דף הבית » תרופות סבתא » כינים לתינוקות – 8 תרופות סבתות אמינות ומשמעותיות

כינים לתינוקות – 8 תרופות סבתות אמינות ומשמעותיות

מה הם כינים לתינוקות?

כינים לתינוקות, הידועות גם בשם נימפות, הן צורות הכינים הלא בשלות שטרם הגיעו לבגרות.בדרך כלל הם קטנים יותר מכינים למבוגרים ויכולים להיות קשה יותר לאתר.כינים לתינוקות לא יכולות להטיל ביצים ונאלצות להאכיל את דם המארח כדי לשרוד.ניתן למצוא אותם בשיער, בגבות ובריסים של בני אדם ובעלי חיים.

8 תרופות סבתות אמינות ומשמעותיות לטיפול בכינים לתינוקות

כינים לתינוקות הן בעיה שכיחה ויכולות להיות קשה להתמודד איתה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא אמינות ומשמעותיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכינים לתינוקות.להלן 8 מהיעילים ביותר:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופת כינים טבעית המשמשת במשך מאות שנים.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על הקרקפת ולהשאיר אותו מספר שעות.זה יעזור להחניק את הכינים ולהקל עליהם על הסרה עם מסרק שיניים עדין.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.בשמן עץ התה תכונות חיטוי ונוגדי פטריות, שיכולות לעזור להרוג את הכינים.

3.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכינים.ניתן לכתוב אותו ולערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.הגופרית בשום יכולה לעזור להרוג את הכינים ולמנוע מהם לחזור.

4.שמן נים

שמן נם הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.שמן נים יש תכונות חיטוי ונוגדי פטריות, שיכולות לעזור להרוג את הכינים.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה לכינים טבעיות שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.החומציות של החומץ יכולה לעזור להרוג את הכינים ולמנוע מחזרתם.

6.מי מלח

מי מלח הם תרופת כינים טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.המלח במים יכול לעזור להרוג את הכינים ולמנוע מחזרתם.

7.חומץ לבן

חומץ לבן הוא תרופת כינים טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.החומציות של החומץ יכולה לעזור להרוג את הכינים ולמנוע מחזרתם.

8.שפשוף אלכוהול

שפשוף אלכוהול הוא תרופת כינים טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בכינים לתינוקות.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ולהחיל ישירות על הקרקפת.האלכוהול יעזור להמיס את השעווה בה משתמשים הכינים כדי לחבר את עצמם לפיר השיער.

טיפ מועיל

חשוב לזכור לסרק ביסודיות את השיער עם מסרק כינים לאחר השימוש באחד מהתרופות הללו.זה יעזור להסיר כל כינים וביצים מתים ולמנוע מהם לחזור.

חלק 2: הסעדים של סבתא לכינים לתינוקות

סבתות העניקו להורים עצות לגבי טיפול בכינים לתינוק במשך דורות.להלן שמונה סעדים אמינים ומשמעותיים שהועברו לאורך הדורות.

חומץ SOAK

חומץ שימש זה מכבר כטיפול יעיל לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, צור תערובת של חלקים שווים חומץ ומים חמים והספגו את שיער התינוק בתוכו למשך 20 דקות.לאחר הספירה, שוטפים את השיער במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות חרקים טבעיות ההופכות אותו לטיפול יעיל לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חמש טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

שמן זית

שמן זית הוא אנוטהתרופה האפקטיבית שלה לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של שמן זית על שיער התינוק והשאיר אותו למשך 30 דקות.לאחר השעה, יש לשטוף את השיער במים חמים והשתמש במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים מיץ לימון ומים ומרחו את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא דוחה חרקים טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חמש טיפות של שמן לבנדר בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

שום

לשום תכונות חרקים טבעיות ההופכות אותו לטיפול יעיל לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים שום ומים ומרחו את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים מלח ומים ומרחים את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

חומץ לבן

חומץ לבן הוא תרופה טבעית נוספת לכינים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים חומץ לבן ומים ומרחים את התערובת על שיער התינוק.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שוטפים במים חמים והשתמשו במסרק כינים כדי להסיר את כל ה- NIT שנותרו.

מסקנה

שמונה הסעדים האמינים והמשמעותיים של סבתא לכינים לתינוקות שימשו במשך דורות.אף על פי שסעדים אלה טבעיים, חשוב לזכור כי הכינים מדבקים מאוד ויש להתייחס אליהם בהקדם האפשרי.אם הסעדים הללו לא עובדים, עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת עצות נוספות.

שאלות נפוצות

ש: כמה מהר יש לטפל בכינים?

ת: יש להתייחס לכינים בהקדם האפשרי ככל שהן מדבקות מאוד.

ש: מהי התרופה היעילה ביותר לכינים?

ת: התרופה היעילה ביותר לכינים תלויה במידה ובמצבם הייחודי.עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת ייעוץ.

לסיכום, ניתן לטפל בכינים לתינוקות במגוון תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות, כמו הספוג חומץ, שמן עץ התה, שמן זית, מיץ לימון, שמן לבנדר, שום, מי מלח וחומץ לבן.למרות שסעדים אלה טבעיים, עדיין יש לטפל בכינים בהקדם האפשרי ככל שהן מדבקות מאוד.אם הסעדים הללו לא עובדים, עדיף להתייעץ עם רופא לקבלת עצות נוספות. הנה קישור למידע נוסף על כינים לתינוקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן