דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לצרידות – 4 תרופות סבתות יעילות וחמות

מה עוזר לצרידות – 4 תרופות סבתות יעילות וחמות

מהי צרידות?

צרידות היא תנאי בו הקול שלך נשמע מטומטם, מחוספס או מתוח.זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כמו זיהום, אלרגיות, עישון או שימוש בקול שלך יותר מדי.זה יכול להיות גם סימפטום של מצבים חמורים יותר, כמו סרטן הגרון או שיתוק חוט הקול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הצרידות ולהחזיר את קולך למצבו הרגיל.

4 הסעדים של סבתא אפקטיבית וחמה

1. דבש ולימון: זהו אחד התרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר לצרידות.מערבבים יחד חלקים שווים של דבש ומיץ לימון טרי ושותים אותו מספר פעמים ביום.הדבש יעזור להרגיע את גרונך ואילו מיץ הלימון יסייע בהפחתת הדלקת.

2. תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על מחלות שונות, והוא יכול לשמש גם לטיפול בצרידות.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים.תן לזה תלול כמה דקות לפני השתייה.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.

4. תה שורש מרשמלו: שורש מרשמלו הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בצרידות.להכנת תה שורש מרשמלו, פשוט הוסף כפית של שורש מרשמלו מיובש לכוס מים רותחים ותן לו לתלול למשך 10 דקות.שתו את זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל:

זכור לשתות הרבה מים לאורך היום.להישאר לחות יכול לעזור לשמור על לחות בגרון ולהפחית את חומרת הצרידות.

מסקנה

צרידות יכולות להיות מצב מאוד מעצבן ולא נוח, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.דבש ולימון, תה ג’ינג’ר, חומץ תפוחים ותה שורש מרשמלו הם כולם יעילים וחמים של סבתא שיכולים לעזור להקל על הצרידות.בנוסף, זכור לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשמור על לחות בגרון.עם התרופות הטבעיות הללו, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את הקול שלך למצבו הרגיל תוך זמן קצר.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה למגוון רחב של מחלות, כולל צרידות.שורש צמח הג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לגרון כואב ומחלות אחרות.ניתן להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת שורש ג’ינג’ר קצוץ למים רותחים, ומאפשר לו לתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ על התה.ניתן ממותק את התה הזה עם דבש או לימון, ששניהם יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.בנוסף, ההערכה היא כי תה ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת, מה שמוביל לשיפור בריאות חבל הקול.

כמה עלי לשתות?

כמות תה הג’ינג’ר שצריך לשתות תלויה בחומרת הצרידות.במקרים קלים, שתיית כוס תה ג’ינג’ר פעמיים עד שלוש ביום עשויה להספיק.עם זאת, במקרים חמורים יותר, ייתכן שיהיה מועיל לשתות עד חמש כוסות ביום.בנוסף, שתיית תה זה במרווחים קבועים יכולה לעזור לשמור על שומן הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את צרידות.

סירופ שום

שום שימש זה מכבר כמרכיב רפואי לטיפול במחלות רבות, כולל צרידות.סירופ שום מיוצר על ידי שילוב שום קצוץ, דבש ומיץ לימון.לאחר מכן תערובת זו מבושלת ומתוחה, וניתן ליטול את הסירופ המתקבל דרך הפה.על פי ההערכה, סירופ שום מסייע בהפחתת הדלקת ובעל תכונות חיטוי, ששניהם יכולים לעזור להקל על תסמיני צרידות.בנוסף, על פי ההערכה יש תכונות נוגדות חמצון, שיכולות לעזור לחזק את מיתרי הקול.

כמה עלי לקחת?

כמות סירופ השום שצריך לקחת תלויה בחומרת הצרידות.למקרים קלים, מומלץ לקחת כפית אחת של Gסירופ ארלי שלוש פעמים ביום.במקרים חמורים יותר, ייתכן שיהיה מועיל לקחת עד שלוש כפיות ביום.בנוסף, נטילת סירופ שום באופן קבוע יכולה לעזור לשמור על שומן הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את צרידות.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח גרגר הוא תרופה מסורתית לצרידות וכאבי גרון.תרופה זו כוללת ערבוב של כפית מלח בכוס מים חמים ואז מתגלגל עם התמיסה למשך 30 שניות.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת בגרון, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני צרידות.בנוסף, מי המלח יכולים לעזור להסיר ריר ומגרים אחרים מהגרון, ומאפשרים למיתרי הקול לעבוד בצורה יעילה יותר.

באיזו תדירות עלי לגרגר?

תדירות גרגר מי המלח תלויה בחומרת הצרידות.במקרים קלים, מומלץ לגרוס עם מי מלח פעמיים עד שלוש ביום.במקרים חמורים יותר, ייתכן שיהיה מועיל לגרגר עד חמש פעמים ביום.בנוסף, גרגרים עם מי מלח באופן קבוע יכולים לעזור לשמור על שומן הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הצרגנות.

משקה דבש ולימון

ניתן להשתמש ב

שילוב של דבש ולימון להכנת משקה מרגיע.משקה זה מיוצר על ידי שילוב מיץ של לימון אחד עם שתי כפות דבש, וניתן ליטול אותו דרך הפה.דבש ולימון ידועים שניהם בתכונותיהם המרגיעות, ובשילוב יכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני צרידות.בנוסף, שילוב הדבש והלימון יכול לעזור לשמור על שומן הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את הצרגנות.

כמה עלי לשתות?

כמות הדבש והלימון שתייה שצריך לקחת תלויה בחומרת הצרידות.במקרים קלים, מומלץ לשתות כוס אחת מהתערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.במקרים חמורים יותר, ייתכן שיהיה מועיל לשתות עד חמש כוסות ביום.בנוסף, שתיית תערובת זו במרווחים קבועים יכולה לעזור לשמור על שומן הגרון, מה שיכול לעזור להפחית את צרידות.

מסקנה

צרידות יכולות להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא כמו תה ג’ינג’ר, סירופ שום, גרגר מי מלח ומשקה דבש ולימון כדי לסייע בהפחתת תסמיני צרידות.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בסעדים אלה רק כתוסף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, חשוב להתייעץ עם רופא לקבלת עצות נוספות.

שאלות נפוצות </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן