דף הבית » תרופות סבתא » כאב שיניים – 8 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובריאות

כאב שיניים – 8 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובריאות

כאב שיניים – 8 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובריאות

אם אי פעם התעוררת עם כאב שיניים פועם, אתה יודע את אי הנוחות והכאב שהוא יכול לגרום.קבלת הקלה במהירות היא המפתח, ובעוד שביקור אצל רופא השיניים הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר, ישנם כמה תרופות שנבדקו בזמן, שאושרו על סבתא, שתוכלו לנסות להקל על הכאב עד שתוכלו להגיע לרופא השיניים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים המשמשים במשך מאות שנים.שמן ציפורן מכיל יוגנול, חומר פעיל בעל תכונות הרדמה טבעיות ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות שמן ציפורן ישירות על השן הפגועה והסביבה, בעזרת ספוגית כותנה או כדור.

שטיפה של מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית באופן זמני את הכאב.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, פשוט ממיסים 1 כפית מלח לכוס מים חמים וסובבים אותם בפה במשך כ- 30 שניות.לירוק את הפיתרון ולחזור על התהליך מספר פעמים.

שום

שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.לשימוש, לרסק או לרסק ציפורן שום ומערבבים אותו עם מעט מלח.מרחו את התערובת ישירות על השן הפגועה והחזיקו אותה במקום למשך 10 דקות.אחרי 10 הדקות, ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים חמים.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להכין דחיסה קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.הקפידו לקחת הפסקה למשך 10 דקות לפני שתמשיכו מחדש את הדחיסה הקרה.

שקיות תה

שימוש בשקית תה לטיפול בכאב שיניים הוא תרופה ישנה המשמשת כיום.תה מכיל חומצה טאנית בעלת תכונות אנטי דלקתיות והקלה על כאבים.לשימוש, פשוט תלול שקית תה במים חמים ותן לו להתקרר.לאחר מכן, הניחו את שקית התה ישירות על השן הפגועה והחזיקו אותה במקום למשך 10 דקות.

משיכת שמן

משיכת נפט היא נוהג איורוודי עתיק ששימש במשך מאות שנים לשיפור בריאות הפה.כדי לבצע משיכת שמן, פשוט שוחק 1 כף שמן קוקוס בפה במשך 10 עד 20 דקות, ואז ירק אותו.משיכת שמן מסייעת להפחתת דלקת וחיידקים בפה, שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של כאב שיניים.

שמן מנטה

שמן מנטה הוא חיטוי טבעי ומכאב טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאב שיניים.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם כפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על השן הפגועה.

בצל

לבצל יש תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאב שיניים.לשימוש, פשוט חתוך בצל לפרוסות והניח אותו ישירות על השן הפגועה למשך 10 דקות.

טיפ ייחודי

כשמנסים את כל הסעדים הביתיים הללו, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא השיניים שלך קודם.ייתכן שחלק מהתרופות הביתיות אינן מתאימות לסוגים מסוימים של כאבי שיניים, ולכן חשוב לבדוק עם רופא השיניים שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

מניעת כאב שיניים

מניעת כאב שיניים ניתן לבצע באמצעות היגיינת דרך הפה וביקורי שיניים רגילים.צחצוח השיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי מדי יום יכול לעזור במניעת כאב שיניים לפני שהוא מתחיל.ביקורי שיניים צריכים להיות לפחות פעמיים בשנה או יותר במידת הצורך, תלוי בנסיבות האישיות שלך.במהלך ביקורים אלה, רופא השיניים שלך יכול לספק ניקוי מקצועי, לבדוק אם יש חללים או סוגיות אחרות ולספק ייעוץ כיצד לשמור על בריאות הפה טובה.

8 הסעדים של סבתא לטיפול מהיר בכאבי שיניים ובריאות

באמצעות מרכיבים טבעיים שנמצאו ברוב משקי הבית, התרופות המנוסות והאמיתיות הועברו לאורך דורות והם עדיין משתמשים כיום.הם פשוטים, חסכוניים ויכולים להביא הקלה מהירה מכאב שיניים.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בגלל התכונות האנטי -חיוביות והמשכך כאבים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כמות קטנה של שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את התערובת פנימה למשך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאב שיניים.לשימוש, מערבבים ¼ כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה למשך מספר דקות.הקפד לירוק את המים ולא לבלוע אותם.

3.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות.לשימוש, טסו שן שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות.שוטפים במים חמים.

4.בצל

בצל שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בגלל התכונות האנטיספטיות והמשכך כאבים.לשימוש, פורסים חתיכת בצל והניחו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.מנטה

PepperMint הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים בגלל תכונותיו המשכך כאבים.לשימוש, מערבבים תמצית מנטה חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו את התערובת פנימה למשך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

6.שטיפה של מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים בגלל תכונותיו האנטיספטיות.לשימוש, מערבבים חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים ושלטו את התערובת סביב הפה שלכם למשך מספר דקות.הקפד לירוק את המים ולא לבלוע אותם.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בגלל התכונות האנטי -חיוביות והמשכך כאבים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את התערובת פנימה למשך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

8.תמצית וניל

תמצית וניל

היא תרופה פופולרית לכאבי שיניים בגלל תכונותיו המשכך כאבים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמצית וניל עם כמות קטנה של שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את התערובת פנימה למשך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

8 הסעדים של סבתא אלה לטיפול מהיר ובריאות לכאבי שיניים הם טבעיים, חסכוניים וקלים לשימוש.אמנם הם עשויים לספק הקלה זמנית, אך חשוב לראות רופא שיניים לאבחן ולטפל נכון בכל סוגיות בסיסיות.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי שיניים?

התרופה הביתית הטובה ביותר לכאב שיניים היא להשתמש בשמן ציפורן.שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בגלל התכונות האנטי -חיוביות והמשכך כאבים.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כמות קטנה של שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו את התערובת פנימה למשך מספר דקות ואז שוטפים במים חמים.

האם ניתן למנוע כאב שיניים?

כן, ניתן למנוע כאב שיניים באמצעות היגיינת דרך הפה וביקורי שיניים רגילים.צחצוח שיניים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן