דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכאבי שיניים – 9 תרופות של סבתא נפלאה ומרגיעה
dddaddc ddbddd daddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadc

טיפול בכאבי שיניים – 9 תרופות של סבתא נפלאה ומרגיעה

התמודדות עם כאבי שיניים

כאבי שיניים נפוצים מאוד ויכולים לגרום לכמות עצומה של כאב ואי נוחות.בעוד שרופא השיניים שלך הוא האדם הטוב ביותר שמאבחן ולטפל בגורם הבסיסי לכאב השיניים שלך, ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות גם לעזור לך למצוא הקלה מסוימת.להלן 9 התרופות של סבתא נפלאה ומרגיעה שיעזרו לך בכאב השיניים שלך.

#1 שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לכאבי שיניים.הוא מכיל יוגנול, הרדמה וחיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם מעט שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לשים כמה טיפות שמן ציפורן על כדור כותנה ולהניח אותו בין לחייך לשן הפגועה.

#2 שטיפת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת וזיהום ומהווים תרופה נהדרת לכאבי שיניים.לשימוש, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מתמוסס.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה החוצה.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#3 שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית דלקת וזיהום.לשימוש, מועכים שן שום ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן שום עם מעט שמן זית ולמרוח אותו על האזור הפגוע.

#4 בצל

לבצל תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהום.לשימוש, מעיסים על ציפורן של בצל והחל אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות של מיץ בצל עם מעט שמן זית ולמרוח אותו על האזור הפגוע.

#5 שקיות תה

שקיות תה מכילות טאנינים, בעלי תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומעוררות.לשימוש, טבלו שקית תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז נותנים לו להתקרר.הניחו את שקית התה על האזור הפגוע והשאירו אותו שם כמה דקות.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#6 שמן מנטה

לשמן מנטה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם מעט שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לשים כמה טיפות שמן מנטה על כדור כותנה ולהניח אותו בין לחייך לשן הפגועה.

#7 אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

#8 עלי גויאבה

לעלי גויאבה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, הרתיחו כמה עלי גויאבה במים למשך מספר דקות, ואז נותנים לו להתקרר.מסננים את התערובת והשתמשו במים כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

#9 כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו שם למשך מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

טיפ: לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לוודא שהסיבה הבסיסית לכאב השיניים שלך מאובחנת ומטופלת כראוי.

סיכום

9 הסעדים של סבתא נפלאה ומרגיעה אלה יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת ולספק הקלה מסוימת מכאבי שיניים.עם זאת, חשוב לזכור להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לוודא שהסיבה הבסיסית לכאב השיניים שלך מאובחנת ומטופלת כראוי.

התרופות הביתיות של סבתא למשקפי שיניים

כאב שיניים הוא אחד המחלות הנפוצות ביותר שיכולות לגרום לכאב ואי נוחות רבים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שמומלצות על ידי סבתות שיכולות לעזור לך לקבל הקלה מכאב שיניים.הנה 9 סבתא נפלאה ומרגיעההסעדים של אחרים לטיפול בכאב שיניים.

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחת התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאב שיניים.מי מלח מסייעים להפחתת דלקת וכאב על ידי הריגת חיידקים והפחתת נפיחות.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ושלטו אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.לירוק אותו ולחזור על התהליך כמה פעמים ביום.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאב שיניים.הוא מכיל תכונות משכך כאבים ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהרוג חיידקים.כדי להשתמש בו, הניחו כמה טיפות שמן ציפורן על כדור כותנה והניחו אותו ישירות על השן הפגועה.השאירו אותו שם לכמה דקות והכאב צריך לשכוך.

3.שום

לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על השן הפגועה והשאירו אותה שם מספר דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה ביתית נהדרת לכאבי שיניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, תלול כפית עלי מנטה במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה והשתמשו בו כשטיפת פה.אתה יכול גם לשתות את התה כדי לעזור להפחית את הכאב.

5.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

6.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם תרופה ביתית נהדרת לכאבי שיניים.הם מכילים תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בהם, ללעוס על כמה עלי גויאבה ולהחיל את המיץ ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

8.תמצית וניל

תמצית וניל יש תכונות אנטיבקטריאליות ומשכך כאבים שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של תמצית וניל טהורה עם כפית מים ומורחים אותה ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

9.מיץ עשב חיטה

מיץ עשב חיטה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של מיץ עשב חיטה עם כפית מים ומורחים אותו ישירות על השן הפגועה.השאר אותו שם כמה דקות ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.

מסקנה

התרופות הביתיות של סבתא לכאב שיניים יכולות להיות דרך נהדרת לקבל הקלה מכאב ודלקת.תרופות אלה בטוחות, טבעיות וניתן להשתמש בהן בבית ללא תופעות לוואי.עם זאת, אם כאב השיניים שלך נמשך, עליך לבקר אצל רופא שיניים לאבחון וטיפול נאותים.

שאלות נפוצות

האם מי מלח שטיפה יעילה לטיפול בכאב שיניים?

כן, שטיפת מי מלח היא תרופה ביתית יעילה לטיפול בכאב שיניים.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב על ידי הריגת חיידקים והפחתת נפיחות.

מה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן