דף הבית » תרופות סבתא » ניקוי ריאות – 7 תרופות סבתא חמות ואורגניות
daddadd daddddaa  daadaddaddaa daddaad ddeddaa ddddaddad

ניקוי ריאות – 7 תרופות סבתא חמות ואורגניות

כיצד לנקות את הריאות שלך באופן טבעי עם הסעדים של סבתא

הריאות שלנו הן אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו.הם אחראים להביא חמצן לזרם הדם שלנו ולבטל ממנו פחמן דו חמצני.לרוע המזל, בגלל הרגלי אורח החיים הלא בריאים והסביבה, הריאות שלנו יכולות לסבול ממחלות שונות.לכן חשוב לטפל בריאות שלנו ולנקות אותן באופן קבוע.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות אורגניות וטבעיות שהועברו מסבתות לילדיהם ונכדיהם.תרופות אלה אינן יעילות רק בשמירה על בריאות הריאות שלנו, אלא הן גם עוזרות לשפר את תפקודן.המשך לקרוא כדי לגלות שבע תרופות סבתות חמות ואורגניות שיכולות לעזור לך לנקות את הריאות שלך.

1.תה ג’ינג’ר ודבש

תה ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה מצוינת לניקוי ולהצעיר את הריאות.לשילוב של ג’ינג’ר ודבש יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור לפנות את הריאות ולהפחית את העומס.להכנת התה, פשוט הוסף כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.לאחר מכן, הוסיפו כף דבש אחת לתה ושתו אותו פעמיים ביום.

2.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ידוע גם כמפחית את גודש בחזה.כדי להפיק תועלת משום, תוכלו ללעוס שתיים עד שלוש שיני שום גולמי כל יום או להוסיף אותו לאוכל שלכם.לחלופין, תוכלו לבצע עירוי שום על ידי הוספת חמש שיני שום לכוס מים רותחים ושתייתם פעם ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מוצא את טעם השום חזק מדי, אתה יכול להוסיף כמה טיפות מיץ לימון וקצת דבש כדי להפוך אותו ליותר טעים.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה נהדרת נוספת לניקוי הריאות.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריאות.כדי להשתמש בשמן אורגנו, פשוט מערבבים טיפה אחת של שמן אורגנו עם כפית דבש אחת וקחו אותה שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ תפוחים יש כמה יתרונות בריאותיים, כולל ניקוי הריאות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את העומס.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.

5.לימון

ידוע כי לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בריאות.ידוע גם שהוא עוזר לפנות את העומס.כדי להשתמש בלימון, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת נוספת לניקוי הריאות.ידוע שהוא מפחית דלקת ומנקה את העומס.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם אחת ושתה אותו פעמיים ביום.

7.שמן אקליפטוס

ידוע כי שמן אקליפטוס בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בריאות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, פשוט הוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושאפו את האדים למשך מספר דקות בכל יום.

אלה רק חלק מהתרופות הרבות של סבתא שיכולות לעזור לנקות את הריאות שלך.אם אתה רוצה לשמור על ריאותיך בריאות ומתפקדות בצורה אופטימלית, חשוב לטפל בהן ולנקות אותן באופן קבוע.אז נסה לשלב כמה מהתרופות הללו בשגרת היומיום שלך ולראות את ההבדל שהם יכולים לעשות.

סבתא תרופה מס ‘4: דבש, ג’ינג’ר ותה קינמון

תרופה זו מיוצרת עם מרכיבים שונים ששימשו במשך מאות שנים לשיפור בריאות הריאות.השילוב של דבש, ג’ינג’ר וקינמון עוזר להפחית דלקת וריר בריאות.דבש הוא מצפה טבעי ואנטי דלקתי, ואילו ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את גודש החזה ולהשחרר הפרשות.קינאםON הוא נוגד חמצון המסייע בשיפור מערכת הנשימה.להכנת התה הזה, הוסף כפית אחת של ג’ינג’ר כתוש, כפית אחת של אבקת קינמון, שתי כפות דבש ושתי כוסות מים חמים לסיר.מביאים את התערובת לרתיחה ואז מבשלים כעשר דקות.מסננים את התערובת ושותה כוס התה עד שלוש פעמים ביום.

סבתא רמדי מספר 5: שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבים בריאותיים שונים.זה עוזר לנקות את ריאות הריר ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשום לטיפול בבעיות ריאה, קוצצים דק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.צרכו את התערובת שלוש פעמים ביום לפחות שבועיים כדי לראות תוצאות.אתה יכול גם לקחת תוספי שום אם אתה מעדיף.

סבתא תרופה מס ‘6: שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא מגרש טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גודש החזה ולשפר את בריאות הריאות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס, הוסיפו חמש טיפות של השמן לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אקליפטוס לאמבט חם ולהשרות למשך 20 דקות כדי להשיג את מלוא היתרונות.

סבתא תרופה מס ‘7: שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במצבים בריאותיים שונים, כולל בעיות ריאה.זהו צופה טבעי המסייע בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת בריאות.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של שורש האבקה לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים שתיים עד שלוש כוסות התה ביום.

שבע תרופות סבתות חמות ואורגניות אלה יכולות לעזור בשיפור בריאות הריאה באופן טבעי.אמנם הם יכולים להועיל, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבורך.בנוסף, חשוב לנקוט צעדים להפחתת החשיפה לזיהום אוויר ורעלים סביבתיים אחרים כדי להגן על הריאות שלך.

סיכום

נקיטת צעדים לשיפור בריאות הריאות חשובה לבריאות הכללית ולרווחה.ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור לנקות את הריאות, כולל תרופות סבתות חמות ואורגניות כמו כורכום, דבש, ג’ינג’ר ותה קינמון, שום, שמן אקליפטוס ושורש ליקוריץ.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבורך.בנוסף, חשוב לנקוט צעדים להפחתת החשיפה לזיהום אוויר ורעלים סביבתיים אחרים כדי להגן על הריאות שלך.

שאלות נפוצות

ש: מהי תרופת הסבתא היעילה ביותר לניקוי ריאות?

א: התרופה היעילה ביותר לסבתא לניקוי ריאות היא כורכום.כורכום הוא אנטי-דלקתי חזק ומציפה המסייע להפחתת דלקת וריר בריאות.ניתן לקחת אותו בצורת תוסף או להוסיף למזון ומשקאות.

ש: האם זה בטוח לקחת תרופות לסבתא לניקוי ריאות?

א: חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבורך.בנוסף, חשוב לנקוט צעדים להפחתת החשיפה לזיהום אוויר ורעלים סביבתיים אחרים כדי להגן על הריאות שלך. הגדרת Wikipedia.org לגבי ניקוי ריאות – 7 תרופות סבתא חמות ואורגניות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן