דף הבית » תרופות סבתא » שן כואבת – 15 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון
dadf dbddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa ddedd

שן כואבת – 15 תרופות סבתות משמעותיות ומבוססות על ניסיון

שן כואבת: 15 תרופות של סבתא משמעותית וחוויה
אין זה מפתיע שכאבי שיניים יכולים להיות מאוד כואבים ולא נוחים.אבל עם הסעדים הנכונים, תוכלו למצוא הקלה ולחזור לחיים כרגיל.הסעדים של סבתא הועברו מדור לדור ועדיין נשארים יעילים כיום.המשך לקרוא ל -15 תרופות של סבתא משמעותית ומבוססת ניסיון לשן כואב.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי כאב שיניים.שמן ציפורן יש תכונות הרדמה וחיטוי שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהפחתת דלקת.כל שעליך לעשות הוא לטבול כדור כותנה בשמן ציפורן ולהניח אותו על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה להקלת כאבי כאב שיניים.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושטפו את הפה איתו.מי המלח יסייעו בהפחתת דלקת וכאב.

3.שום

שום מכיל תרכובת פעילה הנקראת אליצין המסייע בהפחתת דלקת וכאב.אתה יכול ללעוס כמה שיני שום או להכין משחה ולהחיל אותו ישירות על השן הפגועה.השאירו את העיסה לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שקית תה

ניתן להשתמש בשקית תה כדי להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.משרים שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז הסר ונותן לו להתקרר.מניחים את שקית התה על השן הפגועה והשאירו אותה שם למשך 10 דקות.חזור על התהליך מספר פעמים ביום.

5.תה מנטה

תה מנטה מכיל מנטול, שיש לו תכונות מרגיעות ומרגיעות.כל שעליך לעשות הוא לתלול שקית תה מנטה במים חמים במשך כמה דקות, ואז להסיר ולתת להתקרר.מניחים את שקית התה על השן הפגועה והשאירו אותה שם למשך 10 דקות.

6.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה יעילה לכאבי כאב שיניים.ללעוס כמה עלי גויאבה ומרחי את המיץ ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.בצל

ניתן להשתמש בצל להפחתת דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לפרוסות ולהניח אותו ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.אלום

אלום הוא תרופה יעילה להפחתת כאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת אלום בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך איתו.

9.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה ארוז בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את המיץ מעשר חיטה טרי ולהחיל אותו ישירות על השן הפגועה.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מיץ לימון בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך איתו.

11.כורכום

כורכום הוא עשב רב עוצמה הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך איתו.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה יעילה לכאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לטחון כף זרעי חילבה ולערבב אותו עם כפית מלח.מרחו את התערובת ישירות על השן הפגועה והשאירו שם מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.אספטידה

אספטידה היא תרופה יעילה לכאבי כאב שיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת אספטידה בכוס מים חמים ולשטוף את הפה שלך איתו.

14.מלפפון

מלפפון הוא משכך כאבים טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהניח אותו ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

15.עלי בזיליקום

חלק 2: הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

כשמדובר בכאבים וברשות הפלסטיניתתוספות, אנשים רבים פונים לסבתות בגלל התרופות הביתיות המנוסות והמאומצות שלהן.הסעדים של סבתא לשיניים כואבות עשויות להיות יעילות באותה מידה כמו טיפולים מודרניים, ולעתים קרובות יש להם עלות נמוכה בהרבה.להלן 15 תרופות של סבתא משמעותיות ומבוססות על ניסיון לשיניים כואבות.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה עתיקה לכאבי כאב שיניים.הוא מכיל יוגנול, שהוא משכך כאב טבעי ואנטיספטי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים ישירות על השן הכואבת.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור לשחרר חלקיקי מזון שנתקעים בין השיניים ולהפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושובעים סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק ולחזור לפי הצורך.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי כאב שיניים.לשימוש, מרסקים כמה שיני שום, מוסיפים כמות קטנה של מלח ומערבבים יחד.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.

4.שקיות תה

תה מכיל טאנינים, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, תלול שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז הסר ותן לו להתקרר.מניחים את שקית התה על השן הכואבת ונתנו לה לשבת 15 דקות.

5.שמן מנטה

שמן מנטה יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה זמנית מכאבי כאב שיניים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים ישירות על השן הכואבת.

6.כורכום

ניתן להשתמש בכורכום להפחתת דלקת וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

7.עלי גויאבה

עלי גויאבה משמשים בתרבויות רבות לטיפול במשקפי שיניים.לשימוש, ללעוס על עלה גויאבה, הקפידו לשחרר את המיצים.לירוק את העלה וחזרו לפי הצורך.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי כאב שיניים.לשימוש, מגרד חתיכת ג’ינג’ר קטנה והגיש בקשה ישירות על האזור המושפע.

9.תמצית וניל

תמצית וניל יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה זמנית מכאבי כאב שיניים.לשימוש, להשרות כדור כותנה בתמצית וניל ומורחים ישירות על האזור המושפע.

10.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות מיץ לימון עם כמות קטנה של מלח ומורחים ישירות על האזור הפגוע.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של חומץ תפוחים עם כמות קטנה של מים ושוטפים סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק ולחזור לפי הצורך.

12.גלידת וניל

גלידת וניל יכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה זמנית מכאבי כאב שיניים.לשימוש, קח כפית גלידת וניל והניח אותה ישירות על האזור הפגוע.

13.מי חמצן

למי חמצן יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ונפיחות.לשימוש, מערבבים כמה טיפות מי חמצן עם כמות קטנה של מים ושוטפים סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק ולחזור לפי הצורך.

14.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה הוא תרופה עתיקה לכאבי כאב שיניים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של מיץ עשב חיטה עם כמות קטנה של מים ושוטפים סביב הפה למשך 30 שניות.לירוק ולחזור לפי הצורך.

15.תמצית וניל

תמצית וניל יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה זמנית מכאבי כאב שיניים.לשימוש, להשרות כדור כותנה בתמצית וניל ומורחים ישירות על האזור המושפע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן