דף הבית » תרופות סבתא » כאבי לסת – 20 תרופות של סבתא התקבלו ברחבי העולם והועברו במשפחה
dbddd dcdadaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddaadaddcd ddaddd d

כאבי לסת – 20 תרופות של סבתא התקבלו ברחבי העולם והועברו במשפחה

מה גורם לכאבי לסת?

כאבי לסת, או הפרעת מפרקים זמניים (TMJ), הם מצב שכיח הפוגע באנשים רבים, ולעתים קרובות גורם לכאב ואי נוחות.הגורמים לכאבי לסת יכולים לנוע בין פגיעה גופנית או טראומה ועד לחץ, ברוקסיזם (טחינת שיניים), דלקת פרקים או עוויתות שרירים לסת.גורמים אחרים לכאבי לסת עשויים לכלול בעיות בשיניים, מפרקי הלסת או השרירים הסובבים אותו.

20 הסעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם לכאבי לסת

כאבי לסת יכולים להיות לא נוחים ואפילו מתישים, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו מסבתות ברחבי העולם בגלל הקלה על כאבי לסת.להלן 20 מהתרופות הטובות ביותר הידועות להרגיע ולהפחתת כאבי לסת:

1.עיסוי

עיסוי שרירי הלסת והאזור סביב הלסת יכולים להפחית את המתח ולעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.זה יכול גם לעזור בשיפור זרימת הדם לאזור, הפחתת דלקת וכאב.

2.טיפול בחום וקור

החלת דחיסה חמה או קר על האזור יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן להשתמש בחבילות קרח כדי להפחית נפיחות ודלקת, בעוד שחום יכול לעזור להגביר את זרימת הדם לאזור ולהרגיע את השרירים.

3.תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל להפחתת כאבי לסת.ידוע כי תה שורש קמומיל וולריאן מפחית דלקת ומרגיע את השרירים, ואילו תה מנטה יכול לעזור להפחית את המתח והלחץ.

4.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ואקליפטוס יכולים להועיל בהקלה על כאבי לסת.ניתן לערבב שמנים אלה עם שמן נשא ולעסו את האזור או להוסיף למפזר כדי לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הלחץ.

5.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת כאב ודלקת.זה כרוך בהכנסת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את שחרורם של אנדורפינים, מה שעלול להפחית את הכאב והדלקת.

6.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ והמתח, שיכולים לעזור להפחית את כאבי הלסת.תנוחות יוגה מסוימות יכולות לעזור למתוח ולהרגיע את שרירי הלסת, בעוד שאחרים יכולים לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

7.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה שלך יכול להועיל להפחתת כאבי לסת.הימנעות ממזונות קשים ועיסה, כמו גם מזונות עשירים בסוכר וקפאין, יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולה גם לעזור להפחתת הדלקת.

8.מתיחות

מתיחת שרירי הלסת יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח.מתיחות פשוטות כמו פתיחה וסגירת הפה לאט והחזקתו בעמדות שונות יכולות לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.

9.לעיסת מסטיק

מסטיק לעיסה יכול לעזור להפחית את הכאב והמתח בשרירי הלסת.לעיסת מסטיק ללא סוכר למשך מספר דקות יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.

10.תנוחת שינה

שינה במצב לא נכון יכולה לשים מאמץ על שרירי הלסת, ולגרום לכאב ואי נוחות.שינה על הגב או הצד שלך עם כרית בין הברכיים יכולה לעזור להפחית את המתח על שרירי הלסת והצוואר.

11.תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חשוב המסייע בוויסות התכווצויות שרירים ולהרגיע את השרירים.נטילת תוספי מגנזיום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת בשרירי הלסת.

12.הימנע מלחץ

לחץ וחרדה עלולים לגרום למתח בשרירי הלסת, מה שמוביל לכאב ואי נוחות.נקיטת צעדים להפחתת לחץ, כמו לקיחת הפסקות לאורך היום, מדיטציה ותרגול מיינדפולנס, יכולה לעזור להפחית את כאבי הלסת.

13.טיפול Craniosacral

טיפול Craniosacral הוא סוג של טיפול בעיסוי המתמקד בראש, בצוואר ובעמוד השדרה.זה יכול לעזור להפחית את המתח והכאב בשרירי הלסת על ידי שחרור לחץ במערכת Craniosacral.

14.תוספי ויטמין B12

ויטמין B12 חיוני עבור pתפקוד שרירי רופר ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת בשרירי הלסת.נטילת

תרופות לכאבי לסת מרחבי העולם

כאבי לסת יכולים להיות מצב מתיש שיכול להיות בעל מספר סיבות.למרות שלעתים קרובות קשה לאבחון הגורם לכאב, ישנם מספר תרופות שהועברו מסבתות ברחבי העולם שיכולות לעזור להקל על תסמיני כאבי לסת.להלן 20 מהתרופות הפופולריות והמקובלות ביותר לכאבי לסת מרחבי העולם.

קרח וחום

אחד התרופות הנפוצות ביותר לכאבי לסת היא למרוח לסירוגין קרח וחום על האזור.קרח יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות, בעוד שחום יכול לעזור להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם.שני הטיפולים הללו פשוטים ליישום, וניתן להשתמש בהם לפי הצורך בכדי לספק הקלה מכאב.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי לסייע בהפחתת כאבי הלסת.ניתן ליישם אותם ישירות על העור או להוסיף על דחיסה חמה ומוחלים על האזור.שמנים אלה ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והקלות כאבים ויכולים לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי לסת.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הכאב.זה כרוך בהכנסת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעזור לעורר את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף ולהפחית את הדלקת והמתח.ניתן להשתמש בדיקור סיני כדי להקל על כאבי לסת, ויכול להיות שימושי במיוחד למי שיש לו כאבים כרוניים.

תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו קמומיל, ג’ינג’ר וכורכום כדי לסייע בהפחתת כאבי הלסת.עשבי תיבול אלה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והקלות הכאב, וניתן לקחת אותם בצורה של תה, כמוסות או שמנים אתרים.

עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך יעילה להפחתת הכאב והמתח בלסת.עיסוי שרירי הלסת יכול לעזור להפחית את המתח, לשפר את זרימת הדם ולהפחית דלקת.זה יכול לעזור להקל על הכאב הקשור לכאבי לסת.

מתיחות ופעילות גופנית

מתיחות ופעילות גופנית יכולות לעזור להפחית את המתח ולשפר את זרימת הדם באזור הלסת.מתיחת שרירי הלסת יכולה לעזור להפחית את הכאב והנוקשות, ולשפר את טווח התנועה.פעילות גופנית יכולה גם לעזור בחיזוק השרירים ולהפחתת המתח.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים בתזונה שלך יכול גם לעזור להפחית את כאבי הלסת.אכילת דיאטה העשירה במזונות אנטי דלקתיים ודלה במזון מעובד יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.

טיפול כירופרקטי

ניתן להשתמש בטיפול כירופרקטי כדי לסייע בהפחתת הכאב באזור הלסת.כירופרקטורים יכולים להשתמש במניפולציה עדינה כדי לסייע בהפחתת המתח ולשפר את טווח התנועה.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הבריאות הכללית.

טיפול Craniosacral

טיפול Craniosacral הוא טיפול נוסף שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת כאבי הלסת.טיפול זה כולל יישום לחץ עדין על אזורי הראש והצוואר כדי לשחרר מתח ולשיפור זרימת הדם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הבריאות הכללית.

יוגה

יוגה היא תרופה נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת כאבי הלסת.יוגה יכולה לעזור להפחית את המתח באזור הלסת ולשפר את טווח התנועה.זה יכול גם לעזור לחזק את השרירים ולשפר את הבריאות הכללית.

מסקנה

כאבי לסת יכולים להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם מספר תרופות שהועברו מסבתות ברחבי העולם שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.החל מהפעלת קרח וחום על האזור, לשימוש בתרופות צמחי מרפא, עיסוי, טיפול כירופרקטי ויוגה, ישנם מספר טיפולים שונים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת הכאב הקשור לכאבי לסת.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לכאבי לסת?

התרופה הטובה ביותר לכאבי לסת תלויה בגורם לכאב.ניתן להשתמש בקרח וחום כדי להפחיתניתן להשתמש בדלקת ונפיחות, תוך כדי עיסוי, טיפול כירופרקטי ויוגה כדי להפחית את המתח ולשפר את טווח התנועה.ניתן להשתמש גם בתרופות צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר וכורכום כדי לסייע בהפחתת הכאב.

האם שמנים אתרים יכולים לעזור בכאבי לסת?

כן, חיוני

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן