:

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי שיניים ולהפחתת נפיחות.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול בשאבי שיניים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וסחפו אותם בפה למשך מספר דקות.

3.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -מיקרוביאלי ונוגד פטרייתי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום ולהחיל אותו על האזור המושפע.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת וטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, דללו כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים ומורחים אותם על האזור הפגוע.

5.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי שיניים ולהפחתת נפיחות.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

6.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש במי חמצן, מערבבים 1 כף של מי חמצן עם 1 כוס מים ושלטו אותו בפה למשך מספר דקות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כפית החומץ עם כוס מים ושטף אותו בפה למשך מספר דקות.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטיבקטריאלי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מערבבים 1 כף מהשמן עם 1 כפית מים ושחררו אותו בפה למשך מספר דקות.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וטיפול בכאבי שיניים.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים 1 כפית ג’ינג’ר קרקע עם כמה טיפות מים ומורחים אותם על האזור הפגוע.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים ושוטפים אותה בפה במשך מספר דקות.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים 1 כפית מיץ לימון עם 1 כוס מים ושלטו אותו בפה למשך מספר דקות.

12.אלוורה

אלוורה היא אנטיבקטריאלית טבעית וניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים בשיניים.כדי להשתמש באלוורה, מערבבים 1 כף של ג’ל אלוורה עם כפית מים וחטט אותו בפה במשך מספר דקות.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות ובתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בשיניים.ניתן להשתמש ב -12 תרופות בטוחות ואיכותיות אלה להפחתת דלקת, טיפול בכאב ולהפחתת נפיחות.משמן ציפורן ועד אלוורה, ניתן להשתמש בתרופות אלה לטיפול בזיהומים בשיניים ללא צורך באנטיביוטיקה או בתרופות אחרות.

שאלות נפוצות

מהי זיהום בשיניים?

זיהום בשיניים הוא זיהום ברקמות בשיניים ובסביבתו.בדרך כלל זה נגרם על ידי חיידקים שנכנסו לשן דרך חלל או פציעה אחרת.תסמינים של זיהום בשיניים כוללים כאב, נפיחות ואודם.

כיצד ניתן לטפל בזיהום בשיניים?

ניתן לטפל בזיהום בשיניים באנטיביוטיקה, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהום.תרופות טבעיות אלה כוללות שמן ציפורן, שטיפת מי מלח, שום, תה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן