דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בכינים – 21 תרופות מבוססות חוויה וטבעיות
dbddad dcddadc ddbddaddd  daadaddaddaa dedddadaddaa dddd

כיצד לטפל בכינים – 21 תרופות מבוססות חוויה וטבעיות

כינים הם בעיה מעצבנת ושכיחה, ולמרות שניתן לטפל בהדעות בכינים בתרופות ללא מרשם, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות המועברות מסבתותיהם.להלן 21 תרופות של סבתא מבוססת ניסיון וטבעי כדי לעזור בטיפול בכינים.

טיפול בכינים עם תרופות טבעיות

נגיעות בכינים יכולות להיות בעיה מתסכלת ומביכה, ולכן חשוב להתייחס אליהם בהקדם האפשרי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים.להלן 21 תרופות מבוססות ניסיון וסבתא טבעית לסייע בטיפול בכינים:

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לכינים.ההערכה היא כי אופיו החומצי של המיץ מקשה על הכינים לשרוד.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ לימון ומים ביחס של 1: 1 והחל אותו על הקרקפת.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

מיונז

מיונז הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בכינים.על פי ההערכה, חומצות השומן במיונז חונקות את הכינים ומונעות מהנשימה.כדי להשתמש בתרופה זו, ציפו את הקרקפת בשכבה עבה של מיונז והשאירו אותה למשך מספר שעות.ואז, שוטפים אותו במים חמים.

טיפ ייחודי

הקפד להשתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים והביצים לאחר הפעלת המיונז.זה יבטיח כי כל הכינים והביצים יוסרו.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בכינים.על פי ההערכה, תרכובות הגופרית בשום הורגות את הכינים ומונעות מהם להתרבות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה למשך מספר שעות, ואז שוטפים אותה במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית יעילה לכינים.האופי החומצי של החומץ מקשה על הכינים לשרוד.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חומץ תפוחים ומים ביחס של 1: 1 והחל אותו על הקרקפת.השאירו אותו כ 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בכינים.על פי ההערכה, חומצות השומן בשמן זית חונקות את הכינים ומונעות מהנשימה.כדי להשתמש בתרופה זו, ציפו את הקרקפת בשכבה עבה של שמן זית והשאירו אותו למשך מספר שעות.ואז, שוטפים אותו במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בכינים.החומרים הפעילים באלוורה מאמינים כי הם הורגים את הכינים ומונעים מהם להתרבות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו ג’ל אלוורה עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה למשך מספר שעות, ואז שוטפים אותה במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית יעילה לכינים.על פי ההערכה, החומרים הפעילים בשמן עץ התה הורגים את הכינים ומונעים מהם להתרבות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ התה עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה למשך מספר שעות, ואז שוטפים אותה במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בכינים.על פי ההערכה, חומצות השומן בשמן קוקוס חונקות את הכינים ומונעות מהנשימה.כדי להשתמש בתרופה זו, ציפו את הקרקפת בשכבה עבה של שמן קוקוס והשאירו אותו למשך מספר שעות.ואז, שוטפים אותו במים חמים.

שמן נם

שמן נם הוא תרופה טבעית יעילה לכינים.על פי ההערכה, החומרים הפעילים בשמן נם הורגים את הכינים ומונעים מהם להתרבות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שמן נים עם כמה כפות שמן זית.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה למשך מספר שעות, ואז שוטפים אותה במים חמים.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא עוד טבעיתרופה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בכינים.החומרים הפעילים בשמן לבנדר מאמינים ש

באמצעות ג’לי נפט לטיפול בכינים

ג’לי נפט הוא חומר עבה העשוי משמן ושעווה, וניתן להשתמש בו לטיפול בכינים.זה עובד על ידי חנק את הכינים, ומונע מהנשימה.כדי להשתמש בג’לי נפט לטיפול בכינים, מרחו שכבה עבה של הג’לי על כל הראש.השאר אותו על לילה ואז שוטף אותו בבוקר.הקפד להשתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים או הביצים שנותרו.

היתרונות של שימוש בג’לי נפט לטיפול בכינים

ג’לי נפט הוא דרך בטוחה ויעילה לטיפול בכינים, מכיוון שהוא אינו מכיל כימיקלים או רעלים קשים.זה גם יחסית זול וקל למצוא.בנוסף, לג’לי אין ריח לא נעים, מה שהופך אותו לאופציה נעימה לטיפול בכינים.

אמצעי זהירות בעת שימוש בג’לי נפט לטיפול בכינים

חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בג’לי נפט לטיפול בכינים, מכיוון שקשה להסיר מהשיער והקרקפת.בנוסף, ג’לי נפט יכול להיות קשה לשטוף מבגדים ומצעים.לכן חשוב להשתמש בג’לי נפט בזהירות ולוודא שהוא לא בא במגע עם משטחים אחרים.

שימוש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים, מערבבים כוס חומץ אחת עם כוס מים אחת.מרחו את התערובת על הקרקפת והשאירו אותה למשך 30 דקות לפני השטיפה.הקפד להשתמש במסרק כינים כדי להסיר את הכינים או הביצים שנותרו.

היתרונות של שימוש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים

חומץ סיידר תפוחים הוא דרך בטוחה ויעילה לטיפול בכינים, מכיוון שהוא אינו מכיל כימיקלים או רעלים קשים.בנוסף, זה יחסית זול וקל למצוא.חומץ תפוחים יש גם pH חומצי המסייע להרוג כינים וביצותיהם.

אמצעי זהירות בעת השימוש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים

חשוב לנקוט בזהירות בעת שימוש בחומץ סיידר תפוחים לטיפול בכינים, מכיוון שקשה להסיר מהשיער והקרקפת.בנוסף, לחומץ תפוחים יש ריח חזק שאנשים מסוימים עשויים למצוא לא נעים.לכן, חשוב להשתמש בחומץ תפוחים בזהירות ולוודא שהוא לא בא במגע עם משטחים אחרים.

סיכום

טיפול בכינים יכול להיות משימה קשה וגוזלת זמן, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בחיסול המזיקים.ג’לי נפט וחומץ תפוחים הם שני תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים, ולשניהם יש יתרונות ואמצעי זהירות משלהם שיש לקחת בחשבון.בשימוש מדוקדק, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור לטיפול ביעילות ובבטיחות.

שאלות נפוצות

האם אוכל להשתמש בג’לי נפט לטיפול בכינים?

כן, ניתן להשתמש בג’לי נפט לטיפול בכינים.הקפידו למרוח שכבה עבה של הג’לי על הראש כולו ולהשאיר אותה לילה.לאחר מכן, שטפו אותו בבוקר והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את הכינים או הביצים שנותרו.

האם יש אמצעי זהירות שאני צריך לנקוט בעת שימוש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים?

כן, יש כמה אמצעי זהירות שכדאי לנקוט בעת שימוש בחומץ תפוחים לטיפול בכינים.לחומץ תפוחים יש ריח חזק שאנשים מסוימים עשויים למצוא לא נעים, וזה יכול להיות קשה להסיר מהשיער והקרקפת.לכן, חשוב להשתמש בחומץ תפוחים בזהירות ולוודא שהוא לא בא במגע עם משטחים אחרים.

לסיכום, ניתן לטפל בכינים בתרופות טבעיות רבות, כמו ג’לי נפט וחומץ תפוחים.חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים בעת השימוש בטיפולים אלה, כמו לוודא שהחומרים אינם באים במגע עם משטחים אחרים.יתר על כן, שימוש במסרק כינים לאחר הטיפול יכול לעזור בהסרת כל הכינים או הביצים שנותרו.למידע נוסף על כינים וכיצד TREAt אותם, אתה יכול בקר בדף Wikipedia בנושא פדיקולוזיס .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן