דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לשיעול – 22 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וישנות

מה עוזר לשיעול – 22 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות וישנות

שיעול הוא תפקוד גוף רגיל המסייע בפינוי הגרון ואת דרכי הנשימה של מגרים וריר, ויכול להיגרם על ידי גורמים רבים כמו אלרגיות, הצטננות ועישון.למרות שזה נראה כמו מטרד, שיעול יכול להיות גם סימפטום של מצב רפואי בסיסי.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות וטיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על שיעול, שרבים מהם הועברו דרך דורות של סבתות.להלן 22 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לשיעול, שכולן הוכיחו כי יש השפעות חיוביות עם שימוש נכון.

דבש

אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לשיעול הוא דבש.דבש ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ומשמש כתרופה טבעית במשך מאות שנים.ההערכה היא כי העקביות העבה של דבש יכולה לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי והדלקת, וכתוצאה מכך הקלה משיעול.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, קח 1-2 כפיות דבש עד שלוש פעמים ביום.

Steam

תרופה פופולרית נוספת לשיעול היא קיטור.Steam עוזר לפנות את דרכי הנשימה, מפחית ריר ויכול לעזור להקל על השיעול.כדי ליצור אדים, פשוט מלאו קערה במים חמים רותחים והניחו מגבת מעל הראש כדי ליצור אוהל.נשען מעל הקערה ושאף את הקיטור עד 10 דקות.כדי לשפר את יעילות הקיטור, הוסף למים כמה טיפות של שמן אקליפטוס או שמן מנטול.

טיפ מועיל

בעת שימוש בקיטור כדי להקל על שיעול, הקפידו להרחיק את הפנים לפחות במרחק רגל מהמים כדי להימנע מכוויות.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ולהקל על שיעול.להכנת מי מלח, פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס במלואו.גרגר עם התערובת עד 30 שניות וירוק אותה.עשו זאת עד ארבע פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחיות לשיעול

תרופות צמחיות הן כמה מהטיפולים הוותיקים והיעילים ביותר לשיעול.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע את הגרונות הרגיזים ולספק הקלה משיעול.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לצמחי מרפא לשיעול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד מתרופות הצמחים הנפוצות ביותר לשיעול.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש במשך מאות שנים כתרופה להצטננות, שיעול ובעיות נשימה אחרות.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר לשיעול, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר טרי מגורד במים חמים ולהמתיק דבש.

THYME

טימין הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לשיעול.תכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות יכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובריאות, לקדם פינוי ריר ולהפחית את השיעול.כדי ליצור תרופה לתימין לשיעול, תלול כפית טימין מיובש במים חמים וממתיק דבש.

תרופות ביתיות לשיעול

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בשיעול.תרופות אלה בדרך כלל זולות, קלות למצוא ואינן דורשות מרשם.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לשיעול.

דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בזכות השפעותיהם המרגיעות והמרגיעות.הם יכולים לעזור להרגיע את הגרון, להפחית דלקת ולהפחית את השיעול.להכנת תרופת דבש ולימון לשיעול, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון סחוט טרי וקחו כף אחת כל כמה שעות.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה משיעול.להכנת גרגר מים מלח, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר דקות.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של הבית והצמחים שניתן להשתמש בהם לטיפול בשיעול.אמנם תרופות אלה יכולות לספק הקלה משיעול, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם אתה חווהCE כל תסמינים חמורים או מתמידים.בעוד שרבים מהתרופות הללו יעילות, חשוב לזכור שכולם מגיבים אחרת לטיפולים שונים.

שאלות נפוצות

  • מהם התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לשיעול?
    התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לשיעול הן דבש ולימון, ג’ינג’ר, טימין ומי מלח גרגים.
  • האם תרופות צמחיות יעילות לטיפול בשיעול?
    כן, תרופות צמחי מרפא יעילות לרוב לטיפול בשיעול.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע את הגרונות הרגיזים ולספק הקלה משיעול.

שיעול

שיעול יכול להיות מעצבן ומפריע, אך הם לא חייבים להוות סיבה לדאגה.עם התרופות הביתיות והצמחים הנכונים, ניתן לטפל בהצלחה בשיעול רב.בין אם מדובר בג’ינג’ר, דבש ולימון, טימין או גרגים של מי מלח, ישנם תרופות יעילות רבות שיכולות לספק הקלה משיעול.

למי שמחפש טיפולים טבעיים ומסורתיים יותר, 22 הסעדים של הסבתא עם תוצאות מוכחות וישנות יכולות להיות אלטרנטיבה נהדרת.רבים מהטיפולים הללו שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילים לטיפול בשיעול.מג’ינג’ר ודבש לתימין ומי מלח גרגים, תרופות אלה יכולות לעזור לספק הקלה משיעול ולהחזיר אותך להרגיש טוב יותר.

למידע נוסף על מה שעוזר לשיעול, תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה.

לסיכום, ישנם הרבה תרופות ביתיות וצמחי מרפא שניתן להשתמש בהן לטיפול בשיעול.בין אם מדובר בג’ינג’ר, דבש ולימון, טימין או גרגים של מי מלח, תרופות אלה יכולות לספק הקלה משיעול ולהחזיר אותך להרגיש טוב יותר.בנוסף, 22 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וישנות יכולות להוות אלטרנטיבה נהדרת עבור אלה המחפשים טיפולים מסורתיים וטבעיים יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן