דף הבית » תרופות סבתא » נוזלים באוזן – 7 תרופות של סבתא לרגיעה וזול
dadddcddd dddddf  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad dd

נוזלים באוזן – 7 תרופות של סבתא לרגיעה וזול

נוזלים באוזן – 7 תרופות של סבתא לרגיעה וזול

האם אי פעם חווית את התחושה הלא נוחה הזו של נוזל באוזן שלך?זו בעיה נפוצה ויכולה להיגרם על ידי מגוון דברים;החל מקור, אלרגיות וסינוסים, ועד צינור אוסטאצ’יאני חסום.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות ביתיות שתוכלו לנסות להקל על אי הנוחות ולהיפטר מהנוזל.סבתות השתמשו בהן במשך דורות, והן עדיין פופולריות כיום.להלן 7 מהתרופות הטובות ביותר להקלה על נוזלים באוזן.

H2 – שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו עץ תה, אקליפטוס ולבנדר יכולים לעזור להפחית דלקת ואי נוחות הנגרמים כתוצאה מנוזל באוזן.אתה יכול להשתמש בכמה טיפות של השמן על כדור כותנה ולהניח אותו באוזן הפגועה למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן אתרים עם כף שמן זית חם ולהכניס אותו לאוזן לאותה פרק זמן.שמנים אתרים יכולים לעזור להפחית כאב ודלקת, כמו גם לשחרר את הנוזל באוזן.

H2 – שמן שום

ניתן להשתמש בשמן שום גם להפחתת הדלקת ולשחרר את הנוזל באוזן.אתה יכול להכין שמן שום משלך בבית על ידי חימום כמה שיני שום בכף שמן זית.ברגע שהשום מחומם, מסננים את השמן ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש.מניחים כמה טיפות השמן באוזן הפגועה והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.התכונות האנטי דלקתיות של שמן שום יכולות לעזור להפחית את אי הנוחות ולשחרר את הנוזל באוזן.

H3 – טיפ מועיל

לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, הקפד להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לנוזל באוזן.אתה יכול לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולהכניס כמה טיפות באוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שתנקז אותו.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.

H2 – מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולשחרר את הנוזל באוזן.אתה יכול להכין תמיסת מי מלח על ידי ערבוב כפית מלח בכוס מים חמים.שים כמה טיפות מהפתרון באוזן המושפעת והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.מי המלח יסייעו בהפחתת הדלקת ולשחרר את הנוזל, מה שמקל על ניקוז החוצה.

H2 – Steam

אדים יכולים לעזור להפחית דלקת ולשחרר את הנוזל באוזן.אתה יכול לערוך טיפול בקיטור משלך בבית על ידי הרתחת סיר מים ואז לעטוף מגבת מעל הראש ונשען מעל הסיר.הקיטור יסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר את הנוזל באוזן.

H2 – מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה פופולרית לנוזל באוזן.אתה יכול לערבב כמה טיפות של מי חמצן עם חלקים שווים של מים חמים ולהכניס כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שתנקז אותו.למי חמצן יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולשחרר את הנוזל באוזן.

H2 – שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית נוספת לנוזל באוזן.אתה יכול לשים כמה טיפות של שמן זית חם באוזן הפגועה ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שתנקז אותו.לשמן זית יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולשחרר את הנוזל באוזן.

כיצד ניתן לטפל בנוזלים באוזן בתרופות של סבתא?

סבתות סיפקו סעדים במשך דורות, ויש להן כמה טריקים לטיפול בנוזלים באוזן.תרופות אלה זולות יחסית וקלות לגישה, ויכולות לשמש כדי לספק הקלה מאי הנוחות והבעיות השמיעה שיכולות ללוות נוזלים באוזן.

1.קומפרס חם

החלת קומפרס חם על האוזן הפגועה יכולה לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הצטברות הנוזלים.זה גם עוזר להפחית דלקת וכאב.כדי ליצור קומפרס חם, להשרות מטלית נקייה במים חמים ולסחוב את העודף.הניחו את הבד החם מעל האוזן הפגועה, ולאהיש לו עוד 10 דקות בכל פעם.

2.שמן זית

שמן זית יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו כמה טיפות שמן זית והניחו אותו באוזן בעזרת עיניים.עליכם להשאיר את השמן באוזן כעשר דקות לפני שתנקז אותו.

3.שמן שום

שמן שום הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.להכנת שמן שום, מערבבים חלקים שווים של מיץ שום ושמן זית.מכניסים כמה טיפות של התערובת לאוזן הפגועה באמצעות עין.השאר את השמן באוזן למשך כעשר דקות לפני שנקזים אותו.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והניחו כמה טיפות של התערובת באוזן בעזרת עיניים.השאירו את התערובת באוזן למשך כחמש דקות לפני שתנקז אותה.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת הצטברות נוזלים באוזן.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.קח נשימות איטיות ועמוקות למשך 10 דקות כדי לשאוף את הקיטור.

6.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך יעילה להפחתת הצטברות נוזלים באוזן.לשם כך מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש ב- Eyedropper כדי למקם כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.השאירו את התערובת באוזן למשך מספר דקות לפני שתנקז אותה.

7.הימנע משחייה

יש להימנע משחייה ופעילויות אחרות הכרוכות בהשגת מים באוזן כדי להפחית את הצטברות הנוזלים.אם לא ניתן להימנע משחייה, השתמש באשכי אוזניים כדי למנוע כניסה של מים לאוזן.

מסקנה

נוזלים באוזן יכולים לגרום לאי נוחות ובעיות שמיעה.סבתות סיפקו סעדים במשך דורות, ויש כמה תרופות זולות וקלות שעשויות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.קומפרסים חמים, שמן זית, שמן שום, חומץ תפוחים, שאיפת קיטור, שטיפות מי מלח והימנעות משחייה הם כולם תרופות שעשויות לעזור להפחית נוזלים באוזן.

שאלות נפוצות

מה נוזל באוזן?

נוזל באוזן הוא הצטברות של נוזל בתעלת האוזן.נוזל זה יכול לגרום לאי נוחות, בעיות שמיעה ותסמינים אחרים.

מהם תסמיני הנוזל באוזן?

תסמיני הנוזל באוזן יכולים לכלול כאב, גירוד, צלצול באוזן ואובדן שמיעה.

ניתן לטפל בנוזל באוזן במגוון הסעדים של סבתא, שהם יחסית זולים וקלים לגישה.קומפרסים חמים, שמן זית, שמן שום, חומץ תפוחים, שאיפת קיטור, שטיפות מי מלח והימנעות משחייה הם כולם תרופות שעשויות לעזור להפחית את הצטברות הנוזלים באוזן.בנוסף, הבנת תסמיני הנוזל באוזן יכולה לעזור בזיהוי הבעיה ולחפש טיפול נכון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן