דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בכינים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ותוצרת בית
dbddad dcddadc ddbddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadaaddad

כיצד לטפל בכינים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ותוצרת בית

מהי כינים?

כינים הם חרקים טפיליים הניזונים מדם אנושי וחיים על הקרקפת ועורם של אנשים.ישנם שלושה סוגים של כינים שיכולים להשפיע על בני אדם: כינים ראש, כינים בגוף וכינים ערווה.כינים ראש גרים בקרקפת ובשיער, כינים בגוף גירות בבגדים ושיער גוף, וכינים ערווה חיים בשיער ערווה.כינים יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים לגרום לגירוד, גירוי בעור ואפילו זיהום אם לא מטופלים כראוי.

כיצד לטפל בכינים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ותוצרת בית

נגיעות בכינים יכולות להיות קשות לטיפול ויכולות לקחת זמן רב להיפטר לחלוטין.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות עתיקות ותוצרת בית המשמשות במשך מאות שנים לטיפול בכינים.להלן שמונה עשרה מתרופות הכינים הפופולריות והיעילות ביותר.

1.טיפולי נפט

טיפולי נפט הם תרופה פופולרית לכינים.ניתן ליישם שמן זית, קוקוס ושמן מינרלי על הקרקפת ולהשאיר על הלילה.שמנים אלה יחניקו את הכינים ויעזרו להיפטר מהם.לאחר מכן ניתן לסרק את השיער הספוג בשמן עם מסרק כינים.

2.טיפולי חומץ

חומץ הוא תרופה יעילה וטבעית נוספת לכינים.ניתן להשתמש בחומץ בשתי דרכים: ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו למשך 30 דקות לפני שנשטף, או שהוא יכול לשמש כשטיפה לאחר השמפו.חומץ יעזור לשחרר את הדבק בו משתמשים בכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות אנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות חזקות.זוהי גם תרופת כינים יעילה מכיוון שהיא מסייעת לחנוק את הכינים.ניתן לערבב שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית, ולהחיל ישירות על הקרקפת.יש להשאיר אותו לילה ואז לשטוף בשמפו.

4.שמן נים

שמן נים הוא שמן חיטוי ואנטי דלקתי חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכינים.ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב שמן נם גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

5.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא שמן אתרי פופולרי שיש בו שימושים רבים, כולל טיפול בכינים.ניתן ליישם שמן לבנדר ישירות על הקרקפת ולהשאיר למשך 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

6.שום

שום הוא עשב חיטוי ואנטי דלקתי חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכינים.ניתן ליישם שום ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה יעילה וטבעית לכינים.ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

8.מי מלח

ניתן להשתמש במי מלח כדי לעזור להיפטר מכינים.ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

9.מיונז

מיונז יכול לשמש כתרופה יעילה וטבעית.ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

10.ג’לי נפט

ניתן להשתמש בג’לי נפט כדי לעזור להיפטר מכינים.ניתן ליישם אותו ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו 30 דקות לפני שנשטף.ניתן לערבב אותו גם עם שמנים אתרים אחרים, כמו שמן עץ התה, כדי להגביר את יעילותו.

11.טיפול באוויר חם

טיפולי אוויר חם הם אפקטיביים וטבעיים

חלק 2: תרופות ביתיות לכינים

התרופות הביתיות fאו כינים שסבתותינו השתמשו קיימות כבר מאות שנים.ממיונז וחומץ לשמן עץ התה ושמן זית, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים.להלן מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים:

מיונז

מיונז הוא תרופה ביתית אפקטיבית לכינים מכיוון שהיא הורגת את הכינים והביצים שלהם על ידי חונקם.כדי להשתמש במיונז כתרופה ביתית לכינים, מרחו שכבה עבה של מיונז על הקרקפת וכיסו במכסה מקלחת או מגבת.השאר את המיונז בקרקפת לפחות ארבע שעות או לילה ושטוף בשמפו.

חומץ

חומץ הוא עוד תרופה ביתית יעילה לכינים מכיוון שהוא חומצי ביותר ויכול להרוג כינים.כדי להשתמש בחומץ כתרופה ביתית לכינים, ערבבו חלקים שווים של חומץ ומים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת והשיער ומאפשרים לה לשבת לילה.בבוקר, יש לשטוף את תערובת החומץ בשמפו והשתמש במסרק כינים כדי להסיר כל כינים או ביצים שנותרו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש במשך מאות שנים לטיפול בכינים בגלל תכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה ביתית לכינים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות שווה של שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת ולשיער ולהשאיר אותה למשך שעה עד שעתיים.יש לשטוף את התערובת בשמפו ולהשתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים או הביצים שנותרו.

שמן זית

שמן זית הוא עוד תרופה ביתית יעילה לכינים מכיוון שהוא יכול לחנוק את הכינים והביצים שלהם.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה ביתית לכינים, לעסות כמות נדיבה של שמן זית לקרקפת ולשיער.מכסים את הראש בכובע מקלחת או מגבת והשאירו אותו לפחות ארבע שעות או לילה.יש לשטוף את שמן הזית בשמפו ולהשתמש במסרק כינים כדי להסיר את כל הכינים או הביצים שנותרו.

מסקנה

תרופות ביתיות לכינים קיימות כבר מאות שנים והם עדיין משתמשים כיום.ממיונז וחומץ לשמן עץ התה ושמן זית, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים.אמנם ייתכן שתרופות ביתיות אלה אינן יעילות כמו מוצרים ללא מרשם, אך הם מהווים אלטרנטיבה בטוחה וזולה לטיפול בכינים.חשוב לזכור שלמרות שסעדים ביתיים אלה עלולים להרוג את הכינים, עדיין חשוב להשתמש במסרק כינים כדי להסיר כל כינים או ביציות שנותרו.

שאלות נפוצות

מהן כמה דרכים טבעיות לטיפול בכינים?

כמה דרכים טבעיות לטיפול בכינים כוללות מיונז, חומץ, שמן עץ התה ושמן זית.

האם תרופות ביתיות לעבודות כינים?

כן, תרופות ביתיות לכינים יכולות להיות יעילות, אך יתכן שהם לא יעילים כמו מוצרים ללא מרשם.חשוב לזכור שלמרות שתרופות ביתיות אלה עלולות להרוג את הכינים, עדיין חשוב להשתמש במסרק כינים כדי להסיר כל כינים או ביציות שנותרו.

לסיכום, לסיכום, תרופות ביתיות לכינים קיימות כבר מאות שנים והם עדיין משמשים כיום.הם יכולים להיות אלטרנטיבה בטוחה וזולה לטיפול בכינים, אך חשוב לזכור שעדיין חשוב להשתמש במסרק כינים כדי להסיר כל כינים או ביצים שנותרו.למידע נוסף תוכלו לבקר ב הגדרת Wikipedia.org כיצד לטפל בכינים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ותוצרת בית .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן