דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד כינים – 15 תרופות משמעותיות ובית

מה לעשות נגד כינים – 15 תרופות משמעותיות ובית

מה לעשות נגד כינים – 15 תרופות משמעותיות ובית
כינים הם בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים מעת לעת.למרות שקשה להיפטר מכינים, ישנם כמה תרופות יעילות שיכולות לעזור.במאמר זה נבחן 15 תרופות משמעותיות ובית לכינים שיכולות לעזור לך להיפטר מהזיקים המעצבנים האלה.

טיפולים לכינים
בעת טיפול בכינים, חשוב לזכור שישנם סוגים שונים של טיפולי כינים זמינים.טיפולים מסוימים נועדו להרוג את הכינים, בעוד שאחרים נועדו לעצור את התפשטות הכינים.הבנת הסוגים השונים של טיפולי כינים יכולה לעזור לך להחליט איזה מהם הכי מתאים לך.

טיפולים אקטואליים
טיפולים אקטואליים הם הסוג הנפוץ ביותר של טיפול בכינים.ניתן למצוא טיפולים אלה בקרמים, קרמים ושמפו.טיפולים אקטואליים פועלים על ידי הריגת הכינים ישירות.הם קלים לשימוש וניתן ליישם אותם ישירות על האזור המושפע.

תרופות בעל פה
תרופות דרך הפה הן אלטרנטיבה לטיפולים אקטואליים.תרופות אלה נלקחות בדרך כלל בצורת גלולות ועבודה על ידי הריגת הכינים באופן פנימי.הם יעילים, אך יכולים להיות בעלי תופעות לוואי.לכן, חשוב לבדוק עם רופא לפני שנטילת תרופות אוראליות כלשהן.

תרופות טבעיות
יש גם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להיפטר מכינים.חלק מהתרופות הללו כוללות שמן עץ התה, חומץ תפוחים ושום.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרוג את הכינים תוך מתן הקלה מהגירוד.

טיפולי שמפו

טיפולי שמפו הם דרך פופולרית נוספת לטיפול בכינים.טיפולים אלה פועלים על ידי הריגת הכינים והביצים שלהם.ניתן להשתמש בהם הן על מבוגרים וילדים כאחד.עם זאת, חשוב לקרוא את ההוראות בזהירות לפני שתשתמשו בטיפול בשמפו.

סירוק וצחצוח

סירוק וצחצוח יכול גם לעזור להיפטר מכינים.סרק דרך השיער עם מסרק שיניים עדין כדי להסיר את הכינים הבוגרות והביצים שלהם.צחצוח השיער בעזרת מברשת כינים מיוחדת יכול לעזור גם בהסרת הכינים והביצים שלהם.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר מסרקים או צחצוח שיער, חשוב להשתמש במסרק או מברשת נגד ליזרים.מסרקים ומברשות אלה נועדו להסיר את הכינים והביצים שלהם מבלי לפגוע בשיער.

תרופות ביתיות להיפטר מכינים
ניתן להשתמש בתרופות ביתיות גם כדי להיפטר מכינים.חלק מהתרופות הללו כוללות שימוש במיונז, שמן זית ומיץ לימון.סעדים אלה פועלים על ידי חונק את הכינים וניתן להשתמש בהם הן על מבוגרים וילדים כאחד.

שמנים חיוניים
שמנים אתרים הם עוד תרופה ביתית נהדרת להיפטר מכינים.שמנים אלה פועלים על ידי חונקים את הכינים והביצים שלהם.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר לכינים כוללים לבנדר, עץ תה ואקליפטוס.

חומץ וסודה לשתייה
ניתן להשתמש בחומץ וסודה לשתייה גם להרוג כינים.מערבבים חלקים שווים של חומץ וסודה לשתייה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו.

אדמה דיאטומית
כדור הארץ דיאטומסי הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו להרוג כינים.זה עובד על ידי התייבשות והריגת כינים והביצים שלהם.החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.

שום
שום הוא עוד תרופת כינים טבעית.מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו.

וזלין
ג’לי נפט הוא דרך נהדרת לעצור את התפשטות הכינים.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.זה יעזור לחנוק את הכינים והביצים שלהם.

אלכוהול לחיטוי
שפשוף אלכוהול הוא עוד תרופה ביתית יעילה לכינים.החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.זה יעזור להרוג את הכינים והביצים שלהם.

שואב ואקום
ואקום הוא דרך נהדרת נוספת להיפטר מכינים.ואקום כל אזורי הבית שאולי היו שורצים.זה יעזור להסיר כל כינים או ביצים שעשויים להיות קיימים.

הלבנת הון
הלבנת בגדים ומצעים יכולים גם חELP להיפטר מכינים.לשטוף פריטים במים חמים ולייבש אותם בחום גבוה.זה יעזור להרוג כל כינים או ביצים שעשויים להיות קיימים.

סיכום
כינים יכולות להיות מטרד, אך ניתן לטפל בהן ביעילות עם הסעדים הנכונים.הטיפולים נעים בין

מהם התרופות היעילות הביתיות ביותר לטיפול בכינים?

תרופות ביתיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בתנפילי כינים, ורבים עדיין משמשים כיום כיום.כמה מהתרופות הביתיות היעילות ביותר לטיפול בכינים כוללות:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרוג כינים.זה בטוח לשימוש בבני אדם ובעלי חיים, והוא יעיל להרוג כינים וביצותיהם.לשימוש, מערבבים 1-2 כפיות שמן עץ התה עם 1 כוס מים, ומורחים על הקרקפת והשיער למשך 15-20 דקות.שוטפים לאחר מכן במים חמים ושמפו.

2.שמן זית

ניתן להשתמש בשמן זית כדי להחניק כינים והביצים שלהם.לשימוש, החל כמות נדיבה של שמן זית על הקרקפת והשיער, ותן לו לשבת לפחות 30 דקות.שמפו אחר כך להסרת השמן.

3.שום

שום הוא דוחה חרקים טבעי, וניתן להשתמש בו כדי להדוף כינים.לשימוש, מועכים שיני שום או שתיים של שום ומערבבים עם כף שמן זית.החל על הקרקפת והשיער, ותן לו לשבת 30 דקות.שוטפים לאחר מכן במים חמים ושמפו.

תרופות ביתיות אחרות לטיפול בכינים

תרופות ביתיות אחרות לטיפול בכינים כוללות:

  • חומץ: החל תמיסת 50/50 של חומץ ומים על הקרקפת והשיער, ותן לו לשבת 30 דקות.לשטוף עם מים חמים ושמפו אחר כך.
  • מיץ לימון: מרחו מיץ לימון טרי על הקרקפת והשיער, ונותנים לו לשבת 30 דקות.לשטוף עם מים חמים ושמפו אחר כך.
  • מיונז: החל מיונז על הקרקפת והשיער, ותן לו לשבת במשך שעה.לשטוף עם מים חמים ושמפו אחר כך.
  • אוויר חם: השתמש במייבש שיער בתפאורה הגבוהה ביותר לכינים יבשים וביצותיהם.הקפד להרחיק את המייבש לפחות 6 סנטימטרים מהקרקפת.

מסקנה

ניתן להיפטר מהנגיעות בכינים, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים.ניתן להשתמש בשמן עץ התה, שמן זית, שום, חומץ, מיץ לימון ומיונז כדי להחניק ולהרוג כינים וביצותיהם.ניתן להשתמש באוויר חם גם לייבושם.אם התרופות הבתים הללו אינן יעילות, עדיף להתייעץ עם רופא להמשך טיפול.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות ביתיות לבטוח כינים לשימוש?

    כן, רוב התרופות הביתיות לכינים בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות ולהימנע מלהשיג את הסעדים בעיניים או בפה.

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות לכינים?

    עדיף להשתמש בתרופות ביתיות לכינים פעם בשבוע במשך מספר שבועות כדי להבטיח שכל הכינים והביצים שלהם נהרגו.

לסיכום, קשה להיפטר מהתפוצצות בכינים, אך עם טיפול מתאים ניתן לבטל אותם.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כמו שמן עץ התה, שמן זית, שום, חומץ, מיץ לימון ומיונז כדי להחניק ולהרוג כינים והביצים שלהם.ניתן להשתמש באוויר חם גם לייבושם.חשוב להתייעץ עם רופא אם תרופות ביתיות אינן יעילות.

Wikipedia.org מגדיר כינים כ”חרקים חסרי כנפיים הניזונים מדם של בני אדם ובעלי חיים אחרים. הם מהווים סיבה נפוצה לגירוי בעור ויכולים להתפשט במהירות בקרב אנשים שנמצאים בקשר הדוק זה עם זה. “ https://en.wikipedia.org/wiki/louse

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן