דף הבית » תרופות סבתא » כינים – 14 תרופות של סבתא מרגיעה וטבעית
dbddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad ddddaddaa

כינים – 14 תרופות של סבתא מרגיעה וטבעית

מה הם כינים?

כינים הם חרקים זעירים שחיים על הקרקפת וחלקים אחרים בגוף, כמו הגבות וריסים.הם ניזונים מדם אנושי והם מדבקים מאוד.הם יכולים להתפשט במהירות מאדם לאדם, במיוחד בתנאים צפופים.נגיעות בכינים עלולות לגרום לגירוד עז, אדמומיות וגירוי בעור.

הסעדים של סבתא לכינים

למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות לטיפול בכינים.להלן 14 תרופות מרגיעות וטבעיות של סבתא שיכולות לעזור להיפטר מכינים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה לכינים.זה עוזר לחנוק את הכינים, להרוג אותם.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו באופן חופשי על הקרקפת והסביבה.השאירו אותו למשך מספר שעות ואז שטפו אותו עם שמפו עדין.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי חזק שניתן להשתמש בו להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט שמן קוקוס ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

3.שמן שקדים

שמן שקדים הוא חומר טבעי טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור שנפגע מכינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן שקדים עם מעט שמן קוקוס ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

5.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן קוקוס.החל אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים והשאיר אותו לפחות שעה לפני שמפו כרגיל.

6.שמן זית

שמן זית הוא חומר טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור שנפגע מכינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן זית עם שמן קוקוס כלשהו ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים אחרים המושפעים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא דוחה טבעי של חיטוי וחרקים שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן קוקוס כלשהו ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

8.שמן נים

שמן נים הוא דוחה טבעי נגד פטריות וחרקים שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן נים עם שמן קוקוס כלשהו ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחי תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

10.מלח

מלח הוא דוחה אנטי -חיטוי וחרקים טבעי שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מלח ומים ומורחים אותם על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

11.חומץ לבן

חומץ לבן הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להרוג כינים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן ומים ומורחים אותו על הקרקפת ואזורים מושפעים אחרים.השאירו אותו לפחות לשעה ואז שמפו כרגיל.

12.מיונז

מיונז הוא חומר טבעי טבעי שיכול לעזור לחנוק כינים.כדי להשתמש בו, החל שכבה עבה של מיוננה

חלק 2: תרופות ביתיות לכינים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לכינים במשך דורות.כינים הם טפילים מציקים הניזונים מדם אנושי וגורמים לאי נוחות מגרדת.אם כי לא מסוכנים, הם מאוד מתמודדיםS ויכול להתפשט במהירות מאדם לאדם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי לחסל כינים ולמנוע מהם לחזור.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לכינים.על פי ההערכה, היא חונכת את הכינים, המונעת מהם להאכיל ולהתרבות.כדי להשתמש בשמן קוקוס, מרחו אותו על הקרקפת והשאירו אותו למשך מספר שעות.לאחר מכן, השתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים המתות.חזור על תהליך זה למשך מספר ימים כדי לוודא שכל הכינים והביצים מוסרים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא קוטל חרקים טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בכינים.על פי ההערכה, היא הורגת את הכינים על ידי שיבוש מערכות העצבים שלהם.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות עם מים חמים ומורחים אותם על הקרקפת.השאירו אותו מספר שעות לפני ששטיפתו.לאחר מכן, השתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים המתות.

3.שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת לכינים.נחשב להרוג את הכינים על ידי שיבוש מערכות העצבים שלהם.כדי להשתמש בשום, לרסק כמה שיני ציפורן ולערבב אותם עם מים חמים.מרחי את התערובת על הקרקפת והשאיר אותה על לילה.בבוקר, השתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים המתות.

4.חומץ

חומץ הוא תרופה ביתית נפוצה לכינים.על פי ההערכה, היא הורגת את הכינים על ידי שיבוש מערכות העצבים שלהם.כדי להשתמש בחומץ, מערבבים חלקים שווים חומץ ומים חמים ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו מספר שעות לפני ששטיפתו.לאחר מכן, השתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים המתות.

תרופות ביתיות נוספות לכינים

בנוסף לתרופות הביתיות המפורטות לעיל, ישנם כמה תרופות טבעיות אחרות לכינים.אלה כוללים שמנים אתרים כמו שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן אקליפטוס;מיונז;ועשבי תיבול כמו רוזמרין ותימין.

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב עם מסרק כינים כדי לסייע בהסרת הכינים ולמנוע התפשטותם.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה על ילדים מתחת לגיל שניים, מכיוון שהם עשויים להיות קשים מדי לעורם העדין.

שאלות נפוצות: מה הדרך הטובה ביותר למנוע כינים?

הדרך הטובה ביותר למנוע כינים היא לתרגל היגיינה טובה.הקפד לשטוף את השיער באופן קבוע ולשמור עליו נקי ונקי מכינים.חשוב גם להימנע משיתוף מסרקים, כובעים או פריטים אישיים אחרים עם אנשים שעשויים להיות בעלי כינים.

בנוסף, הכינים מתפשטות לרוב באמצעות מגע ישיר.כדי למנוע התפשטות של כינים, הימנע ממגע הדוק עם אנשים שיש להם כינים.חשוב גם לבדוק כינים באופן קבוע, מכיוון שגילוי מוקדם יכול למנוע מהם להתפשט.

מסקנה

כינים הם טפילים מציקים שיכולים לגרום לאי נוחות מגרדת ולהתפשט במהירות מאדם לאדם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי לחסל כינים ולמנוע מהחזרתם.אלה כוללים שמן קוקוס, שמן עץ התה, שום, חומץ, שמנים אתרים, מיונז ועשבי תיבול.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה על ילדים מתחת לגיל שניים, מכיוון שהם עשויים להיות קשים מדי לעורם העדין.הדרך הטובה ביותר למנוע כינים היא לתרגל היגיינה טובה ולהימנע ממגע הדוק עם אנשים שיש להם כינים.

למידע נוסף על כינים ותרופות ביתיות, בקר בדף ויקיפדיה בנושא פדיקולוזיס .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן