דף הבית » תרופות סבתא » דלקת באוזן החיצונית – 16 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה
ddcdadaa dddddf ddddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadaa

דלקת באוזן החיצונית – 16 תרופות של סבתא עתיקה ומזינה

טיפול בדלקת באוזניים עם הסעדים של סבתא

דלקת באוזניים היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים, החל מזיהום לגורמים סביבתיים.התסמינים יכולים לנוע בין קל לחמור ויכולים לכלול אדמומיות, גירוד, כאב ופריקה.אמנם ישנם מגוון טיפולים רפואיים העומדים לטיפול בדלקת באוזניים, אך אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות.סבתות השתמשו מזמן תרופות טבעיות כדי לרפא מגוון מחלות, ויש מספר תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת באוזניים.

H2: תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן כמה מהתרופות העתיקות ביותר הידועות לאדם וידוע כי יעילות מאוד בטיפול במחלות שונות, כולל דלקת באוזניים.ניתן ליצור תה צמחי מרפא עם עשבי תיבול כמו קמומיל, לבנדר ופפרמינט, אשר ניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הדלקת ולהרגיע את האוזן.ניתן להשתמש בצמחי מרפא אחרים, כמו שום וג’ינג’ר, לייצור שמן שניתן ליישם ישירות על האזור המושפע.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתריים יעילים מאוד לטיפול בדלקת באוזניים.ניתן להוסיף כמה טיפות של שמן עץ התה, שמן לבנדר או שמן אקליפטוס לשמן נשא, כמו שמן זית, ולהחיל ישירות על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגירוד.

H3: טיפ מועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים, חשוב לזכור קודם לבצע בדיקת טלאים כדי לוודא שהשמן אינו גורם לגירוי.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמות קטנה של השמן לכדור כותנה ומורחים אותו על שטח עור קטן, כמו פרק כף היד הפנימית.אם מתרחשים גירוי או אדמומיות כלשהי, עדיף להפסיק את השימוש.

H2: שינויים בתזונה

דיאטה יכולה גם למלא תפקיד חשוב בטיפול בדלקת באוזניים.אכילת מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, אגוזי מלך וזרעי פשתן, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב וגרד.בנוסף, הימנעות ממזונות מעובדים וסוכרים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים.

H2: תרופות לבית

בנוסף לתרופות של צמחי מרפא ושמן אתרי, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדלקת באוזניים.החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב וגרד.החלת תערובת של דבש ושמן זית לאזור הפגוע יכולה גם לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האוזן.

H2: תוספי מזון טבעיים

ישנם מספר תוספי מזון טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בדלקת באוזניים.ויטמין C יכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מכאבים וגרד.ניתן להשתמש בכורכום גם להפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.

H2: דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק ששימש לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת באוזניים.דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב וגרד.

H2: פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה גם למלא תפקיד בטיפול בדלקת באוזניים.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את הדלקת.

H2: ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרגול המשתמש בשמנים אתרים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת באוזניים.ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב וגרד.

H2: היפנוזה

היפנוזה היא תרגול שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת באוזניים.היפנוזה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.

H2: עופות צמחים

עופות צמחים מיוצרים עם עשבי תיבול וניתן להשתמש בהם לטיפול בדלקת באוזניים.עופות צמחים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.

H2: קומפרסים קרים

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים גם לטיפול בדלקת באוזניים.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מכאב וגרד.

H2: קנדלין אוזןז

נרות אוזניים היא תרגול הכרוך בהכנסת נר לאוזן ומדליק אותו.נרות אוזניים יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.

H2: מדיטציה

ניתן להשתמש במדיטציה כדי לסייע בהפחתת הלחץ, שיכול בתורו לעזור להפחתת הדלקת.מדיטציה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגרד.

H2: יוגה

יוגה היא תרגול נוסף שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הלחץ, שיכול בתורו לעזור להפחתת הדלקת.יוגה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב וגירוד.

דלקת באוזניים יכולה להיות מצב מאוד לא נוח, אך על ידי שימוש בכמה מהתרופות של סבתא אלה,

מודרני לעומת תרופות עתיקות

הרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בטיפול בזיהומים באוזניים, אך עדיין ישנם מקרים שבהם תרופות מיושנות הן האפשרות הטובה ביותר.הסעדים של סבתא הם לרוב שילוב של מרכיבים טבעיים וחוכמה עממית שהועברו לאורך דורות.החל בתה צמחית ועד מתכוני נפט תוצרת בית, סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך מאות שנים לטיפול בדלקת באוזניים ובמחלות אחרות.

16 הסעדים של סבתא עתיקה ומזינה לדלקת באוזן החיצונית

1.שמן שום

שמן שום משמש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הדלקת באוזן החיצונית.להכנת שמן שום, מועכים כמה שיני שום ומערבבים עם כפית שמן זית.מרחו כמה טיפות של שמן זה על האזור הפגוע ואז מכסים במטלית חמה למשך כרבע שעה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ואז מורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מרחו כמה טיפות שמן קוקוס על האזור הפגוע ואז מכסים במטלית חמה למשך 10 דקות.

4.תה בזיליקום

תה בזיליקום הוא דרך נהדרת להפחית את הדלקת באוזן החיצונית.להכנת תה בזיליקום, תלול כפית אחת של עלי בזיליקום מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ואז מורחים את הנוזל החם על האזור המושפע.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת נוספת לדלקת באוזן החיצונית.להכנת התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ואז מורחים את הנוזל החם על האזור המושפע.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי נהדר וניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים חמים ואז מרחו את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.מי מלח

מי מלח הם תרופה נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, פשוט חלצו את המיץ מבצל טרי ואז החל את המיץ על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, מרחו כמה טיפות שמן קיק על האזור הפגוע ואז מכסים במטלית חמה למשך 10 דקות.

10.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי, ואז החל את הג’ל על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

11.סודה לשתייה

אבקת סודה לשתייההיא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כף מים חמים ואז מרחו את העיסה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

12.שורש ג’ינג’ר

שורש ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, חילוץ את המיץ משורש ג’ינג’ר טרי ואז החל את המיץ על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

13.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת באוזן החיצונית.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית ואז

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן