דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכינים – 4 תרופות מרגיעות ובטוחות
dddaddc ddbddaddd  daadaddaddaa dedadddaddaa dddddddaa

טיפול בכינים – 4 תרופות מרגיעות ובטוחות

טיפול בכינים עם הסעדים של סבתא

כינים ראש הן בעיה שכיחה ויכולות להיות קשה לטיפול בהן.הטיפולים הסטנדרטיים כמו שמפו תרופתי ותרסיסים יכולים להיות קשים, ואנשים רבים פונים לתרופות טבעיות יותר כדי להיפטר מכינים.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול בכינים ראש, וחלק מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן ארבע תרופות של סבתא לטיפול בכינים בטוחים ומרגיעים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לכינים.החומצה האצטית בחומץ נחשבת להרוג את הכינים והביצים שלהם.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כוס אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.החל את התערובת על השיער והקרקפת, ומקפיד לכסות את כל האזורים.השאירו אותו לפחות 30 דקות או לילה, ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך במשך מספר ימים כדי להבטיח שכל הכינים נהרגו.

שמן זית

שמן זית הוא טיפול יעיל נוסף לכינים.השמן עוזר לחנוק את הכינים, המונעת מהם לשכפל ולהתפשט.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של שמן זית על השיער והקרקפת.מכסים את השיער בכובע מקלחת והשאירו אותו לפחות שעתיים.ואז יש לשטוף את השמן במים חמים ושמפו.חזור על התהליך כל כמה ימים עד שכל הכינים נעלמות.

טיפ ייחודי

כדי לוודא שכל הכינים והביצים מוסרים, השתמשו במסרק שיניים עדינות כדי לסרק את השיער לאחר כל טיפול.זה יעזור להסיר כל כינים או ביצים שעלולים להתגעגע.

מיונז

מיונז הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכינים.השמנים במיונז עוזרים לחנוק את הכינים, והחומצות בחומץ עוזרות להרוג אותם.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של מיונז על השיער והקרקפת.מכסים את השיער בכובע מקלחת והשאירו אותו לפחות שעתיים.ואז יש לשטוף את המיונז במים חמים ושמפו.חזור על התהליך כל כמה ימים עד שכל הכינים נעלמות.

ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא טיפול יעיל נוסף בכינים.הג’לי עוזר לחנוק את הכינים, והשמנים בג’לי עוזרים לשחרר את ה- NITs (ביצי כינים) מפיר השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות נדיבה של ג’לי נפט על השיער והקרקפת.מכסים את השיער בכובע מקלחת והשאירו אותו לפחות שעתיים.ואז יש לשטוף את הג’לי במים חמים ושמפו.חזור על התהליך כל כמה ימים עד שכל הכינים נעלמות.

הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה ומרגיעה לטיפול בכינים ראש.תרופות אלה טבעיות ואינן מכילות כימיקלים קשים, כך שניתן להשתמש בהם בבטחה אפילו על ילדים צעירים.הם עשויים לקחת קצת יותר זמן לעבוד מאשר הטיפולים הסטנדרטיים, אך הם עדינים ויעילים.

הבנת טיפול בכינים

כינים הם חרקים טפיליים זעירים הניזונים מדם אנושי ויכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.הטיפול בכינים חשוב, מכיוון שהחרקים יכולים להתפשט במהירות בקרב בני משפחה וחברים.לרוע המזל, הטיפולים הנפוצים ביותר (שמפו כימי, קרמים וסטרייס) יכולים להיות קשים על העור ועשויים להכיל כימיקלים קשים שיכולים להזיק לבני אדם.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים מיושנים, בטוחים ומרגיעים לכינים ששימשו במשך דורות.

4 תרופות מרגיעות ובטוחות של סבתא לטיפול בכינים

1.ג’לי נפט

ג’לי נפט שימש כטיפול בכינים לדורות.האופי העבה והדביק של הג’לי עוזר לחנוק ולהרוג את הכינים, ובמקביל למנוע מהם להטיל ביצים.כדי להשתמש בג’לי נפט כטיפול בכינים, פשוט החל כמות נדיבה של הג’לי על האזור הנגוע והשאיר אותו בן לילה.למחרת בבוקר, שוטפים את הג’לי וסרקו את הכינים המתים והניטים (ביצי כינים).

2.מיונז

טיפול יעיל נוסף בכינים הוא מיונז.העקביות העבה והשמנונית של מיונז עוזרת לחנוק ולהרוג כינים,כמו כן למנוע מהם להטיל ביצים.כדי להשתמש במיונז כטיפול בכינים, החל כמות נדיבה של מיונז על האזור המושפע והשאיר אותו על לילה.למחרת בבוקר, שטפו את המיונז וסירבו את הכינים והניטים המתים.

3.חומץ ומלח

חומץ ומלח הם גם טיפולים יעילים לכינים.החומץ עוזר להרוג את הכינים, בעוד שהמלח עוזר להתייבש אותם.כדי להשתמש בטיפול זה, ערבבו חלקים שווים חומץ ומלח והפעילו אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך מספר שעות, ואז שטפו אותו וסירבו את הכינים וה- NITs המתים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא טיפול יעיל נוסף בכינים.בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות המסייעות להרוג כינים וניטים.כדי להשתמש בשמן עץ התה כטיפול בכינים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא (כמו שמן זית או שמן קוקוס) ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך מספר שעות, ואז שטפו אותו וסירבו את הכינים וה- NITs המתים.

שאלות נפוצות

ש: מה הדרך הטובה ביותר למנוע כינים?

א: הדרך הטובה ביותר למנוע כינים היא להימנע משיתוף פריטים אישיים, כמו כובעים, מסרקים ומברשות, עם אחרים, ולשמור על הבית והבגדים נקיים ונטולי כינים.בנוסף, חשוב לבדוק כינים באופן קבוע, במיוחד אם לבן משפחה או לחבר יש כינים.

מסקנה

כינים יכולות להיות מטרד, אבל הם לא חייבים להיות.עם הטיפול הנכון ניתן לבטל כינים במהירות ובבטיחות, ללא שימוש בכימיקלים קשים.סבתות משתמשות בטיפולי כינים בטוחים ומרגיעים במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.מג’לי נפט ומיונז ועד חומץ ומלח ושמן עץ התה, טיפולים אלה יעזרו לכם להיפטר מכינים ללא כימיקלים קשים.

אם אתם מחפשים דרך בטוחה ויעילה לטפל בכינים, נסו אחד מהתרופות המיושנות והסבתות הללו.כמו תמיד, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה טיפול בכינים.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה על טיפול בכירים ו -4 רשימות של סבתות ובטוחות.ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן