דף הבית » תרופות סבתא » הקלה בשיעול – 14 תרופות של סבתא טבעית עם תוצאות מוכחות
ddadcd ddaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa dadd daad

הקלה בשיעול – 14 תרופות של סבתא טבעית עם תוצאות מוכחות

הקלה בשיעול – 14 תרופות סבתות טבעיות עם תוצאות מוכחות

שיעול הוא התגובה הטבעית של הגוף לגירויים ולחלקיקים זרים בדרכי הנשימה.זוהי פעולה רפלקסית המסייעת לפנות חלקיקים אלה מדרכי הנשימה, ובכך להגן על הריאות והגרון מפני זיהום.לרוע המזל, שיעול יכול להוות מטרד וסיבה לאי נוחות.למרבה המזל, ישנם סעדים של סבתא טבעית שהם בטוחים ויעילים להקלה על שיעול.

מילת אזהרה

לפני שתנסה אחת מהתרופות לשיעול אלה, עדיף לדבר תחילה עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.חלק מהתרופות הללו יכולות להפריע לתרופות מסוימות או במצבים רפואיים, ולכן חשוב להיות מעודנים וזהירים.

דבש

דבש שימש כתרופת שיעול במשך מאות שנים.נמצא כי הוא יעיל בהקלה על שיעול בגלל יכולתו לצבוע ולהרגיע את הגרון.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בדבש כתרופה שיעול, פשוט קח כף דבש אחת שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי הנשימה.הוא גם ארוז בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לשיעול, פשוט ג’ינג’ר חתוך תלול במים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את הג’ינג’ר ושותה את התה.

לימון

לימונים מכילים כמויות גבוהות של ויטמין C שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.חומצת לימון בלימונים יכולה גם לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בלימון כתרופה שיעול, מערבבים את מיץ לימון אחד עם כף דבש וכפית מלח.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי הנשימה.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס כתרופה לשיעול, פשוט הוסף כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים.הניחו מגבת מעל ראשכם ונשמו את הקיטור.

H2: תרופות של סבתא טבעית אחרת

1. טימין: לתימין יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בטימין כתרופת שיעול, תלולות שתי כפיות טימין מיובשות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את הטימין ושותים את התה.

2. שום: שום הוא אנטי -ויראלי ואנטיבקטריאלי חזק שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה לשיעול, פשוט קח ציפורן שום טחון אחד ביום.

3. כורכום: כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בדרכי הנשימה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לשיעול, פשוט הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ושתה אותו.

4. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

5. שורש מרשמלו: שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לשיעול.זהו משווה שיכול לעזור לשחרר ולגרש ריר מדרכי הנשימה.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כתרופה לשיעול, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את שורש המרשמלו ושותים את התה.

H2: תרופות יעילות לשיעול יעילות אחרות

6. מנטה: מנטה יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול, פשוט הוסף שתי כפיות של עלי מנטה מיובשים לכוס מים חמים.ואז מסננים את המנטה ושותה את התה.

7. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ומציפות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולגרש ריר מדרכי הנשימה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה לשיעול, כפית אחת תלולה של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.ואז מסננים את שורש הליקוריץ ושותים את התה.

8. זרעי חילבה: זרעי חילבה הם משותפים חזקים שיכולים לעזור לשחרר ולגרש ריר מדרכי הנשימה.כדי להשתמש בזרעי חילבה כתרופה לשיעול, פשוט מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

9. בצל: על

תרופות צמחי מרפא להקלה בשיעול

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל הקלה בשיעול.רבים מהתרופות הללו הוכחו כמוצלחות וניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה ממגוון שיעול, כולל שיעול יבש ומתמשך.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לצמחי מרפא להקלה על שיעול:

Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש זה מכבר להגברת מערכת החיסון ולהפחתת דלקת.ההערכה היא כי נטילת Echinacea יכולה לעזור להפחית את חומרת ומשך השיעול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל הקלה בשיעול.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את הגרון.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור הריר, שיכול לעזור להקל על שיעול יבש.

HoreHound

Horehound הוא עשב ששימש לטיפול במגוון בעיות נשימה, כולל שיעול.על פי ההערכה, מדובר בציפה יעיל, כלומר הוא יכול לעזור לשחרר פלגה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.

ליקריץ

ליקריץ הוא עשב שלפי ההערכה שהוא מדכא שיעול יעיל.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.זה יכול גם לעזור להרגיע את הגרון, שיכול לספק הקלה משיעול יבש ומתמשך.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש לטיפול במגוון בעיות נשימה, כולל שיעול.על פי ההערכה, מדובר בציפה יעיל, כלומר הוא יכול לעזור לשחרר פלגה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.

הסעדים של סבתא להקלה בשיעול

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להקלה על שיעול:

דבש

האני הוא תרופה ביתית פופולרית להקלה בשיעול.על פי ההערכה, מדובר במדכא יעיל לשיעול, כלומר הוא יכול לעזור להפחית את השיעול.דבש הוא גם משותף טבעי, כלומר הוא יכול לעזור לשחרר פלגה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.

בצל

בצל הם תרופה ביתית פופולרית להקלה בשיעול.על פי ההערכה, הם אפקטיביים אפקטיביים, כלומר הם יכולים לעזור לשחרר ליחה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.בצל יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

לימון

לימונים הם תרופה ביתית פופולרית להקלה בשיעול.על פי ההערכה, הם אפקטיביים אפקטיביים, כלומר הם יכולים לעזור לשחרר ליחה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.לימונים יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית להקלה בשיעול.על פי ההערכה, מדובר בציפה יעיל, כלומר הוא יכול לעזור לשחרר פלגה וריר בחזה, מה שמקל על השיעול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

סיכום

ניתן להשיג הקלה בשיעול באמצעות מגוון סעדים טבעיים וסבתא.תרופות צמחיות, כמו Echinacea, Ginger, Horehound, Licurice ו- Marshmallow Root, שימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה ממגוון שיעול.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא, כמו דבש, בצל, לימון וחומץ תפוחים, כדי לספק הקלה משיעול יבש ומתמשך.עם שימוש נכון, תרופות אלה יכולות להתברר כיעילות במתן RELIEF ממגוון שיעול.

שאלות נפוצות

מהן התרופות הביתיות הטובות ביותר להקלה בשיעול?

התרופות הביתיות הטובות ביותר להקלה בשיעול כוללות חומץ דבש, בצל, לימון וחומץ תפוחים.סעדים אלה כולם טבעיים ומשמשים במשך מאות שנים כדי לספק הקלה ממגוון שיעול.

האם תרופות צמחיות יעילות להקלה על שיעול?

כן, תרופות צמחיות יכולות להיות יעילות להקלה בשיעול.תרופות צמחיות, כמו Echin

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן