דף הבית » תרופות סבתא » מדוע הידיים נרדמות – 21 תרופות של סבתא לרגיעה המועברת במשפחה
deddda ddddddd dadaddeddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdad

מדוע הידיים נרדמות – 21 תרופות של סבתא לרגיעה המועברת במשפחה

גוף האדם הוא מכונה מורכבת ומורכבת, והידיים שלנו אינן יוצאת דופן.הם חלק מהותי מחיי היומיום שלנו, ועוזרים לנו לעשות הכל, החל מהקלדה ועד חפצים אחיזים.אבל, למרבה הצער, לפעמים הידיים שלנו נרדמות.

המונח הרפואי לתופעה זו הוא paresthesia, המאופיין באובדן זמני של תחושה או קהות בידיים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו שינה במצב מביך, לשבת זמן רב מדי, או פשוט להחזיק משהו חזק מדי.

אבל מה אנחנו יכולים לעשות כשזה קורה?ובכן, ישנם מספר תרופות שהועברו במשפחות במשך דורות שיכולים לעזור להרפות את הידיים ולהחזיר את התחושה.להלן 21 תרופות של סבתא לרגיעה המועברות במשפחה.

1.קומפרס חם

אחד התרופות הפופולריות ביותר לחוסר תחושה ידיים הוא קומפרס חם.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים חמים, מכה אותו ומורח אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להרפות את השרירים ולהחזיר את התחושה.

2.עיסוי

עיסוי בעדינות של האזור הפגוע יכול גם לעזור להחזיר את התחושה.ניתן לעשות זאת בידיים שלך או בעזרת איש מקצוע.

טיפ ייחודי ומועיל:

השתמש בלחץ יציב בעת עיסוי האזור.זה יעזור להגביר את זרימת הדם ולהרגיע את השרירים, מה שיסייע להפחתת קהות.

3.מתיחות

מתיחות היא דרך יעילה נוספת להקל על חוסר תחומי ידיים.מתיחת האזור הנגוע בעדינות יכולה לעזור להפחית את המתח ולהחזיר את התחושה.

4.טיפול חם וקור

שימוש בטיפול חם וקור יכול גם לעזור להפחית את חוסר הקבוצות.התחל על ידי מריחת קומפרס חם על האזור למשך 10 דקות, ואז לעבור לדחיסה קרה למשך 10 דקות נוספות.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהחזיר את הסנסציה.

5.Acupressure

אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי המשתמש בנקודות לחץ כדי להקל על הכאב והמתח.יישום לחץ עדין על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הקהות ולהחזיר את התחושה.

6.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים להגביל את זרימת הדם, העלולים לגרום לחוסר תחושה בידיים.נסה להימנע מלבישת בגדים צמודים בכל הזדמנות אפשרית, במיוחד סביב מפרקי כף היד.

7.התאם את תנוחת השינה שלך

שינה במצב מביך עלולה לגרום לחוסר תחושה בידיים.נסה להתאים את תנוחת השינה שלך כדי לוודא שהידיים שלך אינן במצב מביך.

8.קח הפסקות

אם אתה יושב במשך תקופה ארוכה, קח הפסקות רגילות כדי למתוח את הידיים ולשחזר את זרימת הדם.זה יעזור להפחתת חוסר תחושה בידיים.

9.אכלו מזונות עשירים בוויטמין B12

ויטמין B12 מסייע בשמירה על בריאות העצבים ויכול להפחית את קהות הידיים.מזונות כמו דגים, ביצים ומוצרי חלב הם עשירים בוויטמין B12.

10.קח אמבטיות חמות

לקיחת אמבטיות חמות יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהחזיר את התחושה.נסה להוסיף מלחי אפסום למים כדי להגדיל את האפקט.

11.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהחזיר את התחושה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות שמן אתרי על קומפרס חם ומורח אותו על האזור המושפע.

12.הימנע מקפאין

קפאין יכול להגביר את לחץ הדם ולהגביל את זרימת הדם, מה שעלול לגרום לחוסר תחושה בידיים.נסה להימנע מכמה שיותר קפאין.

13.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את המתח ולשחזר את זרימת הדם.נסה לשלב כמה תנוחות יוגה בסיסיות בשגרת היומיום שלך כדי לעזור להפחית את הקהות בידיים.

14.להפסיק לעשן

עישון יכול להגביל את זרימת הדם, העלולה לגרום לחוסר תחושה בידיים.אם אתה מעשן, נסה להיגמל בהקדם האפשרי.

15.הימנע מאלכוהול

אלכוהול יכול גם להגביל את זרימת הדם, העלולה לגרום לחוסר תחושה בידיים.נסה להימנע משתיית אלכוהול ככל האפשר.

16.ללבוש בגדים רופפים

לבישת בגדים רופפים יכולה לעזור להפחית את המתח והמילואיםזרימת מחזור קרע.נסה ללבוש

הרפיה ויוגה

הרפיה ויוגה הן שתי שיטות פופולריות להקלה על לחץ ומתח בגוף.שני התרגולים כוללים נשימה, מתיחה ושחרור מתח כדי להביא את הגוף למצב של רגיעה.יוגה מועילה במיוחד להקלת המתח בידיים, מכיוון שהיא מסייעת להאריך ולחזק את השרירים בידיים ובזרועות.המתיחות המעורבות ביוגה יכולות לעזור להפחית את חוסר הקהות והעקצוצים הקשורים לתסמונת התעלה הקרפלית ותנאים אחרים העלולים לגרום לידיים להירדם.

עיסוי וארומתרפיה

עיסוי וארומתרפיה הם שני תרופות יעילות נוספות שיכולות לעזור להפחית את הלחץ והמתח בידיים.עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים בידיים, ואילו ארומתרפיה יכולה לעזור לקדם מצב של רגיעה.שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ואקליפטוס משמשים לרוב בארומתרפיה כדי לעזור להרגיע את הנפש והגוף.

הסעדים של סבתא

סבתות מעבירות את הסעדים שלהן לרגיעה במשך מאות שנים.חלק מהתרופות כוללות תרגילים פשוטים, כמו שפשוף בכפות הידיים זה לזה או לחלק את הידיים במרץ.תרופות אחרות כוללות שימוש בתרופות צמחיות או בתרופות טבעיות, כמו קומפרסים חמים או קרים.סבתות לעתים קרובות מציעות לעתים קרובות להשרות את הידיים במים חמים ומרגיעים.

דיקור סיני ואקופרסורה

דיקור סיני ואקופרסורה הם שני סעדים נוספים שיכולים לעזור להקל על לחץ ומתח בידיים.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים קטנטנות לנקודות ספציפיות בגוף, ואילו אקופרסורה כרוכה ביישום לחץ על אותן נקודות.שני התרגולים יכולים לעזור לעורר את זרימת האנרגיה בגוף, וכתוצאה מכך שיפור זרימת הדם והרפיה של השרירים בידיים ובזרועות.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים שהסבתות עברו לרגיעה?
    הסבתות מעבירות תרופות להרפיה במשך מאות שנים.חלק מהתרופות כוללות תרגילים פשוטים, כמו שפשוף בכפות הידיים זה לזה או לחלק את הידיים במרץ.תרופות אחרות כוללות שימוש בתרופות צמחיות או בתרופות טבעיות, כמו קומפרסים חמים או קרים.סבתות לעתים קרובות מציעות לעתים קרובות להשרות את הידיים במים חמים ומרגיעים.
  • האם יש טיפולים רפואיים שיכולים לעזור להקל על הרדמות והעיקציות הקשורות לתסמונת מנהרה קרפלית?
    כן, ישנם מספר טיפולים רפואיים שיכולים לעזור להקל על הקהות והעקצוצים הקשורים לתסמונת המנהרה הקרפלית.חלק מהטיפולים הללו כוללים פיזיותרפיה, דיקור סיני ואקופרסורה.ניתוח הוא גם אפשרות למקרים חמורים יותר של תסמונת מנהרה קרפלית.

בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים, ישנם מספר סעדים שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להקל על הלחץ והמתח בידיים.הרפיה ויוגה יכולים לעזור להאריך ולחזק את השרירים בידיים.עיסוי וארומתרפיה יכולים להועיל גם להקל על המתח, וכך גם דיקור סיני ואקופרסורה.הסבתות מעבירות את הסעדים שלהן לרגיעה במשך מאות שנים, ושילוב תרופות אלה בשגרה יומית עשויה לעזור להפחית את הקהות והעקצוצים הקשורים לתסמונת מנהרה קרפלית ותנאים אחרים העלולים לגרום לידיים להירדם.

Wikipedia.org מגדיר את תסמונת המנהרה הקרפאלית כעצרת נוירופתיה הנגרמת על ידי דחיסת העצב החומרי בעת שהיא עוברת כמעבר כעבור כעבורו כעבור כזו שהיא עוברת כעבור זה בעת It עוברת כעבור.דרך המנהרה הקרפלית בפרק כף היד.תסמונת המנהרה הקרפלית עלולה לגרום לחוסר תחושה, עקצוץ וכאבים בידיים ובפרקי כף היד, וניתן לטפל בהם בניתוח פיזיותרפיה, תרופות או במקרים חמורים יותר, ניתוח.עם זאת, שילוב כמה מטכניקות הרגיעה והתרופות שהועברו מסבתותיכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של תסמונת המנהרה הקרפלית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן